TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
ook nog maar even zeggen dat ik extreem genoten heb. Ik heb flink staan geven met momenten, heerlijk, dank aan alle dj's en alle medefeestgenoten want het was lekkeuuuuuuuuuuuur.
nog even dit: hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden + hoegaarden = kei hard los gaan en staan geven op Drum 'n Bass

Even over toen er tijdens Plus ultra te veel rook was: dat was niet de bedoeling, de machine bleef hangen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Even over toen er tijdens Plus ultra te veel rook was: dat was niet de bedoeling, de machine bleef hangen |
Originally posted by teknasia pheatus zag amper iets op z'n laptop |
| Originally posted by Dark Apostle kvond echt waar een beetje trippen |
ROFL
Rook was inderdaad echt dik soms, kreeg er ook last van
Ook tijdens de set van Ei en mij was het af en toe tasten in het duister 
| Originally posted by Freezel ROFL Rook was inderdaad echt dik soms, kreeg er ook last van Ook tijdens de set van Ei en mij was het af en toe tasten in het duister |
| Originally posted by Dark Apostle spijtig dat je toen achter de tafels stond en ni op de dansvloer zekers Snoeper!!! |
Zoals we weten is Zehra niet verlegen om haar camera overal tussen te steken en het loont de moeite.
Ze heeft de geilste mensen in de leukste houdingen gefotografeerd op de meest kinky fuif van de laatste 15 jaar in Gent.
Hou u vast aan iets lang en hard en wat je ook doet, ni blazen...
say hello to my little friend... (mn camera dus)
170 non-censored original pix... only for your pleasure
paar voorproefjes:
enjoy: BETA Party V2 - Zehra's Pix
Greetz,
Zehra
Thanks J&Z!
J heeft er niks mee te maken
kheb ze per ongeluk onder zn naam gepost...
dammit... again 
Vette pics. Was echt toch wel wa volk, en dat voor geen tot weinig promotie te hebben gemaakt.
| Originally posted by Xilver Vette pics. Was echt toch wel wa volk, en dat voor geen tot weinig promotie te hebben gemaakt. |
leuke foto's! ik heb er nu nog meer spijt van dak er ni kon bij zijn
Ja, het mag nog weleens gezegd worden... Zelden zulk enthousiast publiek meegemaakt! 
En wat ik me net nog opeens afvroeg... Op een gegeven moment kwam Hydra naar me toe met de vraag of m'n site nu .nl of .com was, om dat vervolgens even door te bellen ofzo 
| Originally posted by eieregooie Ja, het mag nog weleens gezegd worden... Zelden zulk enthousiast publiek meegemaakt! ![]() En wat ik me net nog opeens afvroeg... Op een gegeven moment kwam Hydra naar me toe met de vraag of m'n site nu .nl of .com was, om dat vervolgens even door te bellen ofzo |
| Originally posted by eieregooie Ja, het mag nog weleens gezegd worden... Zelden zulk enthousiast publiek meegemaakt! ![]() |
Meezingen met de vocalen en losgaan op elke plaat, hulde!!!! 
En wat ik me net nog opeens afvroeg... Op een gegeven moment kwam Hydra naar me toe met de vraag of m'n site nu .nl of .com was, om dat vervolgens even door te bellen ofzo |
Nice pics zehra, was echt n leuk feestje 
| Originally posted by eieregooie Ja, het mag nog weleens gezegd worden... Zelden zulk enthousiast publiek meegemaakt! ![]() En wat ik me net nog opeens afvroeg... Op een gegeven moment kwam Hydra naar me toe met de vraag of m'n site nu .nl of .com was, om dat vervolgens even door te bellen ofzo |
| Originally posted by djcresto ja dat vond ik ook, en zoveel onbekende gezichten die de volledige avond gas aan het geven waren. Het volk was er ook vrij vroeg en het bleef verrassend lang. |
Spijtig da'k er niet bij kon zijn 
Hopelijk kan ik op de V3 (Blijkbaar zijn er al nieuwe plannen
) kennismaken met de meesten onder jullie...
Leuke foto's Zehra 
Kheb de camera goed ontweken precies 
Vind het almaar spijtiger dat ik er niet bij was... Spijtig dat ik niemand ken, en niemand meekreeg, was anders wss wel afgekomen.
| Originally posted by Haroddin Vind het almaar spijtiger dat ik er niet bij was... Spijtig dat ik niemand ken, en niemand meekreeg, was anders wss wel afgekomen. |