TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Apr-08-2008 09:15:

quote:
Originally posted by Devilex
Yves Vanderhaege gaat blijkbaar ook een punt achter zijn cari�re zetten.

Gisteren iemand Studio 1 gezien trouwens?

heb het niet gezien, maar denk niet dat ik veel gemist heb zondagavond. Da's meestal niet het geval
Vanderhaege had dat idd een tijdje geleden al bekend gemaakt dat hij ging stoppen. Kon wel ergens een job krijgen in een functie meen ik. Begon natuurlijk ook wel tijd te worden dat die ging stoppen, speelde door blessures meer niet dan wel

en meer recent nieuws:

quote:
DE SUTTER: "AZ IS EEN DROOM"
Tom De Sutter heeft zijn zinnen gezet op een transfer. De Cercle-spits kon in de winterstop al naar AZ, maar hield de
boot toen af. Nu is dat veranderd. De Sutter bezocht tijdens zijn revalidatie de Nederlandse club en raakte verliefd. "Het zou de ideale ploeg zijn voor mij", zegt hij in HLN. "Sportief
en financieel is het een stap vooruit."

"AZ is een droom. In Nederland kan ik spelen in een competitie die hoger aangeschreven staat. Bovendien kan ik samenwerken met een coach als Louis van Gaal. Als je van hem niks kunt bijleren dan weet ik het ook niet meer."

hij weet precies nog niet dat Van Gaal er op het einde van het seizoen mee stopt op AZ. Dat is hij een tijdje geleden overeengekomen met AZ

Wel goed dat hij nog probeert weg te geraken, nu kan hij nog profiteren van zijn reputatie van dit seizoen. Ik heb mijn twijfels of hij het niveau van eerder nog gaat kunnen brengen (en dan heb ik het niet enkel over die blessure). Dan kan hij er beter nu nog het hoogst mogelijke uithalen

Posted by Jasperovitsj on Apr-08-2008 09:21:

Helaas

quote:
Vanderhaeghe: "Weer fit voor KVM"
di 08/04/08 - De knie van Yves Vanderhaeghe heeft de tests maandag doorstaan. "Ik voelde nog pijnscheuten, maar niet van die aard dat ik nu onmiddellijk moet stoppen."
Afgelopen weekend werd Vanderhaeghe al na 25 minuten gewisseld in de thuismatch tegen Germinal Beerschot.
(Belga)
"Ik had vorige week keihard getraind om in de ploeg te geraken", zegt hij in Het Laatste Nieuws.

"Ik was in mijn opzet geslaagd, maar die inspanningen heb ik tijdens de match moeten bekopen."

De 38-jarige middenvelder van Roeselare, die vorig jaar meerdere keren aan zijn knie werd geopereerd, heeft zijn laatste match dus nog niet gespeeld.

"Bergen komt te vroeg, maar ik hoop weer fit te zijn voor de thuiswedstrijd tegen KV Mechelen", laat hij weten.

Ge gaat het zien, in alle commentaar gaan ze het constant hebben over "de oude krijger"

Posted by Devilex on Apr-08-2008 09:32:

Die gaat gewoon dit seizoen nog (proberen)uitspelen, dacht ook ergens gelezen te hebben dat hij als beloftetrainer kon beginnen bij Roeselare.

In Studio 1 hebt ge niks gemist zenne, maar Frank Raes had weer enkele uitspraken gedaan.

Posted by The_G0dfather on Apr-08-2008 15:22:

Nicolas Lombaerts mist zo goed als zeker de Olympische Spelen in Peking. De verdediger van de Russische landskampioen Zenit Sint-Petersburg scheurde maandag zijn kruisbanden en staat minimaal zes maanden aan de kant. Lombaerts was nog aan het revalideren van een knieblessure die hij opliep in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Villarreal. "Bij een sprong op training kwam ik neer en ging ik door mijn linkerknie", vertelt de onfortuinlijke Lombaerts in Het Nieuwsblad. "Je kon mijn kruisbanden horen scheuren tot aan de andere kant van Sintt-Petersburg."

De 23-jarige Bruggeling keert terug naar Belgi� en krijgt woensdag de definitieve diagnose te horen. "Maar het is 99 procent zeker dat ik moet geopereerd worden. En dan kijk ik tegen een revalidatie van zes maanden aan. Hadden ze nu maar eerder beslist om me te laten opereren, had ik er sneller vanaf kunnen zijn... Ik ga alles missen."

Posted by djcresto on Apr-08-2008 17:12:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Nicolas Lombaerts mist zo goed als zeker de Olympische Spelen in Peking. De verdediger van de Russische landskampioen Zenit Sint-Petersburg scheurde maandag zijn kruisbanden en staat minimaal zes maanden aan de kant. Lombaerts was nog aan het revalideren van een knieblessure die hij opliep in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Villarreal. "Bij een sprong op training kwam ik neer en ging ik door mijn linkerknie", vertelt de onfortuinlijke Lombaerts in Het Nieuwsblad. "Je kon mijn kruisbanden horen scheuren tot aan de andere kant van Sintt-Petersburg."

De 23-jarige Bruggeling keert terug naar Belgi� en krijgt woensdag de definitieve diagnose te horen. "Maar het is 99 procent zeker dat ik moet geopereerd worden. En dan kijk ik tegen een revalidatie van zes maanden aan. Hadden ze nu maar eerder beslist om me te laten opereren, had ik er sneller vanaf kunnen zijn... Ik ga alles missen."

jammer jammer!

