TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 »
True (over new-line).
Ben overigens zelf erg tevreden over mijn Ortofon Pro (de zilveren). Moet alleen effe van de week nieuwe naalden bestellen, maar die hebben het dan ook 2,5 jaar uitgehouden (soms perioden wat minder gebruikt, maar toch).
| quote: |
| Originally posted by basd Ben overigens zelf erg tevreden over mijn Ortofon Pro (de zilveren). Moet alleen effe van de week nieuwe naalden bestellen, maar die hebben het dan ook 2,5 jaar uitgehouden (soms perioden wat minder gebruikt, maar toch). |
Heb de Concorde Pro naald, and Night Club naald opzich voldoet de Concorde Pro voor alle taken uitstekend en ook ik laat ze regalmatig op de platter kletteren of druk de naald iets te hard op te plaat soms, geen probleem, ouwe plaat die eeuwen op de grond ligt? Geen probleem, even afblazen en draaien maar, af en toe wel even het borsteltje gebruiken wat er bij zit. De Night Club naald gebruik ik alleen eigenlijk om vinyl om te zetten naar mp3, om een zo goed mogelijke kwaliteit te behouden 
Ik heb gister bij new-line.nl 2 DJ S naalden besteld. Morgen krijg ik ze binnen als het goed is.
Prijsverschil tussen de Pro (�18)en de DJ (�21,50) is maar 3,50 dus dan een keer wat beters proberen. new-line is wel goedkoop met de naalden. Ben bij DJ stunter in eindhoven geweest en daar waren de banan's of Pro's al 25 euro...
ik heb misschien een gekke vraag, maar ik heb tot nu toe altijd een oude pc gebruikt met Line Out, dat blauwe plugje, om sets te recorden vanaf mijn mixer. Nu heb ik een laptop met alleen een groene plug, line in, en een rode (mic). Ik kan nu niet meer op dezelfde manier sets opnemen, en via mic klinkt het voor geen fuck.... wat moet ik doen? iets aanschaffen etc, ik ben radeloos!
San
| Originally posted by sndh ik heb misschien een gekke vraag, maar ik heb tot nu toe altijd een oude pc gebruikt met Line Out, dat blauwe plugje, om sets te recorden vanaf mijn mixer. Nu heb ik een laptop met alleen een groene plug, line in, en een rode (mic). Ik kan nu niet meer op dezelfde manier sets opnemen, en via mic klinkt het voor geen fuck.... wat moet ik doen? iets aanschaffen etc, ik ben radeloos! San |
Op www.aboutdj.nl staat een uitleg over hoe het in zijn werk gaat: http://www.aboutdj.nl/content/view/10/7/
zou normaal gesproken moeten werken!
oke, volgens mij heb ik ze door de war gehaald. Mijn laptop, geluidskaart dus, heeft alleen een rode ingang en een groene (met zo'n hoofdtelefoontje
) ... geen blauwe... wat doe ik nu?
ben ik nu dom of moet je gewoon je line-in gebruiken? Als je data door je line-in stuurd dan hoor je dat toch gewoon automatisch?
| Originally posted by sndh ik heb misschien een gekke vraag, maar ik heb tot nu toe altijd een oude pc gebruikt met Line Out, dat blauwe plugje, om sets te recorden vanaf mijn mixer. Nu heb ik een laptop met alleen een groene plug, line in, en een rode (mic). Ik kan nu niet meer op dezelfde manier sets opnemen, en via mic klinkt het voor geen fuck.... wat moet ik doen? iets aanschaffen etc, ik ben radeloos! San |
iemand die ons uit de brand helpt? Want geloof niet dat je door die kabel in de groene ingang (koptelefoon) te duwen iets kunt opnemen... (??)
| Originally posted by sndh iemand die ons uit de brand helpt? Want geloof niet dat je door die kabel in de groene ingang (koptelefoon) te duwen iets kunt opnemen... (??) |
ik denk dat ik maar een USB externe geluidskaart aanschaf... alleen welke zijn de betere, en vooral niet duur!? Kom nu vrijwel alleen 100 euro dingen tegen die 7.1 etc ondersteunen...ik wil alleen sets opnemen :P
Ik keek ff bij paradigit op de site, daar hadden ze er ��n: Creative 5.1 SB Live 24 extern voor 59 euro
Of kijk eens op tweakers.net
http://www.tweakers.net/pricewatch/...dfilter=Benelux
Dan krijg je resultaten van het zoeken op USB.
Er zijn ook van die MP3 USB spelers die direct op kunnen nemen. De meeste kunnen dat niet volgens mij. Dat kun je verrvolgens met USB op je PC zetten. Dan is het ook meteen MP3.
Of de kwaliteit dan iets is...
Tnx! Ik heb gisteren bij de Mediamarkt een externe geluidskaart gekocht van Sitecom voor 40 euro. Prima ding trouwens! Heb nog niet geprobeerd op te nemen, maar afspelen gaat iig prima! Nu snel m'n mixje opnemen 
Ik zet er wel een normale computer naast. Tis effe een gesleep, maar goed. Kheb donderdag 3 uur vrijgemaakt voor de mix, dus hopen dat het in 1 keer goed gaat. Trakclist is al wel bekend!
vandaag eens op die denon ds1000 gedraaid, wat een klotebak is dat zeg!dacht dat het wel te vergelijken was met een cdj 800, maar dat valt vies tegen! pitch helemaal niet secuur(per 0,1%)jogweel voelt echt bout aan, echt alles valt tegen eigelijk,,,
ow en er zit ook een dikke vertraging in als je gaat benden...
In de US een nieuwe stanton koptelefoon gekocht. DJ pro 2000 s. Redelijke koptelefoon voor redelijke prijs: omgerekent iets van 60 euro.
Over die line in:
Op mijn nieuwe apple heb je 1 line in maar die kan je instellen op mic of op normale line in. Is dat niet bij jullie geluids kaarten ook het geval?
| Originally posted by Roger vandaag eens op die denon ds1000 gedraaid, wat een klotebak is dat zeg!dacht dat het wel te vergelijken was met een cdj 800, maar dat valt vies tegen! pitch helemaal niet secuur(per 0,1%)jogweel voelt echt bout aan, echt alles valt tegen eigelijk,,, |
| Originally posted by Ding Chavez Het is geen superding en ik zou em ook echt niet kopen als ik moest kiezen, maar ik heb dat ding nu geleend van een vriend en je kan er toch echt gewoon mee mixen hoor. Hij houdt de pitch ook vast, ik weet niet wat je bedoelt met niet secuur? |
| Originally posted by basvh Over die line in: Op mijn nieuwe apple heb je 1 line in maar die kan je instellen op mic of op normale line in. Is dat niet bij jullie geluids kaarten ook het geval? |
het zal er vast wel opstaan, maar khad geen zin om al die replies te lezen. Kortom
Wat is nou een goede betaalbare mixer!!!!
| Originally posted by Endless_Trance het zal er vast wel opstaan, maar khad geen zin om al die replies te lezen. Kortom Wat is nou een goede betaalbare mixer!!!! |
| Originally posted by Endless_Trance het zal er vast wel opstaan, maar khad geen zin om al die replies te lezen. Kortom Wat is nou een goede betaalbare mixer!!!! |