TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 »

Posted by djcresto on Jul-10-2006 13:20:

quote:
Originally posted by Antony
zullen wel stadia komen

Dat was ook belange nog niet zeker.

Posted by FredNova on Jul-10-2006 13:39:

tgaat snel op internet

Posted by CygnusX on Jul-10-2006 13:52:

Lang leve het internet

Ik vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. Die Italianen zijn ook geen lieverdjes, vooral Materazzi niet.

http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg

'Fuck you terrorist' zou hetgeen zijn wat Materazzi zei.

Posted by Jasperovitsj on Jul-10-2006 14:17:

Maakt niet uit wat hij gezegd heeft, de reactie van Zidane was fout. En ik vind het vooral vreemd omdat Frankrijk toch in een goeie positie stond, dus er was niet echt reden voor hem om gefrustreerd rond te lopen?

Posted by Nabistai on Jul-10-2006 14:49:

quote:
Originally posted by CygnusX

Een zware klootzak die Materazzi. Mijn sympathie voor Zizou zijn 'fout' wordt alleen maar groter.

btw: did is de grappigste tot nu toe: http://zidanesavesmaterazzi.ytmnd.com/

Posted by Xilver on Jul-10-2006 14:56:

http://tonaz.altervista.org/zidane.html

Posted by CygnusX on Jul-10-2006 14:57:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maakt niet uit wat hij gezegd heeft, de reactie van Zidane was fout. En ik vind het vooral vreemd omdat Frankrijk toch in een goeie positie stond, dus er was niet echt reden voor hem om gefrustreerd rond te lopen?

Ja, daar ga ik mee akkoord. Zidane is dom en die kaart is volledig verdiend. Maar ik zou er niet van verschieten als de Italianen op voorhand hadden afgesproken om Zidane met woorden zo ver te drijven.

Posted by Nabistai on Jul-10-2006 15:21:

Posted by djcresto on Jul-10-2006 15:28:

quote:
Originally posted by Nabistai

strike

Posted by TOR on Jul-10-2006 17:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maakt niet uit wat hij gezegd heeft

Daar ben ik het niet mee eens.

Is makkelijk praten in onze luie zetel en achter het computerscherm.. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hetzelfde zou gedaan hebben in Zidane's schoenen, als Materrazzi effectief de woorden 'terrorist' in de mond heeft genomen.

Posted by Gladius on Jul-10-2006 18:19:

quote:
Originally posted by CygnusX
Lang leve het internet

Ik vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. Die Italianen zijn ook geen lieverdjes, vooral Materazzi niet.

'Fuck you terrorist' zou hetgeen zijn wat Materazzi zei.

dit vind ik wel erg laag ze, een filmpke posten van Materazzi's zware fouten & onsportief gedrag, wa heeft dat hier nu mee te maken. Iedereen weet wa voor nen beul hij is, maar toevallig kan hij ook een stukske verdedigen, en hij was gisteren met Cannavaro weeral de sterkhouder van het team. En wat hebt ge als bewijs van die 'fuck you terrorist'? En zelfs dan is het ERG dom en onprofessioneel om daarop te reageren. Akkoord, 't is gemakkelijk gezegd, maar op dat niveau mogen woorden u weinig doen imo. Voor al dat geld dat ze verdienen & de enorme voorbeeldrol die ze zijn voor gans de voetbalwereld mogen ze zich toch een beetje gedragen imo. Zulk gedrag hoort gewoon niet op een voetbalveld, of het nu de beste speler ter wereld is of niet. Niet dat ik het gedrag van Materazzi goedpraat, want hij zal wss wel iets gezegd hebben, maar kom zeg, ligt da hier toch niet goed te praten eh

Posted by TOR on Jul-10-2006 18:26:

Er is een verschil tussen 'goedpraten' en 'in zijn context plaatsen'.
Mijn respect voor Zidane is er iig niet op achteruit gegaan.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-10-2006 18:52:

quote:
Originally posted by TOR
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hetzelfde zou gedaan hebben in Zidane's schoenen, als Materrazzi effectief de woorden 'terrorist' in de mond heeft genomen.

daar ben ik het dan niet mee eens, dat zou mij nu eens echt niet boeien als iemand dat op een voetbalveld tegen mij zou zeggen. Waar ik aan dacht toen ik de reactie van Zidane zag, was dat Materazzi zijn vrouw en kinderen zou hebben bedreigd of iets beledigends over hen zou hebben gezegd, ... en daar zou ik persoonlijk ook op reageren, maar blijkbaar heeft hij Zidane 'enkel' als terrorist bestempeld.

