TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Amnezia on Feb-02-2004 19:44:

quote:
Originally posted by Versace
vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år...

även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co.
eran e över!

Visst kommer det bli anorlunda men tror absolut sverige kommer komma tebax till toppen igen...men klart det tar tid...har man spelat i samma lag i 30år kalrt man blir bra tillsammans...va ju knappt född då dom redan lekte runt på plan....

kommer bli bra det här bara dom håller Ahlm borta från linjen....
sköt i semaforhöjd 9 av tio skott...sen kom wislander in å visa hur man skulle göra...mkt å lära ge dom 4-5år så blire nog bra...
undertiden får man väl roa sig me å kolla på danmark...riktigt grymt spel hade dom...=)

Posted by Kongo_kim on Feb-04-2004 13:53:

Djurgården har värvat Matias Concha från MFF.

Känns jävligt kul när vi värvar deras bänknötare.

Och Samuel "vovven" Wowoah har gått till Stabaek läste jag.

Posted by JayBee on Feb-04-2004 13:56:

Re: Sport för FOLKET

quote:
Originally posted by Dragonfly
Jag tittar ut genom fönstret och se hur granens f.d. travhästar springar omkring som galningar i snön. Närmare en vettig sport kommentar kommer inte jag... jo, jag spelade badminton mycket isomras, jag kunde bli bättre, spelade kubb och suger.. räknas det...

ishockey var kul när man skulle plugga, då slapp man.

Jag önskar att någon kunde inspirera mig om svensk idrott.. jag tänker alltid tillbaka till NBL och mina hemlag i Seattle (vår hockey team var inte värt bussbiljetterna de utnyttjade för att komma till Kanade och spela (förlora).

Men street basket yahoo! now you are talking...se inte så mycket sånt på t.v.
haha håller med dig lite..

jag är inte mycket för fotboll och hockey.

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter!

Posted by Amnezia on Feb-04-2004 21:09:

Re: Re: Sport för FOLKET

quote:
Originally posted by JayBee

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter!

paintball e riktigt najz...alldeles för länge sedan man lekte runt
snowboarden har nog ruttnat vid det här laget efter 2år utan ett åk ....dålig me backar i örebrotrakterna jue..

ps: fan va klurigt det blev å quota din post jaybee hightech grejer överallt

Posted by Crash on Feb-07-2004 00:12:

ja åker cross...

Posted by Kongo_kim on Feb-19-2004 16:18:

Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.

Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig.

Posted by Amnezia on Feb-20-2004 09:04:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.

Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig.

mm dom får fn vässasig till EM nu...inte så långt kvar

hehe...tajta siffror..66 mål typ nästan ett i minuten jue...va det andra laget ens ute på planen???
även fast man aldrig sett en fotboll förut borde man ju alltid kunna lägga sig i vägen å så...knas..

Posted by Kongo_kim on Feb-21-2004 10:24:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher

Posted by reveal on Feb-21-2004 13:23:

quote:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher

Fan va jag hatar osportslighet!

Posted by Kongo_kim on Feb-28-2004 10:18:

OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.

Posted by Virus on Feb-28-2004 15:58:

quote:
OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.

Var som fan! Tänk om Sudden kunde komma hem så kanske man skulle kunna öppna ett halvt öga för den där våldtagna sporten.

Posted by Amnezia on Mar-01-2004 00:48:

läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien

dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig.....
kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt....

men blir iaf kul me elitserien... hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs

Posted by SWE_TRANCE on Mar-01-2004 07:19:

Aftonbladet igår Söndag 29 februari 2004
[CITAT AFTONBLADET]
Ingenting är hundraprocentigt klart, säger Modos sportchef Bengt Hedin.
Men mellan Peter Forsberg och Modo behövs inga skrivna papper.
Att Foppa spelar i Modo nästa säsong har varit klart sedan en tid - lockout eller inte.
Och jag kan avslöja att både Paul Kariya och Todd Bertuzzi redan hört sig för om möjligheterna att spela i Modo nästa säsong.
[/CITAT AFTONBLADET]

Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt??
Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld

Posted by Amnezia on Mar-01-2004 10:29:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt??
Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld

najs om bertuzzi och kariya kommer me men inga dussin lirare precis så modo lär ju få betala för dom...dom får väl öka bingolotto försäljningen i ö-vik efter detta
foppa kanske inte begär så mkt för han vill ju väldigt gärna lira hemma å ta sm guld..dom andra har ju inte direkt nån koppling till sverige å lilla modo....
kul att intresset finns för svenska elitserien iaf((thumb up))))

Posted by Kongo_kim on Mar-01-2004 10:36:

quote:
Originally posted by Amnezia
läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien

dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig.....
kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt....

men blir iaf kul me elitserien... hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs

när baseboll spelare tjänar 600 mille så

Posted by Kongo_kim on Mar-01-2004 17:51:

nu börjar slutspelet wieee

canal+ sänder Luleå - Färjestad *blä*

vill ju se Djurgården - Frölunda

Posted by Amnezia on Mar-01-2004 18:00:

quote:
när baseboll spelare tjänar 600 mille så

ja lika illa det..fortf ingen vettig anledning för att strejka...typ säga men baseball spelarna får ju 600mille...varför har jag bara 300.

fan att man inte har c+ då inte sett hockey på hur länge som helst

Posted by Kongo_kim on Mar-01-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Amnezia
ja lika illa det..fortf ingen vettig anledning för att strejka...typ säga men baseball spelarna får ju 600mille...varför har jag bara 300.

fan att man inte har c+ då inte sett hockey på hur länge som helst

ingen som har 300. men men -dom ska vara glada att dom inte är fotbollsspelare. inte ens Beckham tjänar såna summor.

Posted by dbl on Mar-03-2004 21:28:

woooooooooooooooooooot

frölunda spöa skiten ur dif igen

Posted by Kongo_kim on Mar-04-2004 09:41:

meh jävla amatörer. jag skäms

Posted by dbl on Mar-04-2004 10:34:

quote:
meh jävla amatörer. jag skäms

förstår dig.. hade jag med gjort

Posted by Jeremy H on Mar-04-2004 12:43:

HV71-Modo: 10 - 1
Hååååååååvéééééé blååååå

Ps. Egentligen önskar man nästan att HV ska åka ut..blir bara massa jobbiga bilköer hela slutspelet runt där jag bor Ds.

Posted by Kongo_kim on Mar-04-2004 15:37:

Bomben 4
Ishockey

Match Resultat Odds
HV 71 - MoDo F-1
V.Frölunda - Djurgården 8-1
odds 166 431,00

om man lirade 10kr på det asså.

Posted by St_Andrew on Mar-04-2004 16:42:

quote:
om man lirade 10kr på det asså.

synd att man inte gjorde det då

Posted by Cloudburst on Mar-04-2004 21:21:

Får nästan kalla sthlm:are "ett-åttor" istället för "noll-åttor" nu...

Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »