TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Bouma-Bros on May-04-2003 18:28:

Even een tussenstand: we zitten nu op 26 deelnemers. Nog minimaal 6 deelnemers extra nodig dus. Deadline aanmelden = 31 Mei.

Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:

*Tijs08
*Partyhardy
*Miss Proximus
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight
*Divine9

???

PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?!

Posted by Robert on May-04-2003 18:34:

http://www.godskitchen.com/Global/index.htm

Posted by Remy D on May-04-2003 20:58:

Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen..

Posted by Miss Proximus on May-04-2003 21:03:

ooh!!! dus ik hoef me ook niet schuldig te voelen als ik niet met de bus ga, want dat ding is toch zo vol!

ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden

Tijs, Wouter, onno...samen vliegen???

Posted by Robert on May-04-2003 21:50:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden

idd.. EMA.. laat me ff weten wat voor prijzen voor tickets jij vindt.. ik zie ze momenteel voor rond de 70-80 euro van vrijdag tot maandag met bmi.

Posted by Bouma-Bros on May-05-2003 08:30:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen..

Klasse!

Tussenstand is nu 29 deelnemers, er zijn nog wat aanmeldingen bijgekomen, waaronder die van Divine9.

Posted by tijs08 on May-05-2003 09:28:

deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer...

Posted by Dj Lex on May-05-2003 10:13:

Ik denk dat ik afhaak jammer genoeg. Zijn wat dingetjes erbij gekomen, waardoor 150 euro me gewoon net iets teveel geld is.

Posted by Remy D on May-05-2003 23:26:

E-mail = verstuurd.

Posted by Opti on May-06-2003 11:10:

Remy geil jong! jij gaat ook? Met Stefan en Maikel?

Posted by Remy D on May-06-2003 13:15:

Ik ga met Stefan en nog 2 vrienden en Maikel de kneusige rukker was nog aan het twijfelen..

Posted by magrec on May-06-2003 14:58:

Gaat het een beetje goed met de aanmeldingen?

Posted by Bouma-Bros on May-06-2003 15:08:

Ja gaat best lekker....

34 aanmeldingen nu, dus we zijn de 32 gepasseerd. Maar uit ervaring weten we dat er altijd op het laatste moment nog mensen afzeggen dus laten we niet te vroeg juichen....

31 Mei = D-Day!

Posted by SnuggLe on May-06-2003 15:27:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:

*Tijs08
*Partyhardy
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight

???

PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?!

Mooi dat we al over de 32 zitten.

He eikols uit het lijstje heirboven: MEEGAAN! Allemaal eerst zeggen ja ja ja en dan weer afhaken he! BLEERGH!

Posted by Opti on May-06-2003 16:46:

jij bent snel thuis

en ik kijk er echt naar uit!!! Nu nog ff betalen mwhehehe

Posted by Miss Proximus on May-07-2003 10:50:

hmmm AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo

*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!*

Posted by Bouma-Bros on May-09-2003 14:08:

Even een update voor de twijfelaars hier op TA:

We zitten nu op 35 officiele aanmeldingen. Verder heeft er iemand interesse om mee te gaan met een groep van 6 tot 15 personen! Het kan nu dus heel snel gaan.....!

We houden jullie wel ff op de hoogte....

Posted by New Wave on May-09-2003 15:11:

quote:
hmmm AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo

*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!*

Boumakerels, jullie moeten Josta gewoon NIET meenemen.
Ten eerste gaat ze niet voor de gezelligheid met de hollandse TAers mee,ze gaat voor die UKTAers!!
Ten 2de, Als ze mee gaat dan is ze in engeland HOPPA meteen foetsie en kijkt ze naar niemand om.
Ze gaat maar met het vliegtuig!!
Voor haar in de plaats kan ook een gezellige Holland TAer mee die wel van gezellige Hollandse gezelligeid houd.

Posted by Miss Proximus on May-11-2003 17:07:

whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje

anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe

Posted by New Wave on May-11-2003 18:02:

quote:
whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje

anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe

Sjongejonge, aanstellerig kutwijf.
Dacht wel dat je me een beetje kende.
Enige die een kansloos leven hebt dat ben jij met je gele flikkersokken.
Als je ze over je hoofd heen trekt misschien dat mensen dan met je willen omgaan!!!
Tering wat kunnen mensen diep zinken!

Posted by Miss Proximus on May-11-2003 18:29:

quote:
Originally posted by New Wave
*insert schijtende kameel*

kappe nou, je verneukt die hele thread!

Posted by New Wave on May-11-2003 19:02:

quote:
kappe nou, je verneukt die hele thread!

Likje

Posted by danceaddict on May-12-2003 11:17:

Wooooo England here I come!! Ben er ook bij de 26e van juli!

Posted by Miss Proximus on May-12-2003 11:54:

quote:
Originally posted by tijs08
deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer...

Jullie gaan allemaal niet meer, of wel? Jammer man! Was wel gezellig geweest als we met z'n allen de tribune-trend konden voortzetten op een groene heuvel in de zon

Posted by SnuggLe on May-12-2003 13:17:

quote:
Jullie gaan allemaal niet meer, of wel? Jammer man! Was wel gezellig geweest als we met z'n allen de tribune-trend konden voortzetten op een groene heuvel in de zon

Wie zegt dat wij (/zij) jou er bij willen hebben?

KUSJE!
Was top zaterdag Josta.
Enneh..Techno all the way!

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »