TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by BZRK Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal |
| Originally posted by Push2005 En, Fred, hoe bevielen de interviews u ? Komen die online of is dat voor in 'Release' ? (Btw, krijgen we nu weer een gratis nummer door de identiteitskaart-checkup ) |
| Originally posted by FredNova Het laatste was met 'Bacardi-Cola Van Buuren' tsss... zo met nen mens zen voeten spelen (Armin nam mijn blad af en schreef achter elke vraag 'ja' en achteraf antwoorden met een joke ofzo, maar ook soms (heel soms) serieus) ik maak er wel wat van |

)
| Originally posted by Estuera (ik stond zelf met een fles bacardi in m'n hand dus kon moeilijk commentaar geven ) |
| Originally posted by Vishnu Ola, geen vodka deze keer?? |
)
^dat noemen ze dan werken 
Er is echt GEZOPEN
Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal' 
Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien.
Tja 
| Originally posted by FredNova Er is echt GEZOPEN Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal' ![]() Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien. Tja |
En dat zit dus allemaal in die 40� die ge voor een ticket neertelt h� 
wanneer zenden ze da uit in Festivalitis? Want het gaat hier al 2 dagen over Suikerrock en 10 Days Off.
| Originally posted by christina foto's? |
)
| Originally posted by Jasperovitsj En dat zit dus allemaal in die 40� die ge voor een ticket neertelt h� |
| Originally posted by Devilex wanneer zenden ze da uit in Festivalitis? Want het gaat hier al 2 dagen over Suikerrock en 10 Days Off. |
| Originally posted by Estuera Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer ) |
| Originally posted by FredNova Emma heeft eentje met zatte Armin na zen set denk ik (maar ge ziet het ni echt aan die kerel he, tis nen pro ) |
| Originally posted by eieregooie Oh, dan zal 't Gonzo wel zijn die ik doorgestuurd heb |
| Originally posted by Gonzo Mensen waren opzich wel lief daar in de Perfecto-tent. |
| Originally posted by Estuera Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer ) |
Marco Bailey gooide zene zuip gewoon in 't publiek !!
niet moeilijk dat alles direct op was !!!

Da zou dan ook de enige reden zijn om nog naar Marco Bailey te gaan zien. Die kerel heeft zennen besten tijd ook gehad zene.
Zuipen en tegelijkertijd draaien : R.E.S.P.E.C.T.

| Originally posted by diddi Zuipen en tegelijkertijd draaien : R.E.S.P.E.C.T. |
| Originally posted by Xilver Da zou dan ook de enige reden zijn om nog naar Marco Bailey te gaan zien. Die kerel heeft zennen besten tijd ook gehad zene. |
btw Frednova, zijn er toevallig nog TL-posters? 
Had eens gemaild naar jim om te vragen wanneer er iets van TL aan bod kwam.
Hey Matthias
We gaan verschillende dingen over Tomorrowland uitzenden.
Morgen bijvoorbeeld zit er in Festivalitis al een sfeerreportage en vrijdag interviews met een aantal DJ's !
Greetz
Ilse
| Originally posted by Bl@ckOut btw Frednova, zijn er toevallig nog TL-posters? |