Posted by FCB_Fanatic on Apr-09-2008 20:14:

Tevez !!!

Posted by Config on Apr-09-2008 20:21:

En Koen Daerden komt dit seizoen niet meer in actie, jammer.. Elrio wellicht wel nog

Posted by MikeVee on Apr-13-2008 15:13:

OHL - Antwerp 2-1
Goeie zaak voor leuven voor de eindronde, minder voor antwerpen

Posted by Blue Sky 99 on Apr-13-2008 15:24:

En Lier doet weer (bijna) mee ... wie had dat nog gedacht zeg. Vier punten op Antwerp en virtueel vijf op KVSK. Zo dicht stonden we nog nooit dit seizoen

Posted by Devilex on Apr-16-2008 06:21:

Keken wij gisteren naar AA Gent - FC Brussels?

Posted by djcresto on Apr-16-2008 07:24:

quote:

Goed ben wel content voor Gent natuurlijk maar snap toch niet goed dat Standard met zo'n mentaliteit aan de halve finale van de beker begint.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-16-2008 11:10:

quote:

ze zullen schrik hebben voor komende zondag zeker ... en hebben daarom een aantal spelers gespaard. Ze hebben ook niet het aller gemakkelijkste programma met na zondag nog verplaatsingen naar Charleroi en Genk (waarvan de Genk supporters v��l verwachten). De thuismatch tegen Dender zie ik ze wel winnen

gisteren heeft alvast bewezen dat ook standaard een resem afwezigen niet kan vervangen

Posted by Real on Apr-16-2008 11:21:

Ruiz & Maric, wat een voetballers.

Posted by Gladius on Apr-16-2008 12:14:

idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer!

Posted by djcresto on Apr-16-2008 12:37:

quote:
Originally posted by Gladius
idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer!

Nochtans verre van Maric zijn beste match. Die gast komt van Olympiakos waar hij toch regelmatig heeft gespeeld. Lijkt me vrij logisch dat het gene sukkelaar is

Posted by Jasperovitsj on Apr-16-2008 13:16:

Ruiz zou volgend seizoen meer dan waarschijnlijk nog bij Gent blijven, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Heerlijke voetballer en een lichtpuntje in onze competitie!

Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2008 20:13:

Standard op 5 minuten van de titel

Posted by FenixStyle on Apr-20-2008 20:31:

Verdiend.

Gegund? NO FUCKING WAY!!! (daarvoor zit de haat tussen ons en Standard v���l te diep)

De strijd om de tweede plaats kan ook nog wel eens interessant worden. Anderlecht en Brugge hebben evenveel punten en gewonnen matchen. Indien ze beiden nog twee keer winnen, en onderling gelijk spelen, zijn er dus testmatchen...

Posted by Config on Apr-20-2008 22:18:

Zeer zeker verdiend, ondanks mijn haat tegenover beide ploegen, dan toch liever Standard. En wanneer wij naar Anderlecht moeten doppen we ze thuis

Posted by Gladius on Apr-20-2008 22:19:

verdiende kampioen! n1

Posted by Devilex on Apr-26-2008 03:06:

In derde klasse A alweer hilarische taferelen...

La Louvi�re kan zondag tegen Eendracht Aalst kampioen komen spelen, MAAR La Lou heeft geen licentie voor tweede klasse verkregen dus die ploeg speelt nu voor niets meer en de moraal ligt onder nul.

Peruwelz had aanvankelijk ook geen licentie aanvraag ingediend maar omdat ze nu toevalig ook kans maken op een eindronde ticket gaan ze via de rechtbank toch nog een licentie voor tweede klasse proberen verkrijgen, idem voor Zottegem.

De start van tweede klasse volgend seizoen zal dus net als dit jaar alweer verlopen in chaos.

Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar ��n club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst .

En ik zag vandaag nog foto's van het "stadion" van Tubize , hoe gaan die het eventueel gaan redden in eerste

Posted by Progrez on Apr-26-2008 10:15:

Die voetbaltempels in tweede klasse hebben nochtans hun charme.

Als ge op weg bent naar het bezoekersvak van Tubeke komt ge tussen de bomen zelfs een smal brugje tegen dat over een diepe gracht loopt. Het is niet evident om daar met meer dan duizend man over te geraken. Elk jaar vallen dan ook enkele onvoorzichtigen in die gracht.

Volksvermaak pur sang, doch eerste klasse-niveau onwaardig.

Posted by MikeVee on Apr-26-2008 10:26:

quote:

Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar ��n club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst .

We gaan die discussie toch niet weer vanonder het stof halen h�

Posted by Devilex on Apr-26-2008 11:05:

Is hier dan ooit al een discussie over geweest?

Posted by Jasperovitsj on Apr-26-2008 12:09:

Volgt er hier eigenlijk iemand de competitie in het zaalvoetbal? Want daar was Belgi� de laatste jaren met Charleroi niet eens zo onverdienstelijk in op Europees niveau. En met de goeie resultaten van Antwerpen en Edegem is het voor een Antwerpenaar natuurlijk extra leuk om de komende playoffs te volgen. Ik hoop misschien een match mee te pikken, want dat voetbal is bij momenten echt oogstrelend. Vooral die flitsen van Karim Bali, waanzin (zie http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8428 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8199 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8004 bijvoorbeeld)

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »