TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
finns ju då en viss risk att jag drar med mig min flicka å kanske nån mer polare å jag kan tänka mig att flera tänker likadant så de blir nog någrastycken 
btw... någon måste ta med digitalkamera så vi kan ta ett skönt gruppfoto
hehe, joo det tror jag många gör
mig inkluderat
bra tänkt peter 
jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* 
ja dbl ingen vill ändå ha dig där....
Kamera är en bra idé som jag inte ens la upp för det tänkte jag skulle vara obligatoriskt 
blir skitnajs det hära 
| quote: |
| Originally posted by dbl jag tar inte med mig nån.. får sitta själv i utkanten av alla i min ensamhet och knapra på en skorpa *snyft* |
Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ?
-Treo-
| Originally posted by Treo Hmm.. dilemma: TA picknick eller BMW Club Finland banträff.. varför är det så få helger per sommar ? -Treo- |
Whiterussian var gömmer du dig egentligen!
jag kommer köpa o ta me mig en engångsgrill så att vi kan grilla lite...
a för helvete..nån måste ju ta me en digitalkamera !!!!!!!!!! 
tycker steve kan ta med sig sin filmkamera och filma 
varför ska det vara annat folk? trancers eller icke trancers?
vilka här har förköps biljett till fokused den 10:nde då?
tänkte så att man kommer in och det inte blir fullt eller nått...
har ju ganska så svårt att fixa biljett eftersom jag bor i gbg
| Originally posted by Glorie det e inte så himla lätt när man bor 20 mil ifrån. åka upp över dan...känns inte så lockande...have to do some research alltså... |

| Originally posted by Endre varför ska det vara annat folk? trancers eller icke trancers? |
skönt juh o va en bunt...bara umgås med sköna människor... vi e juh nästan bara killar här på forumet oxå...

jodååå
värför inte? jag gillar trance, jag gillar sverige => jag giller swe-TA
så länge det e roligt 
jag tycker faktiskt att det skulle bli jättesvårt att åka dit biligt men jag försöker iaf
(kanske kan jag oxo besöka min kompis i samma helg
)
| Originally posted by dbl vilka här har förköps biljett till fokused den 10:nde då? tänkte så att man kommer in och det inte blir fullt eller nått... har ju ganska så svårt att fixa biljett eftersom jag bor i gbg |

| Originally posted by SteveTranz4ever Vi är ju många som bor i Stockholm så de e ju bara be nån av oss köpa en biljett åt dig ![]() Skulle inte chansa på att kunna komma in utan biljett utan köpa vid dörren... |
| Originally posted by dbl m'kay... vilka skall dit? ingen som isåfall har lust att fixa einen ticket till mig??? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Lätt ... |

Blir tvungen att stanna hemma.
En polare ska ha födelsedagsfest, skulle inte vara så trevligt mot honom att sticka...
Vi får poia nån annan gång Mindshooter, jag var i Stockolm senast 1993 så det ordnar sig nog!
mmk, alrite. ehm,
men det är väl fler än vi där, blir inte folk irriterade på musiken då?
| Originally posted by Endre mmk, alrite. ehm, men det är väl fler än vi där, blir inte folk irriterade på musiken då? |
men vi är ju motsattsen till hårdrockare, ska inte vi vara snälla?

| Originally posted by Endre men vi är ju motsattsen till hårdrockare, ska inte vi vara snälla? |

Det kommer inte vara så högljut
Rålis e stort !