TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex Yves Vanderhaege gaat blijkbaar ook een punt achter zijn cari�re zetten. Gisteren iemand Studio 1 gezien trouwens? |

| DE SUTTER: "AZ IS EEN DROOM" Tom De Sutter heeft zijn zinnen gezet op een transfer. De Cercle-spits kon in de winterstop al naar AZ, maar hield de boot toen af. Nu is dat veranderd. De Sutter bezocht tijdens zijn revalidatie de Nederlandse club en raakte verliefd. "Het zou de ideale ploeg zijn voor mij", zegt hij in HLN. "Sportief en financieel is het een stap vooruit." "AZ is een droom. In Nederland kan ik spelen in een competitie die hoger aangeschreven staat. Bovendien kan ik samenwerken met een coach als Louis van Gaal. Als je van hem niks kunt bijleren dan weet ik het ook niet meer." |

Helaas 
| Vanderhaeghe: "Weer fit voor KVM" di 08/04/08 - De knie van Yves Vanderhaeghe heeft de tests maandag doorstaan. "Ik voelde nog pijnscheuten, maar niet van die aard dat ik nu onmiddellijk moet stoppen." Afgelopen weekend werd Vanderhaeghe al na 25 minuten gewisseld in de thuismatch tegen Germinal Beerschot. (Belga) "Ik had vorige week keihard getraind om in de ploeg te geraken", zegt hij in Het Laatste Nieuws. "Ik was in mijn opzet geslaagd, maar die inspanningen heb ik tijdens de match moeten bekopen." De 38-jarige middenvelder van Roeselare, die vorig jaar meerdere keren aan zijn knie werd geopereerd, heeft zijn laatste match dus nog niet gespeeld. "Bergen komt te vroeg, maar ik hoop weer fit te zijn voor de thuiswedstrijd tegen KV Mechelen", laat hij weten. |
Die gaat gewoon dit seizoen nog (proberen)uitspelen, dacht ook ergens gelezen te hebben dat hij als beloftetrainer kon beginnen bij Roeselare.
In Studio 1 hebt ge niks gemist zenne, maar Frank Raes had weer enkele uitspraken gedaan.
Nicolas Lombaerts mist zo goed als zeker de Olympische Spelen in Peking. De verdediger van de Russische landskampioen Zenit Sint-Petersburg scheurde maandag zijn kruisbanden en staat minimaal zes maanden aan de kant. Lombaerts was nog aan het revalideren van een knieblessure die hij opliep in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Villarreal. "Bij een sprong op training kwam ik neer en ging ik door mijn linkerknie", vertelt de onfortuinlijke Lombaerts in Het Nieuwsblad. "Je kon mijn kruisbanden horen scheuren tot aan de andere kant van Sintt-Petersburg."
De 23-jarige Bruggeling keert terug naar Belgi� en krijgt woensdag de definitieve diagnose te horen. "Maar het is 99 procent zeker dat ik moet geopereerd worden. En dan kijk ik tegen een revalidatie van zes maanden aan. Hadden ze nu maar eerder beslist om me te laten opereren, had ik er sneller vanaf kunnen zijn... Ik ga alles missen."
| Originally posted by The_G0dfather Nicolas Lombaerts mist zo goed als zeker de Olympische Spelen in Peking. De verdediger van de Russische landskampioen Zenit Sint-Petersburg scheurde maandag zijn kruisbanden en staat minimaal zes maanden aan de kant. Lombaerts was nog aan het revalideren van een knieblessure die hij opliep in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Villarreal. "Bij een sprong op training kwam ik neer en ging ik door mijn linkerknie", vertelt de onfortuinlijke Lombaerts in Het Nieuwsblad. "Je kon mijn kruisbanden horen scheuren tot aan de andere kant van Sintt-Petersburg." De 23-jarige Bruggeling keert terug naar Belgi� en krijgt woensdag de definitieve diagnose te horen. "Maar het is 99 procent zeker dat ik moet geopereerd worden. En dan kijk ik tegen een revalidatie van zes maanden aan. Hadden ze nu maar eerder beslist om me te laten opereren, had ik er sneller vanaf kunnen zijn... Ik ga alles missen." |
Tevez !!! 
