TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הגזענות בשיאה....
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA עכשיו יש כבר הגיון בדברים שלך, אבל תראה, אתה רשמת מקודם להרוג את כולם וכאלה דברים, מילא תגיד, להחזיר להם על הפיגועים, מילא תגיד נהיה מציאותיים, ואני מציאותי תאמין לי... אבל אתה ניסית להציג את הגישה שלך מהקיצוניות שלה, יענו בוא נהרוג את כולם וכו וכו'... מבין? ועם הצגה כזאת של דברים אף אחד לא ייקח אותך ברצינות, מבין? |
יש כאן כזאת אטימות שזה לא יאמן!!!
מי אמר שזה שקילל את מוש הוא נאצי?!?!?!?!?!
עודד אמר טוב מאוד שאיך יכול להיות שנאצי ישווה יהודי שמבחינתו נחות לשליט הגזע הארי... השליט שלו?!
לא יכול להיות דבר כזה!!
הוא גזען... זה כן!! לקרוא למישהו פרחח יהודי ולקלל אותו כאילו היה היטלר זה אומר שבגלל היותו יהודי הוא מנסה עם כל החברים היהודים שלו להשתלט על העולם או אנערף... יש הרבה דרכים להסתכל על פירוש לזה
אני לא מבין אותך אלון
מאיפה עכשיו הכנסת את כל הקטע של האיסלם וערבים?
נראה לי אתה פשוט ממורמר על כל פעם שיש פיגוע ופשוט רוצה לכתוב בכל מקום שאתה שונא את הערבים וכל זה...
אתה מכניס פה דברים שלא קשורים בשיט!!!
כל הקטע הזה היה בגלל שהם היו עצבניים על מוש...
אתה מכניס לי ערבים ופיגועים לפה
תסתכל רגע מבחוץ על מה שאתה כותב...
תצא מהאקסטזה שלך ותבין שאתה שם מורח פה את הדעות שלך על דברים לא קשורים
שמע... זאת הדעה שלך ואם אי אפשר לשנות אותה שיהיה לך לבריאות
אבל תנסה להקשיב לאחרים מדי פעם...
לא יזיק לך
היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה :
Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי

Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת?
ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט.
וואי פתרון אדיר
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ביג דיל אז אמרתי להרוג את כולם אמרתי לפי דעתי מה הדרך הכי מהירה לעשות פה שינוי לטובה למישהו יש בכלל ספק שאם אנחנו היינו לבד פה לא היה יותר טוב? |
| quote: |
| Originally posted by oDrori היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה : Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי ![]() Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת? ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט. וואי פתרון אדיר |
שניצל
דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK שניצל דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחחחח למה באמת להיכנס לויכוחים האלה, אין להם סוף גם ככה.. תמצאו משהו יותר חביב לדבר עליו, או לעשות אותו או לשמוע אותו.. בבעעעע... לא משנה ביי |
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK שניצל |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כן כן... אפילו צ'יפס בצד העיקר סגרנו את הנושא כי עכשיו אני מסתכל על כל הקטע שקרה מחדש ורואה דברים שלא ראיתי קודם... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחחחח למה באמת להיכנס לויכוחים האלה, אין להם סוף גם ככה.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.