TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Scorchio on Apr-26-2003 11:38:

כן ממש רק שכחת כמה פרטים
כמו שבהגנה של יובנטוס נמצא טורם שבפעם האחרונה שבדקתי הוא צרפתי
וטקינרדי שבקושי משחק בנבחרת
ובהתקפה שלה נמצא דויד טרזגה שהוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם
אז זה לא ממש איטלקי
בכל מקרה
אין מצב שיובנטוס תנצח
לפחות לא במשחק הראשון בברנבאו וזה בדוק
אל תזיין תשכל
ריאל אינטר זה יהיה הגמר
זכרו.


Posted by NyKoN on Apr-26-2003 11:50:

אני לא מדבר על האיטלקים עצמם
אני מדבר על קבוצות איטלקיות
בשביל לקחת אליפות באיטליה צריך להיות מאוד טובים
ויובה מאוד טובים
והם גם יקחו

תראה
לנצח את ברצלונה בחוץ 2:1
זה לא שטויות
זאת בעיה רצינית

לפי דעתי יובה יקחו את ריאל


Posted by Elior on Apr-26-2003 13:32:

דוגרי הליגה האיטלקית זאתי הליגה הכי קשה שיש

זתומרת, פעם, וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:
יובנטוס, אינטר, מילאן, פארמה, לאזיו, רומא ופיורטינה

7 קבוצות
זה הרבה מאוד

בליגה הספרדית \ האנגלית \ הולנדית
לא תמצאו דבר כזה

ובכלל...לאיטלקיות יש תהגנות הכי טובות בעולם בין היתר

אבל עדיין
ריאל לוקחת את יובה בכל יום...

תקשיבו לי

ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח


Posted by Hell_Copter on Apr-26-2003 13:39:

זה לא משנה מי יהיה נגד מי בגמר...
המנצחת בין ריאל ליובה היא זאת שתהיה אלופת אירופה!!!
למה השנה אין מתחרות ליובה בליגה האיטלקית אז בטח שלא שתי איטלקיות יקחו אותה...


Posted by yahel222 on Apr-26-2003 13:54:

קודם כל קרייזי דיג'יי פיורנטינה כבר לא קיימת
לפחות לא בליגה העליונה
לידיעתך הורידו אותה לליגה הכי תחתונה כי הם התפרקו מבחינה כספית
וגם לאציו בדרך לשם כי קארניוטי הבעלים והיו"ר שהיה התפטר בתחילת העונה וכרגע אין להם גרוש לקבוצה בגלל זה הם מכרו את נסטה ועוד שחקנים בדרך החוצה משם כדי להחזיק תמועדון.
חוץ מזה זה לא משנה מי משחק בקבוצה איטלקית זה המאמן שעושה אותה ככה תראו את יובנטוס איזה שחקנים החל מטוראם ודווידס ודל פיירו ונדבד ולמרות זאת הם משחקים כדורגל משעמם ואיטי והגנתי כי זה משליפי עשה מהם.
גם מילאן עם ריבאלדו ושבצ'נקו ובכלל שחקנים הכי טובים בעולם כל הנצחונות שלהם כמעט היו רק 1-0 .
אינטר קצת יותק מלהיבה מדי פעם כי יש לה את הקטור קופר שקצת מכניס בה חיים אבל זה עדיין לא זה אי אפשר להשוות אותה לולנסיה או ריאל מדריד או אפילו ברצלונה שבליגה לא מצליחה בכלל.
ככה זה
אבל שימו לב שאחרי שנתיים שלא היו איטלקיות בחצי גמר - השנה יש 3 !!!
ככה שלא הכל זה התקפה
הימור שלי - יובה יעברו את ריאל כי בכל זאת ריאל לא יכולה לזכות כל שנה
ומילאן יעברו את אינטר כי היא פשוט יותר טובה ממנה
יובה יקחו....
והשחקן הטוב בעולם כמו שאמר פרגוסון - ראול
פשוןט חלום


Posted by Elior on Apr-26-2003 13:58:

אהה
דבר ראשון אתה יכול לקרוא לי אליאור



דבר שני..



quote:
זתומרת, פעם , וכנראה גם עכשיו...ו לפחות חלק, מהקבוצות שם שיכולות לקחת אליפות הם:


תבין לבד...


Posted by Scorchio on Apr-28-2003 11:10:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
7 קבוצות
זה הרבה מאוד

בליגה הספרדית
לא תמצאו דבר כזה


מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר

quote:

ריאל - אינטר
בגמר...
בטוח


זה מה שאני אומר לכולם הם לא מקשיבים לי...
אין מצב שמילאן תיקחו את אינטר בדרבי כי אינטר הרבה יותר חזקים מהם
יש למילאן את אינזאגי ואת שבצ'נקו אבל בקושי יש מי שימסור להם ורוב הגולים זה מבצעים שהם עושים לבד כמו השער של אינזאגי נגד איאקס
נכון שיש להם את רוי קוסטה באגף הימני ואת סיידורף באמצע אבל קוסטה בקושי מוסר רק הולך לבד וכשהוא כן מוסר זה בדרך לא מדוייק.
לאינטר לעומת זאת יש את ויירי שהוא סקורר רציני וגם את קרספו ששניהם יודעים לעשות מבצעים
יש להם את רקובה באגף הימני ואת מטיאס אלבלדה בקישור
בקיצור
אינטר לוקחת את מילטן ומפסידה לריאל בגמר
ויובנטוס לא תעבור את ריאל מדריד
פשוט לא
מנצ'סטר ניצחו אותם פעמיים פעם אחת 3-0 השפלה ועוד פעם 2-1
וראיתם איך ריאל עשו למנצ'סטר בית ספר
אז קצת היגיון.


Posted by Elior on Apr-28-2003 11:30:

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר



כן..בגלל זה עכשיו בחצי גמר יש 3 איטלקיות..וספרדית אחת
אני לא רואה את בטיס, סוסיאדד, ודפורטיבו מגיעות לרבע גמר ליגת האולופת בזמן הקרוב...

ריאל, ברצלונה וולנסיה...זה כבר משו אחר...
אלו כבר קבוצות שבעיקרון היו שם..
חוו את זה
בעלי וותק וניסיון...


Posted by Hell_Copter on Apr-28-2003 19:07:

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מדבר
אתה היית מהמר בתחילת העונה שסוסיאדד יחזיקו מקום ראשון 27 מחזורים?
אתה היית מהמר שלפני כמה שנים אתלטיקו מדריד שלקחה אליפות תיקח אליפות אחרי שהיא הייתה קבוצת תחתית במשך עשור?
בליגה הספרדית יש מספיק קבוצות שיכולות לזכות באליפות:
ריאל מדריד, ברצלונה, דפורטיבו, ולנסיה שהיא אלופה אגב, סוסיאדד, בטיס...
לא חסר


רשמתי קודם פוסט מושקע אבל משום מה הוא נמחק... אז אני יקצר עכשיו
סוסיאדד הפתעת העונה... חבל שהם לא יקחו אליפות... בת זונה של קבוצה אבל לא בטווח הארוך
אתלטיקו הייתה קבוצת תחתית הרבה שנים ואז הייתה גם בצמרת כמה שנים... עד שהיו לה בעיות והיא ירדה ליגה...
בטיס חרא של קבוצה ולא משנה איזה מקום הם יסיימו הם פשוט גרועים... הם לא מועמדים לאליפות בשום מצב!!
ואל תצפו לראות את ברצלונה שנה הבאה בליגת האלופות... לא שהם כרגע במקום ה 12 בליגה!!!!


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.