En Koen Daerden komt dit seizoen niet meer in actie, jammer.. Elrio wellicht wel nog 
OHL - Antwerp 2-1
Goeie zaak voor leuven voor de eindronde, minder voor antwerpen 
En Lier doet weer (bijna) mee ... wie had dat nog gedacht zeg. Vier punten op Antwerp en virtueel vijf op KVSK. Zo dicht stonden we nog nooit dit seizoen 
Keken wij gisteren naar AA Gent - FC Brussels?
| Originally posted by Devilex Keken wij gisteren naar AA Gent - FC Brussels? |
| Originally posted by Devilex Keken wij gisteren naar AA Gent - FC Brussels? |
Ruiz & Maric, wat een voetballers. 
idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer!
| Originally posted by Gladius idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer! |
Ruiz zou volgend seizoen meer dan waarschijnlijk nog bij Gent blijven, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Heerlijke voetballer en een lichtpuntje in onze competitie! 
Standard op 5 minuten van de titel 
Verdiend.
Gegund? NO FUCKING WAY!!! (daarvoor zit de haat tussen ons en Standard v���l te diep)
De strijd om de tweede plaats kan ook nog wel eens interessant worden. Anderlecht en Brugge hebben evenveel punten en gewonnen matchen. Indien ze beiden nog twee keer winnen, en onderling gelijk spelen, zijn er dus testmatchen...
Zeer zeker verdiend, ondanks mijn haat tegenover beide ploegen, dan toch liever Standard. En wanneer wij naar Anderlecht moeten doppen we ze thuis 
verdiende kampioen! n1
In derde klasse A alweer hilarische taferelen...
La Louvi�re kan zondag tegen Eendracht Aalst kampioen komen spelen, MAAR La Lou heeft geen licentie voor tweede klasse verkregen dus die ploeg speelt nu voor niets meer en de moraal ligt onder nul.
Peruwelz had aanvankelijk ook geen licentie aanvraag ingediend maar omdat ze nu toevalig ook kans maken op een eindronde ticket gaan ze via de rechtbank toch nog een licentie voor tweede klasse proberen verkrijgen, idem voor Zottegem.
De start van tweede klasse volgend seizoen zal dus net als dit jaar alweer verlopen in chaos.
Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar ��n club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst
.
En ik zag vandaag nog foto's van het "stadion" van Tubize
, hoe gaan die het eventueel gaan redden in eerste 
Die voetbaltempels in tweede klasse hebben nochtans hun charme.
Als ge op weg bent naar het bezoekersvak van Tubeke komt ge tussen de bomen zelfs een smal brugje tegen dat over een diepe gracht loopt. Het is niet evident om daar met meer dan duizend man over te geraken. Elk jaar vallen dan ook enkele onvoorzichtigen in die gracht.
Volksvermaak pur sang, doch eerste klasse-niveau onwaardig.
| Originally posted by Devilex Maar afgaande op supportersaantallen en infrastructuur is er imho maar ��n club die recht heeft op tweede klasse en dat is Eendracht Aalst . |
Is hier dan ooit al een discussie over geweest? 
Volgt er hier eigenlijk iemand de competitie in het zaalvoetbal? Want daar was Belgi� de laatste jaren met Charleroi niet eens zo onverdienstelijk in op Europees niveau. En met de goeie resultaten van Antwerpen en Edegem is het voor een Antwerpenaar natuurlijk extra leuk om de komende playoffs te volgen. Ik hoop misschien een match mee te pikken, want dat voetbal is bij momenten echt oogstrelend. Vooral die flitsen van Karim Bali, waanzin
(zie http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8428 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8199 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8004 bijvoorbeeld)