TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by BZRK on Aug-01-2006 15:30:

quote:
Originally posted by BZRK
Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal

2 Devine - Black Is The Colour (Coco Remix)

gedraaid door Ferry

Posted by FredNova on Aug-01-2006 15:33:

quote:
Originally posted by Push2005
En, Fred, hoe bevielen de interviews u ? Komen die online of is dat voor in 'Release' ?

(Btw, krijgen we nu weer een gratis nummer door de identiteitskaart-checkup )

Ik zelf heb er een 10tal... Kort maar leuk...
Komt misschien kort op de website en volledig in Release (september)

Markus was tof met de kleine ook int interview.
Het laatste was met 'Bacardi-Cola Van Buuren'
tsss... zo met nen mens zen voeten spelen (Armin nam mijn blad af en schreef achter elke vraag 'ja' en achteraf antwoorden met een joke ofzo, maar ook soms (heel soms) serieus) ik maak er wel wat van

Posted by Estuera on Aug-01-2006 15:55:

quote:
Originally posted by FredNova

Het laatste was met 'Bacardi-Cola Van Buuren'
tsss... zo met nen mens zen voeten spelen (Armin nam mijn blad af en schreef achter elke vraag 'ja' en achteraf antwoorden met een joke ofzo, maar ook soms (heel soms) serieus) ik maak er wel wat van

Hahah
Kwam m backstage tegen voor z'n set en toen zei ie me al dat ze al flink hadden zitten heisen

(ik stond zelf met een fles bacardi in m'n hand dus kon moeilijk commentaar geven )

Posted by Vishnu on Aug-01-2006 16:16:

quote:
Originally posted by Estuera
(ik stond zelf met een fles bacardi in m'n hand dus kon moeilijk commentaar geven )

Ola, geen vodka deze keer??

Posted by Estuera on Aug-01-2006 16:18:

quote:
Originally posted by Vishnu
Ola, geen vodka deze keer??

Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer )

Posted by Bl@ckOut on Aug-01-2006 16:23:

^dat noemen ze dan werken

Posted by FredNova on Aug-01-2006 16:47:

Er is echt GEZOPEN

Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal'
Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien.

Tja

Posted by christina on Aug-01-2006 16:50:

quote:
Er is echt GEZOPEN

Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal'
Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien.

Tja

foto's?

Posted by Jasperovitsj on Aug-01-2006 16:54:

En dat zit dus allemaal in die 40� die ge voor een ticket neertelt h�

Posted by Devilex on Aug-01-2006 17:01:

wanneer zenden ze da uit in Festivalitis? Want het gaat hier al 2 dagen over Suikerrock en 10 Days Off.

Posted by FredNova on Aug-01-2006 17:02:

quote:
Originally posted by christina
foto's?

Emma heeft eentje met zatte Armin na zen set denk ik (maar ge ziet het ni echt aan die kerel he, tis nen pro )

Posted by FredNova on Aug-01-2006 17:03:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dat zit dus allemaal in die 40� die ge voor een ticket neertelt h�

+ mijn loon he

Posted by FredNova on Aug-01-2006 17:04:

quote:
Originally posted by Devilex
wanneer zenden ze da uit in Festivalitis? Want het gaat hier al 2 dagen over Suikerrock en 10 Days Off.

geen idee, mail hen eens

Posted by emma on Aug-01-2006 17:05:

quote:
Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer )

ja, dat klopt. Ik stond achter de bar in de artiestentent & de drank ging echt snel. Was natuurlijk logisch want alle drank was daar gratis & daar profiteerden veel mensen van (kan het ze niet kwalijk nemen natuurlijk).
& ze kwamen ook constant flessen bij me halen voor in de dj boots.
redelijk laat in de avond kwam Yves Deruyter ook nog een fles wodka opeisen & toen ik hem vertelde dat alle wodka op was kon hij er niet echt mee lachen...
Enige wat er in mijnen bar overbleef van alcohol om middernacht was een fleske whisky.

quote:
Emma heeft eentje met zatte Armin na zen set denk ik (maar ge ziet het ni echt aan die kerel he, tis nen pro )

haha, nee hoor. Armin wil niet meer met mij op de foto. De verzameling emma-arminpix is al groot genoeg

Posted by Gonzo on Aug-01-2006 19:09:

quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, dan zal 't Gonzo wel zijn die ik doorgestuurd heb

Ey Ey Ey!

Mensen waren opzich wel lief daar in de Perfecto-tent. 85% wilde zo'n mooi flyerke wel accepteren

Posted by Dark Apostle on Aug-01-2006 19:12:

quote:
Originally posted by Gonzo

Mensen waren opzich wel lief daar in de Perfecto-tent.

Dat is waar, hoeveel schouderklopkes en thumbs up ik niet heb gekregen voor het dragen van die verdomde BETA T-shirt

Als je iemand bent die gewoonlijk straal genegeerd wordt, doe gewoon een BETA T-shirt aan op iets trance-gerelateerd

Posted by Gonzo on Aug-01-2006 19:12:

quote:

In de Versuz stond nog een gare Francaise met een halve fles Eristoff. Was het babbeltje wel waard

Posted by 1Million$shot on Aug-01-2006 21:26:

Marco Bailey gooide zene zuip gewoon in 't publiek !!

niet moeilijk dat alles direct op was !!!

Posted by Xilver on Aug-02-2006 10:01:

Da zou dan ook de enige reden zijn om nog naar Marco Bailey te gaan zien. Die kerel heeft zennen besten tijd ook gehad zene.

Posted by diddi on Aug-02-2006 10:22:

Zuipen en tegelijkertijd draaien : R.E.S.P.E.C.T.

Posted by Config on Aug-02-2006 11:32:

quote:
Originally posted by diddi
Zuipen en tegelijkertijd draaien : R.E.S.P.E.C.T.

ik deed alleen et eerste: respect

Posted by 1Million$shot on Aug-02-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Xilver
Da zou dan ook de enige reden zijn om nog naar Marco Bailey te gaan zien. Die kerel heeft zennen besten tijd ook gehad zene.

em was inderdaad niet fameus !!!!

dien chess was trouwens pakken beter aan 't draaien en die kende ik zelfs ni

Posted by Bl@ckOut on Aug-02-2006 17:00:

btw Frednova, zijn er toevallig nog TL-posters?

Posted by Devilex on Aug-02-2006 17:05:

Had eens gemaild naar jim om te vragen wanneer er iets van TL aan bod kwam.

Hey Matthias

We gaan verschillende dingen over Tomorrowland uitzenden.
Morgen bijvoorbeeld zit er in Festivalitis al een sfeerreportage en vrijdag interviews met een aantal DJ's !

Greetz
Ilse

Posted by FredNova on Aug-02-2006 17:58:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
btw Frednova, zijn er toevallig nog TL-posters?

In mijn autokoffer nog 2 denk ik...

Af te halen in het Leuvense...

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »