TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]

Posted by TranceFool on Dec-23-2003 11:21:

Voor de mensen die willen weten wat ze allemaal bij onze belgische vriend gielen hebben gemist moeten dit sampletje maar eens beluisteren
http://members.lycos.nl/trancefool/mixschandaal.mp3

Posted by SnuggLe on Dec-23-2003 11:57:

quote:
Originally posted by TranceFool
Voor de mensen die willen weten wat ze allemaal bij onze belgische vriend gielen hebben gemist moeten dit sampletje maar eens beluisteren
http://members.lycos.nl/trancefool/mixschandaal.mp3

Whahhaha LOL, dat kan IK nog beter man!!
Is inderdaad erg slecht en het duurt ook erg lang voordat hij hem er goed inheeft.

"Alee, dan gaat ik mijn held DJ Jean maar nadoen!"

En hopla, ook kneusje Gielen scratcht.

Gvd wat slecht!

Posted by Stephan on Dec-23-2003 14:05:

ik vind het zelf nogal mee vallen ...

Ik heb het dikke jan veel slechter horen doen, en meer dan eens.

Posted by Glaniskanis on Dec-23-2003 15:27:

quote:
Originally posted by Optimus
Het was ni�t de Tim Deluxe en ook ni�t de Liebing Zal wel een leuk remixje zijn geweest van Picotto

Ik heb die vocals duidelijk wel gehoord, zover ik kan herinneren was het gewoon de Liebing

Posted by M5 on Dec-23-2003 18:37:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik heb die vocals duidelijk wel gehoord, zover ik kan herinneren was het gewoon de Liebing

hmm ik kan me eigenlijk ook geen vocals herinneren

maar anyweej ik ben nog steeds onder de indruk van Hong Kong
. Net als twee jaar geleden op IC.

Stanny Franssen - Datastring (liebing rmx) vond ik ook wel hoogtepuntje uit de set (Y)

Posted by New Wave on Dec-23-2003 20:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahhaha LOL, dat kan IK nog beter man!!

OPKee, op Addiction gaan we horen hoe goed Snuggle kan scratchen jongens. Bij welke dj mag het ? Zullen we is even zien wie hier nou het meest voor lul staat

Posted by MennoB on Dec-23-2003 20:28:

Oke, ff iets anders:

Wat gebeurde er bij Ti�sto tijdens Traffic, de boxen vielen toen uit (teminste achteraan en in het midden). Was er een storing of waren ze gewoon opgeblazen

Posted by Freezel on Dec-23-2003 21:19:

quote:
Originally posted by MennoB
Oke, ff iets anders:

Wat gebeurde er bij Ti�sto tijdens Traffic, de boxen vielen toen uit (teminste achteraan en in het midden). Was er een storing of waren ze gewoon opgeblazen

Zie vielen idd uit ja, waarom? Geen idee. Misschien om ze even te laten koelen ofzo Tijdens Tribal Shock deden ze het nog niet, maar toen Vath begon weer wel

Posted by MennoB on Dec-23-2003 22:23:

quote:
Originally posted by Freezel
Zie vielen idd uit ja, waarom? Geen idee. Misschien om ze even te laten koelen ofzo Tijdens Tribal Shock deden ze het nog niet, maar toen Vath begon weer wel

Dan zal het wel koelen zijn geweest

Posted by Donna on Dec-23-2003 22:25:

Jah joh,ze werden tussen de ijsblokken gezet for a while

Posted by DjRV on Dec-23-2003 22:25:

kwam er rook uit dan?

Posted by Frank-HH on Dec-25-2003 17:03:

quote:
Originally posted by jp
Es war einfach geil mit euch

Brianna und Lisa waren auch begeistert

Gib mir mal deine ICQ oder MSN

ICQ 69966888 / MSN [email protected]

Hallo JP,hier ist meine:

mail: jauch-meier@t-online

danke f�r diesen fetten abend mit euch!!!!

Posted by SnuggLe on Dec-25-2003 22:20:

quote:
Originally posted by New Wave
OPKee, op Addiction gaan we horen hoe goed Snuggle kan scratchen jongens. Bij welke dj mag het ? Zullen we is even zien wie hier nou het meest voor lul staat

GOED! Ik neem mijn plaatjes wel even mee!
Van welke dj mag ik een 10 minuten lenen? Dan neem ik 2 platen mee en dan ga ik wel scratchen en draaien

Posted by Insigma on Dec-26-2003 19:02:

Hey Dutch guys.
Innercity was for me a great party
Some friends to me & french tranceaddict people had participate to this event and I want to trade with U my pics;

http://stan.pands.free.fr/fandetran...s&extra=reviews

Enjoy

Posted by Sunshine79 on Dec-27-2003 12:59:

quote:
Originally posted by stanymi
Hey Dutch guys.
Innercity was for me a great party
Some friends to me & french tranceaddict people had participate to this event and I want to trade with U my pics;

http://stan.pands.free.fr/fandetran...s&extra=reviews

Enjoy

Nous ne parlons pas francais

Nous stupide

Mais photos toujours bon bon

http://stan.pands.free.fr/fandetran..._2003/index.htm

Posted by jp on Dec-27-2003 13:03:

oOpZ, per ongeluk met Sunshine's account gepost

Posted by Phat B on Dec-29-2003 08:01:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
zeg phat B, even vraagje he. Ben jij DE phat B, de man die in ongeveer 10 bands en acts de dj uithangt en een beetje de godfather of christian dance is ? Zo ja: welkom kerel, zo nee: welkom kerel !

(en stel je es voor in de daarvoor aangemaakte thread )

ja sorry kolkiewolkie ik moet je teleurstellen, ik ben wel DE Phat B, maar niet DE Phat B die de godfather van Christian dance is. Ik wist niet eens dat christian dance ook al bestond

Schijnt dat er ook nog een Phat B is die dj is in de Nederlandse hiphopscene en nog een Pat B. Ow ja, er was ook nog een hardhouse project dat Phat B heette, maar daar heb ik dus allemaal niets mee te maken.

ik zal idd eens snel kijken in het welkomforum!

Posted by basd on Dec-29-2003 17:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
GOED! Ik neem mijn plaatjes wel even mee!
Van welke dj mag ik een 10 minuten lenen? Dan neem ik 2 platen mee en dan ga ik wel scratchen en draaien

Kan iemand mij tegen die tijd even vasthouden? Want ik ga denk ik omvallen van het lachen

Posted by basvh on Dec-29-2003 17:18:

quote:
Originally posted by Phat B
Ow ja, er was ook nog een hardhouse project dat Phat B heette, maar daar heb ik dus allemaal niets mee te maken.

dat hardhouse project het phatT B, dus met 2 t�s. Als ik me niet vergis zat dj paul elstak erachter. Het nummers is trouwens subliem geremixt door BK. Voor mij is die remix een van mijn favo nummers

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29]