Posted by djcresto on Jul-10-2006 22:56:

ik vind dat velen nogal licht overgaan op Zidane's gedrag. En ik ben zeker een tolerant persoon hoor. Bij Zidane ging efkes volledig het licht uit, hij deed iets waar hij zelf nauwelijks nog controle over had, waar hij achteraf volledig spijt van had. Op zo'n momenten hebben er ongetwijfeld al mensen andere mensen vermoord. Komt er nog bovenop dat Zidane een voorbeeldfunctie heeft. 1 miljard mensen keken naar die wedstrijd. Zijn gedrag kon ook nog leiden tot rellen. Ik ben zeker een fan van Zidane en hoopte dat hij de echte held ging worden, maar wat hij gedaan heeft kan niet door de beugel. Dan mag Matterazi nog de vreselijkste dingen gezegd hebben.

Posted by Nabistai on Jul-11-2006 00:50:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
daar ben ik het dan niet mee eens, dat zou mij nu eens echt niet boeien als iemand dat op een voetbalveld tegen mij zou zeggen. Waar ik aan dacht toen ik de reactie van Zidane zag, was dat Materazzi zijn vrouw en kinderen zou hebben bedreigd of iets beledigends over hen zou hebben gezegd, ... en daar zou ik persoonlijk ook op reageren, maar blijkbaar heeft hij Zidane 'enkel' als terrorist bestempeld.

Actually op het tv1 nieuw hebben ze daarstraks gezegd dat volgens 'liplees-experten' Materazzi iets gezegd heeft over de ernstig zieke moeder van Zidane. Het woord 'hoer' zou hij ook hebben gezegd.

In ieder geval die makkelijke praatjes zoals 'hij verdient veel geld en hij is een topspeler die zich moet gedragen etc' zijn maar blaasjes imo. Zidane is uiteindelijk ook maar menselijk en iedereen is makkelijk tot zo'n gedrag uit te lokken zolang ja op de juiste knopjes drukt.

Posted by Sh!fty on Jul-11-2006 10:52:

Deze vink ook geweldig

Posted by Xilver on Jul-11-2006 12:18:

http://webmaster.zattevrienden.be/img/zidane03.jpg

Posted by Transfusion on Jul-11-2006 12:20:

"Ja, ik heb Zin�dine Zidane beledigd", geeft de Italiaan Marco Materazzi toe. "Maar hij was wel heel erg arrogant", zei hij in de Gazzetta dello Sport.

"Ik heb Zidane enkele seconden aan zijn truitje vastgehouden waarop hij zich naar mij draaide. Hij keek me met een erg arrogante blik aan en bespotte me."

"Als je me mijn truitje wil, geef ik het je achteraf wel, zei hij nog."

"Ik heb een beledigend antwoord gegeven, dat is waar. Maar wat ik heb gezegd hoor je zo vaak. Of het over zijn zus ging? Wat ik zei ontglipt ons zo vaak op het terrein."

"Over zijn moeder ging het zeker niet, want mama's zijn heilig." Materazzi zelf verloor zijn moeder toen hij 14 jaar was.

Wat Materazzi dan wel zei, vertelde hij niet.

"Maar dat ik hem uitschold voor terrorist klopt niet. De enige terrorist die ik ken is zij daar", zei hij terwijl hij naar zijn tien maanden oude dochtertje wees.

Bron: vrtnieuws.net

Posted by CygnusX on Jul-11-2006 21:12:

Posted by djcresto on Jul-12-2006 11:18:

Ondertussen namen Lippi en Klinsmann al ontslag als bondscoach.

Posted by domineesje on Jul-12-2006 13:20:

hier afreageren

Posted by kokkenmaster on Jul-12-2006 17:00:

quote:
Originally posted by djcresto
Ondertussen namen Lippi en Klinsmann al ontslag als bondscoach.

Nu net Duitsland een stuk mooier voetbal bracht dan vroeger...

Posted by Jasperovitsj on Jul-12-2006 17:20:

Joachim L�w zal toch dezelfde koers als Klinsmann varen denk ik, dus ik zie de Duitsers op het EK binnen 2 jaar weer meedoen voor de titel

Posted by Den Backer on Jul-12-2006 22:47:

Duitsland 8 11.76%
Engeland 4 5.88%
Zweden 1 1.47%
Argentini� 8 11.76%
Nederland 11 16.18%
Portugal 0 0%
Itali� 4 5.88%
Brazili� 26 38.24%
Kroati� 0 0%
Frankrijk 3 4.41%
Spanje 2 2.94%
Andere... 1 1.47%
Total: 68 votes 100%

Maar 4 van de 68 votes vr de Italianen...

Wie was der van ik het begin al vr de Italianen?

Posted by Phortastic on Jul-13-2006 16:32:

the godfather en 3 voters die na het WK hebben gevote probby

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 »