TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הגזענות בשיאה....
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by NyKoN on Apr-25-2003 20:21:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
עכשיו יש כבר הגיון בדברים שלך, אבל תראה, אתה רשמת מקודם להרוג את כולם וכאלה דברים, מילא תגיד, להחזיר להם על הפיגועים, מילא תגיד נהיה מציאותיים, ואני מציאותי תאמין לי... אבל אתה ניסית להציג את הגישה שלך מהקיצוניות שלה, יענו בוא נהרוג את כולם וכו וכו'... מבין? ועם הצגה כזאת של דברים אף אחד לא ייקח אותך ברצינות, מבין?



ביג דיל
אז אמרתי להרוג את כולם

אמרתי לפי דעתי מה הדרך הכי מהירה לעשות פה שינוי לטובה
למישהו יש בכלל ספק שאם אנחנו היינו לבד פה לא היה יותר טוב?


Posted by Hell_Copter on Apr-25-2003 20:30:

יש כאן כזאת אטימות שזה לא יאמן!!!

מי אמר שזה שקילל את מוש הוא נאצי?!?!?!?!?!
עודד אמר טוב מאוד שאיך יכול להיות שנאצי ישווה יהודי שמבחינתו נחות לשליט הגזע הארי... השליט שלו?!
לא יכול להיות דבר כזה!!
הוא גזען... זה כן!! לקרוא למישהו פרחח יהודי ולקלל אותו כאילו היה היטלר זה אומר שבגלל היותו יהודי הוא מנסה עם כל החברים היהודים שלו להשתלט על העולם או אנערף... יש הרבה דרכים להסתכל על פירוש לזה

אני לא מבין אותך אלון
מאיפה עכשיו הכנסת את כל הקטע של האיסלם וערבים?
נראה לי אתה פשוט ממורמר על כל פעם שיש פיגוע ופשוט רוצה לכתוב בכל מקום שאתה שונא את הערבים וכל זה...
אתה מכניס פה דברים שלא קשורים בשיט!!!

כל הקטע הזה היה בגלל שהם היו עצבניים על מוש...
אתה מכניס לי ערבים ופיגועים לפה
תסתכל רגע מבחוץ על מה שאתה כותב...
תצא מהאקסטזה שלך ותבין שאתה שם מורח פה את הדעות שלך על דברים לא קשורים
שמע... זאת הדעה שלך ואם אי אפשר לשנות אותה שיהיה לך לבריאות
אבל תנסה להקשיב לאחרים מדי פעם...
לא יזיק לך


Posted by oDrori on Apr-25-2003 20:52:

היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה :

Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי


Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת?
ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט.
וואי פתרון אדיר


Posted by Vortex_SA on Apr-26-2003 16:07:

quote:
Originally posted by NyKoN
ביג דיל
אז אמרתי להרוג את כולם

אמרתי לפי דעתי מה הדרך הכי מהירה לעשות פה שינוי לטובה
למישהו יש בכלל ספק שאם אנחנו היינו לבד פה לא היה יותר טוב?


ואתה יודע למה דברים כאלה מפריעים לכל כך הרבה אנשים? כי הדרך מאוד קצרה מדיבורים למעשים...
ע"ע יצחק רבין ז"ל...

ומוש קוראים לי שגיא לא שגיב...


Posted by itamarsan on Apr-26-2003 16:52:

quote:
Originally posted by oDrori
היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה :

Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי


Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת?
ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט.
וואי פתרון אדיר

עודד פתרון נאה לחלוטיןןןן
אמ אתה רוצה לגמור את החיים צעיר סבבה תריץ את הרעיון הזה דווקא נישמע אחלהההה


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-27-2003 12:15:

Satan (eek!)

שניצל
דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה


Posted by Tarantula on Apr-27-2003 14:35:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שניצל
דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה


חחחחחח



למה באמת להיכנס לויכוחים האלה,
אין להם סוף גם ככה..

תמצאו משהו יותר חביב לדבר עליו, או לעשות אותו
או לשמוע אותו..
בבעעעע... לא משנה
ביי


Posted by Sniper on Apr-27-2003 14:45:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח



למה באמת להיכנס לויכוחים האלה,
אין להם סוף גם ככה..

תמצאו משהו יותר חביב לדבר עליו, או לעשות אותו
או לשמוע אותו..
בבעעעע... לא משנה
ביי


בדיוק!!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-27-2003 16:50:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שניצל


כן כן... אפילו צ'יפס בצד

העיקר סגרנו את הנושא כי עכשיו אני מסתכל על כל הקטע שקרה מחדש ורואה דברים שלא ראיתי קודם...


Posted by Sniper on Apr-27-2003 17:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כן... אפילו צ'יפס בצד

העיקר סגרנו את הנושא כי עכשיו אני מסתכל על כל הקטע שקרה מחדש ורואה דברים שלא ראיתי קודם...


אההה איזה טעים היה הצ'יפס שאכלתי עכשיו:]]]


Posted by luckystrike on May-02-2003 00:54:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח



למה באמת להיכנס לויכוחים האלה,
אין להם סוף גם ככה..



דווקא אני חושב שאחלה לדבר על דברים כאלה
זה לא כזה ויכוח זה יותר דיון כל עוד זה ברוח טובה ...


פשוט אני עדיין חולה ומסכן ואין לי כוח לקרוא ההכככככל ולהגיב עכשיו ...


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.