TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Godskitchen Global Gathering LineUp
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by lonne on Aug-05-2003 00:01:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fan vad skoj det var, Armin sp�ar alla andra som vanligt,

Kan t�nka mig det ! Du m�dde nog bra va ????

Posted by WhiteRussian on Aug-05-2003 14:28:

quote:
Originally posted by lonne
Kan t�nka mig det ! Du m�dde nog bra va ????

M�dde extremt bra, tr�ningsverk i k�karna i flera dagar,

Posted by reveal on Aug-05-2003 21:40:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
M�dde extremt bra, tr�ningsverk i k�karna i flera dagar,

jag �r intresserad av att h�ra hur det var i �vrigt, det vill s�ga ur ett knarkfritt perspektiv

Posted by Vizay on Aug-05-2003 23:12:

hur va armin hur va armin?!

lever i n�n sorts arminhysteri just nu, sitter bara � �nskar � v�ntar p� att han ska komma till sverige

Posted by WhiteRussian on Aug-05-2003 23:31:

Ur ett knarkfritt perspektiv �r nog lera det f�rsta jag t�nker p�...

Det regnade hela dan, tror aldrig att jag vart s� lerig n�gonsin, f�rsta timmarna gick jag runt och var f�rbannad �ver piss v�dret i England och j�mf�rde med f�rra �ret d� det var hur bra v�der som helst. Men s� sm�ningom lugnade jag ner mig och struntade i leran, kan juh inte l�ta n�got s�dant komma i v�gen f�r Global Gathering,

Knallade egentligen inte runt s� mycket i de andra t�lten, Gallery t�ltet var fan v�rst, minst en decimeter gyttja vid ing�ngarna, s� jag h�ll mig l�ngt in i Godskitchen t�ltet och borta fr�n regnet,

B�st att h�ra/se igen var f�rst�s Armin... jag var inte s� inne i scenen n�r Tiesto och PvD var som allra st�rst f�r n�gra �r sedan, men jag kan t�nka mig att Armin �r p� samma niv� som de va runt 99-2000. Kul att se att s� m�nga st�llde sig upp och dansade n�r han lirade som egentligen var f�r tr�tta och satt och r�kte spliffs...

Annars tyckte jag inte n�gon gjorde n�t riktigt dunderset, f�r en g�ngs skull blev man inte besviken p� Tiesto i alla fall.

Mest gr�mer jag mig att jag missade Jon O'bir som spelade f�rsta timmen, v�ran bussj�vel var en timme sen som vanligt...
Kommer d� lycklig den g�ngen jag h�r Duncan Sheik - On a High

Ett stort plus var annars att jag lyckades beh�lla mina glajer den h�r g�ngen, sparade jag n�gra tusenlappar,
Och att h�ra Armin f�r tredje g�ngen f�rstas, fortfarande b�st. Bara Matt Hardwick kvar att j�mf�ra med.

Posted by Vizay on Aug-06-2003 00:44:

synd � missa jon o bir...vad jag f�rst�tt s� har han sl�ngt ur sig det ena bra setet efter det andra senaste tiden (en rolig detalj e att han e TA)

synd bara p� v�dret...finsn fan inge v�rre �n � g� runt i gytja � veta att man ungef�r pajar dojor, kl�der osv osv

Pages (3): « 1 2 [3]