TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
^^ den eigeil is gewoon een beke gefrustreerd over zenne muziek, da's al
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ^^ den eigeil is gewoon een beke gefrustreerd over zenne muziek, da's al |
de spanning stijgt 
Heb ze eindelijk kunnen afhalen. Thx Zehra voor de hulp 
punten zijn gegeven. 1 mix stak er met kop en schouders bovenuit vond ik, alle andere mixen hadden zowel goeie als slechte punten... dit zijn mijn uitslagen:
34/50
38/50
40/50
41/50
46/50
welke mix welke uitslag heeft weten de deelnemers van poule A slechts na zondag natuurlijk
Wat betreft de commentaar die je bij de mix moet geven. Mag dat commentaar zijn over de mix in zijn geheel of moet dat per onderdeel? En moet die commentaar ook naar diegene die de uitslagen verzameld, gestuurd worden?
| Originally posted by Bjorn Vidaz de spanning stijgt |
Ja, commentaar ook naar de verantwoordelijke van de poule.
Commentaar gaat in een paar zinnen over de mix in zijn geheel. Niet nodig om bij zowel mixtechniek, flow als tracks apart een paar zinnen te schrijven. Dat mag natuurlijk altijd h�
poule B wacht blijkbaar tot de laatste dagen om hun resultaten door te sturen
, heb enkel van Domineesje wat resultaten ontvangen
kmoet er nog 2 beluisteren, de andere 3 vond ik echt wel sterk. Er zit talent ier op da forum !
spannend, alle punten worden toch bekend gemaakt?
ik heb nog geen enkele PM gehad...
| Originally posted by Sh!fty spannend, alle punten worden toch bekend gemaakt? |
Idd, voor de spanning telkens enkel de punten, commentaar en namen van de afvallers vrijgeven.
| Originally posted by MikeVee Niet nodig om bij zowel mixtechniek, flow als tracks apart een paar zinnen te schrijven. |
voor de mensen die mij een PM moeten sturen: ik zet de resultaten pas zondagavond of maandagochtend online, omdat ik in het weekend niet thuis ben... vrees dus niet, beste organisators!
het emailadres van speentje heb ik nodig 
| Originally posted by djcresto het emailadres van speentje heb ik nodig |
Nog een 28u en nog steeds geen volledige resultaten ontvangen 
ik heb nog 1 set te reviewen..
wat is je e-mailadres MikeVee?
dan stuur ik je mijn 1337 Excel judging file door 
mikeveehardcore @t yahoo punt com
| Originally posted by Bjorn Vidaz de spanning stijgt |
Spanning is veu janette.
Als ge het over broeken hebt wel ja
*drumroll*
Heb just mijn beoordeling doorgestuurd naar Speentje. Mijn ptn zijn : 45 43 / 42 / 42 / 40 / 39 ...
Ben benieuwd 
omg ben ik al gewonne?