TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Versace vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år... även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co. eran e över! |
ge dom 4-5år så blire nog bra...
Djurgården har värvat Matias Concha från MFF.
Känns jävligt kul när vi värvar deras bänknötare.
Och Samuel "vovven" Wowoah har gått till Stabaek läste jag.
Re: Sport för FOLKET
| Originally posted by Dragonfly Jag tittar ut genom fönstret och se hur granens f.d. travhästar springar omkring som galningar i snön. Närmare en vettig sport kommentar kommer inte jag... jo, jag spelade badminton mycket isomras, jag kunde bli bättre, spelade kubb och suger.. räknas det... ishockey var kul när man skulle plugga, då slapp man. Jag önskar att någon kunde inspirera mig om svensk idrott.. jag tänker alltid tillbaka till NBL och mina hemlag i Seattle (vår hockey team var inte värt bussbiljetterna de utnyttjade för att komma till Kanade och spela (förlora). Men street basket yahoo! now you are talking...se inte så mycket sånt på t.v. |
Re: Re: Sport för FOLKET
| Originally posted by JayBee jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, |
....dålig me backar i örebrotrakterna jue..
hightech grejer överallt
ja åker cross...
Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.
Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.
Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig. 
| Originally posted by Kongo_kim Vilken jävla skitmatch igår av Sverige. Har inte viasat sport så det blev P4. Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå. Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig. |

typ nästan ett i minuten jue...va det andra laget ens ute på planen???
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html
artikel om indiska lagen.
rätt uppenbart att det var läggmatcher
| Originally posted by Kongo_kim http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html artikel om indiska lagen. rätt uppenbart att det var läggmatcher |
OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.
| Originally posted by Kongo_kim OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo. Tommy Salo väntas också skriva på för dom. |
läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien
dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig.....
kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt....
men blir iaf kul me elitserien...
hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs

Aftonbladet igår Söndag 29 februari 2004
[CITAT AFTONBLADET]
Ingenting är hundraprocentigt klart, säger Modos sportchef Bengt Hedin.
Men mellan Peter Forsberg och Modo behövs inga skrivna papper.
Att Foppa spelar i Modo nästa säsong har varit klart sedan en tid - lockout eller inte.
Och jag kan avslöja att både Paul Kariya och Todd Bertuzzi redan hört sig för om möjligheterna att spela i Modo nästa säsong.
[/CITAT AFTONBLADET]
Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt??
Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld 
| Originally posted by SWE_TRANCE Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt?? Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld |
| Originally posted by Amnezia läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig..... kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt.... men blir iaf kul me elitserien... hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs |
nu börjar slutspelet wieee
canal+ sänder Luleå - Färjestad *blä*
vill ju se Djurgården - Frölunda

| Originally posted by Kongo_kim när baseboll spelare tjänar 600 mille så |
inte sett hockey på hur länge som helst
| Originally posted by Amnezia ja lika illa det..fortf ingen vettig anledning för att strejka...typ säga men baseball spelarna får ju 600mille...varför har jag bara 300. fan att man inte har c+ då inte sett hockey på hur länge som helst |
woooooooooooooooooooot
frölunda spöa skiten ur dif igen 
meh jävla amatörer. jag skäms 
| Originally posted by Kongo_kim meh jävla amatörer. jag skäms |
HV71-Modo: 10 - 1
Hååååååååvéééééé blååååå
Ps. Egentligen önskar man nästan att HV ska åka ut..blir bara massa jobbiga bilköer hela slutspelet runt där jag bor
Ds.
Bomben 4
Ishockey
Match Resultat Odds
HV 71 - MoDo F-1
V.Frölunda - Djurgården 8-1
odds 166 431,00
om man lirade 10kr på det asså.
| Originally posted by Kongo_kim om man lirade 10kr på det asså. |
Får nästan kalla sthlm:are "ett-åttor" istället för "noll-åttor" nu...