TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Vrijdag 7 juli 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Vrijdag 7 juli |
ALL RIGHT, Feessjeeuuhh
Me present en alvast aangeduid da'k niks anders ne meer plan... Lovely!
Ik wil Lolo eigenlijk nog eens expliciet bedanken.
'k Vind het echt de max.
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik wil Lolo eigenlijk nog eens expliciet bedanken. 'k Vind het echt de max. |
WOW !
Is er �cht NU al iets over het feest bekend ?! 
als het ware, JA !
| Originally posted by Jasperovitsj En het is offici�el, de eerste naam voor op de affiche van de BETA Party V3 is bevestigd: Lolo aka Airwave! |
| Originally posted by Loraine WOW ! Is er �cht NU al iets over het feest bekend ?! |
Moet sowieso al in Gent zijn die dag, proclamatie, en heb wel zin om es af te komen, feesje
. Enige probleem, ga daar niemand kennen en ben niet direct zo'n sociale mens die op de mensen afstapt en begint te lullen...
Ahja, we zien wel
Ze komen wel op jou af 
^ja? we hebben het hier wel over de beta's e? 
Waarom moeten die goeie feestjes altijd vallen op nen datum dak ni kan. Ik moet naar nen trouw den 8e. Verder heb ik nix gepland tijdens de hele zomer
...
Ach ja 
| Originally posted by diddi Waarom moeten die goeie feestjes altijd vallen op nen datum dak ni kan. Ik moet naar nen trouw den 8e. Verder heb ik nix gepland tijdens de hele zomer ... Ach ja |
^ Ik werk ook h�...

Mijn gestel kan dat niet aan 
| Originally posted by diddi ^ Ik werk ook h�... ![]() Mijn gestel kan dat niet aan |
| Originally posted by Haroddin Moet sowieso al in Gent zijn die dag, proclamatie, en heb wel zin om es af te komen, feesje . Enige probleem, ga daar niemand kennen en ben niet direct zo'n sociale mens die op de mensen afstapt en begint te lullen... Ahja, we zien wel |
| Originally posted by christina seg, ik ben ook met een aantal beta's die ik nog nooit gezien had naar armin@larocca gegaan, en kijk, ik leef toch nog? |
| Originally posted by diddi Meer zelfs... you are being hunted |
| Originally posted by christina /me runs neenee, seg we moeten haroddin gerust stellen he, ni wegjagen |
Gewoon komen en iemand met een Beta t-shirt aanspreken. We bijten heus niet 
| Originally posted by Haroddin h�h� verschil is wel dat gij vrouwelijk en vrijgezel zijt, ikke mannelijk |
Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... 
| Originally posted by diddi Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... |
ik ben maar een gewoon meisje
| Originally posted by diddi Christina zal met een stok moeten komen om alle mannen van haar af te houden... |
Ik krijg de indruk dat het op de Beta Party meer om de vrouwen dan om te muziek te doen gaat zijn