TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by basvh PETER R DE VRIES MODE ON:: Volgens een bron die anoniem wenst te blijven is het zo goed als zeker dat ene Tijs V. Alias DJ TIESTO. Het dance valley festival zal bezoeken en zijn kunsten achter de 2 technics draaitafels zal vertonen. PETER R DE VRIES MODE OFF:: |
| Originally posted by Remy D JUISTEM!!! ![]() Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! ![]() EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!! |

)
OMFG
EXCESSION EN BEDROCK HOSTEN SAMEN EEN TENT OP DANCE VALLEY !!
LEt op = droom
excession = sasha
bedrock = digweed
= 4 uur back 2 back
nah en sander kleinenberg al confirmed toch maar kaartje kopen als ik geld heb...
ik zei toch dat het een tof feest is, en dat de line up vet is. Maar jah maandag begint het echte kwijlen pas.
| Originally posted by magrec OMFG EXCESSION EN BEDROCK HOSTEN SAMEN EEN TENT OP DANCE VALLEY !! LEt op = droom excession = sasha bedrock = digweed = 4 uur back 2 back nah en sander kleinenberg al confirmed toch maar kaartje kopen als ik geld heb... |
Wanneer heb jij digweed horen draaien dan?
Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien.
graftombe progressive
| Originally posted by magrec Wanneer heb jij digweed horen draaien dan? Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien. |
| Originally posted by magrec Wanneer heb jij digweed horen draaien dan? Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien. |
Naja,DanceValley ga je alleen al naartoe om dat gevoel te krijgen wat je on top of the hill voelt en je er ook nog op staat.
En er komen altijd wel dj's die t nog een lekker soundje weten te geven ook.
Dancevalley is uhm voelen dat je leeft?

| Originally posted by Ornadel Paar maanden geleden in Heaven (london), waar zelfs Phil Thompson een vrolijkere opwarm set draaide dan diggers. Digweed heeft bij mij af gedaan toen hij van de trance naar de prog ging. In de begin periode van prog kon ik het nog wel trekken, maar in 2002 is Diggers als een van de weinige de geheel verkeerde kant op gegaan. |
Het laatste wat ik van digweed gehoord heb was zijn essential mix vorig jaar, die zat vol met trancey-prog en breakz. Wat Sasha & Diggers nu draaien weet ik niet.
Op grote feesten gaan DJs toch altijd wat toegankelijker draaien, zoals sasha vorig jaar ook deed.
Waar is de line-up nou, hij zal vandaag bekend worden gemaakt 
| Originally posted by MaGiK54 Waar is de line-up nou, hij zal vandaag bekend worden gemaakt |
| Originally posted by mr.marcello Vandaag duurt nog 5 uur en 3 kwartier......het kan dus nog! |
ik zit ook met smart te wachten
nog steeds nix h�?!
Pfff, KWILLUT WETEN!
Hoop niet dat ze het 'vergeten' zijn
, wordt wat met die bussen strax....
Kreserveer maar vast een taxi! 
jah die knakkers van udc weten het vuurtje goed op te stoken.
Zou t heerlijk vinden als er op de main HELE goede Dj's komen die bij t ECHTE commerciele publiek niet bekend zijn en laten ze die bekende maar in de tenten gooien of weet ik waar,dan heb je op de main het allerbeste resultaat en hebbie de ruimte om nog een partytentje te bouwen ook voor t geval de regen wil saboteren,wie neemt r de 2-zits bank mee?
Ik niet dit jaar
Zelfde geld voor ML,ik wil dit jaar door jullie verrast worden en als QUEEN behandeld,das redelijk.
De line-up zou inderdaad vandaag bekend gemaakt worden, er zijn al wel een aantal namen bekend: Carl Cox, Sasha, John Digweed, Sander Kleinenberg, Yoji biomehanika en waarschijnlijk ook tiesto!
Oh ja de line-up wordt pas vrijdag 23 mei vrijgegeven..
| Originally posted by basvh jah die knakkers van udc weten het vuurtje goed op te stoken. |
Bad Boy Bill komt...
| Originally posted by drpeer_holland De line-up zou inderdaad vandaag bekend gemaakt worden, er zijn al wel een aantal namen bekend: Carl Cox, Sasha, John Digweed, Sander Kleinenberg, Yoji biomehanika en waarschijnlijk ook tiesto! Oh ja de line-up wordt pas vrijdag 23 mei vrijgegeven.. |

Mijn zomer wordt:
28 juni - Impulz (Misschien dan)
05 juli - Awakenings
10 juli - Kreta
24 juli - terug uit Kreta
26 juli - GKGG
02 augu - DV (Ook mijn verjaardag trouwens, maar dat word niet gevierd)
| Originally posted by SnuggLe [edit]Er schijnt ook een BEDROCK tent te komen![/edit] |

haha