TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Jo d� det �r ju grymma grejer det d�ra
| quote: |
| Originally posted by lacksesepsotygh s�llade ut den v�rsta osten (warp brothers, scooter, ian van dahl...) fr�n en annons p� tradera och knep dessa f�r ynka 800 kronor(inkl. frakt) sammanlagt. ordinarie pris var 1200, men d� f�ljde det med s�nt jag skulle kr�kas kiss �ver att �ga. vad s�ger ni? v�rt pengarna? ... ... |
haha. du kan f� adressen till killen, s� f�r du k�pa upp resterna. fanns en massa h�rlig ian van dahl kvar �t dig. en och annan dream dance-skiva om jag inte minns fel ocks�.

Originally posted by lacksesepsotygh |
jo, av n�gon anledning blev det en dubbelpost :I
| Originally posted by lacksesepsotygh haha. du kan f� adressen till killen, s� f�r du k�pa upp resterna. fanns en massa h�rlig ian van dahl kvar �t dig. en och annan dream dance-skiva om jag inte minns fel ocks�. |
Corderoy - Deeper [Whitelabel]
Estuera - Red Shores [Whitelabel]
Fred Baker vs Nyram - Confirmation [Whitelabel]
Sfinx - Infinity [Whitelabel]
Dutch Liquid - The Darkness [Whitelabel]
lite ovanlig k�plista. hela bunten f�r 130.- 
axwell - feel the vibe (cds)
underworld - beaucoupfish
underworld - second toughest in the infants
Fick hem h�lften av mina skivor fr�n Juno idag, hoppas resten kommer imorrn. 
Patrik Skoog - Desolation Ltd [Drumcode]
The Rush vs Thalamus - Shock Your Senses (Sensation Black Theme) [Orange Studios]
Yoji Biomehanika - Monochroma (Remixes) [Hellhouse]
Jochen Miller - India [High Contrast]
Hertz & Johan Bacto - Beats For Vacation [Zync Grooves]
| Originally posted by lacksesepsotygh underworld - second toughest in the infants underworld - beaucoup fish |
| Originally posted by lacksesepsotygh axwell - feel the vibe (cds) underworld - beaucoupfish axwell - feel the vibe (cds) underworld - beaucoupfish |
| Originally posted by Braxen Planet funk - The Switch/Who said (moguai rmx) 19:- |
(obs! SERI�ST!)

underworld - a hundred days off
leftfield - leftism
spiral tribe - tecno terra
jori hulkkonen - different
brainchild - symmetry c
a helluva Lieb stuff. massa med LSG, Ivan, Spicelab, The Ambush mfl.
tips f�r lieb-fanatiker.. unsane records s�ljer ett flertal L.S.G-album f�r 125 kronor styck.
Ig�r kom resten av skivorna fr�n Juno 
DJ Dano vs Marzz - 25-Six (Impulz Theme 2005) [Detox]
DJ Tonio & Laurent Ho - Jocker [Error404]
Innergy - Comet Crashtest / Welcome Asteroid [Detox]
Tim Track - Track It Back [Sway]
vangelis - albedo 0.39
propellerheads - decksanddrumsandrockandroll
robert miles - renaissance
samt new order - blue monday / beach buggy 12". var du sugen, Laszlo?
| Originally posted by lacksesepsotygh vangelis - albedo 0.39 propellerheads - decksanddrumsandrockandroll robert miles - renaissance samt new order - blue monday / beach buggy 12". var du sugen, Laszlo? |
| Originally posted by lacksesepsotygh vangelis - albedo 0.39 propellerheads - decksanddrumsandrockandroll robert miles - renaissance samt new order - blue monday / beach buggy 12". var du sugen, Laszlo? |
nej, jag har 88-versionen. ser p� discogs att 83-versionen hade floppydisk-liknande fodral. mitt har n�gon slags oval grej med olika f�rger p�.
Martinez - Shadowboxing [Audiomatique]
Darren Emerson pres H2O - Bouncer [Underwater]
| Originally posted by Gate 42 Martinez - Shadowboxing [Audiomatique] Darren Emerson pres H2O - Bouncer [Underwater] |
| Originally posted by lacksesepsotygh trentemoller-remixen |