TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 ARGHHH...bra dygnsrytm man har! Ska dessutom upp o sätta mig på ett tåg om 4h dessutom.. *suck* |

yehupp..då va man här igen då
...nån mer vaken???
om man inte går å lägger sig alls kanske man lyckas få en bra plats i kön till hytterna

Fan... vill inte jobba imorrn och så blev de alldeles för sent nu igen... var ute och festade igår också och då blir det alltid sent dagen efter också 
| Originally posted by November Uhhh jaa... lika bra jag gör som blir tillsagd :P Men en varning dock.. jag är urusel på presentationer |
Mmmm
Å nu e det bara somna kvar
Fan inte så lätt alla gånger...
Har precis landat på Heathrow efter en flight från Landvetter i strålande solsken.
MS Flight Simulator 2004 är bra jävla kul när man väl börjar lära sig navigering osv. Någon mer här som spelar det tro?
NU ska jag lägga mig i sängen och kika på nya Blade filmen.
Natti!
Edit: November - Välkommen till sweTA förresten 
Edit: November - Välkommen till sweTA förresten |
gah! En vecka kvar till skolan, borde ta o vända tillbaka dygnet kanske.. lagt mig runt 5 ett bra tag
Japp, varmt välkommen November 
| Originally posted by SWE_TRANCE Har precis landat på Heathrow efter en flight från Landvetter i strålande solsken. MS Flight Simulator 2004 är bra jävla kul när man väl börjar lära sig navigering osv. Någon mer här som spelar det tro? NU ska jag lägga mig i sängen och kika på nya Blade filmen. Natti! |
Fast är jävligt svårt, speciellt om man inte har någon joystick!
Hahahaha, såg nyss "Team America: World Police"
Har seriöst haft kramp i magen halva filmen 
och välkommen november |
| Originally posted by jeremy1984 Hahahaha, såg nyss "Team America: World Police" Har seriöst haft kramp i magen halva filmen |

)
la mig halv 2 men kunde inte somna pga F*CKING J*VLA FÖRKYLNINGEN så nu sitter jag här och njuter av Nu NRG - Freefall 
omg vad många som hade sömnproblem ikväll då 
fan va tungt de skulle va då å läga sig 4 å gå upp innan 8 för å lyckas lägga beslag på en hytt....galet
har iaf en B-hytt 4pers nu..yay!!!! nu blire rajraj
oh btw...välkommen till TA november,
nehe..läggdags igen kanske...cia0..
Team America är galen! 
Fuck yea!!
November.. bara en varning.. tjejer när är väldigt uppskattade så du kanske lär få en hel del mail å sånt :P
Sök upp tråden "Hej jag är ny här..." så märker du :P
så går jag o lägger mig med.. hehe.. hade ett skolarbete som var tveungen att gör aklart =)
| Originally posted by St_Andrew hehe jupp är ett jävligt grymmt spel! Fast är jävligt svårt, speciellt om man inte har någon joystick!har du klarat att få någe flygcertifikat? |

| Originally posted by jofawe Team America är galen! ![]() Fuck yea!! November.. bara en varning.. tjejer när är väldigt uppskattade så du kanske lär få en hel del mail å sånt :P Sök upp tråden "Hej jag är ny här..." så märker du :P |
You bad stalker 
Mysigt väder också
| Originally posted by St_Andrew omg vad många som hade sömnproblem ikväll då |
usch vad jobbigt det var när klockan börja tjuta vid 6:30
somnade vid 6tiden....satt hela kvällen å natten å lirade world of warcraft betan
(herre jesus va addictive det spelet är)
ehhm...sover alla?
ensammt här
nejdå, jag e här
även om jag -borde- försöka vända tillbaka dygnet, men allt innan 5 e ok 
Precis spelat in min mix till TC DJ contest-grejen o kollat lite South Park..så än sover jag inte 
Har snytit upp en halv toarulle bara idag..om nån är intresserad 
EDIT: Kl.06.35: Kan inte andas och därmed inte sova ;(
asså, inte bara jag som e sjuk...
Spela in DJ-set klockan 5 på natten
låg volym eller schyssta grannar ? 
| Originally posted by X-scream asså, inte bara jag som e sjuk... Spela in DJ-set klockan 5 på natten låg volym eller schyssta grannar ? |
Plågar mina grannar tillräckligt på dagarna