TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Even een tussenstand: we zitten nu op 26 deelnemers. Nog minimaal 6 deelnemers extra nodig dus. Deadline aanmelden = 31 Mei.
Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:
*Tijs08
*Partyhardy
*Miss Proximus
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight
*Divine9
???
PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?! 
http://www.godskitchen.com/Global/index.htm
Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen..

ooh!!! dus ik hoef me ook niet schuldig te voelen als ik niet met de bus ga, want dat ding is toch zo vol! 
ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden
Tijs, Wouter, onno...samen vliegen??? 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden |
| Originally posted by Remy D Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen.. |
deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer...
Ik denk dat ik afhaak jammer genoeg. Zijn wat dingetjes erbij gekomen, waardoor 150 euro me gewoon net iets teveel geld is.
E-mail = verstuurd. 
Remy geil jong! jij gaat ook?
Met Stefan en Maikel?
Ik ga met Stefan en nog 2 vrienden en Maikel de kneusige rukker was nog aan het twijfelen..
Gaat het een beetje goed met de aanmeldingen?

Ja gaat best lekker....
34 aanmeldingen nu, dus we zijn de 32 gepasseerd. Maar uit ervaring weten we dat er altijd op het laatste moment nog mensen afzeggen dus laten we niet te vroeg juichen....
31 Mei = D-Day!

| Originally posted by Bouma-Bros Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben: *Tijs08 *Partyhardy *DJ Lex *Totalwoot *Teal'k *Acidophilus *Six4Eight ??? PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?! |
Allemaal eerst zeggen ja ja ja en dan weer afhaken he! BLEERGH!
jij bent snel thuis
en ik kijk er echt naar uit!!!
Nu nog ff betalen mwhehehe
hmmm
AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo 
*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!*
Even een update voor de twijfelaars hier op TA: 
We zitten nu op 35 officiele aanmeldingen. Verder heeft er iemand interesse om mee te gaan met een groep van 6 tot 15 personen! Het kan nu dus heel snel gaan.....!
We houden jullie wel ff op de hoogte....
| Originally posted by Miss Proximus hmmm AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo ![]() *zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!* |
whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje
anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe 
| Originally posted by Miss Proximus whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe |
| Originally posted by New Wave *insert schijtende kameel* |
| Originally posted by Miss Proximus kappe nou, je verneukt die hele thread! |
Wooooo England here I come!! Ben er ook bij de 26e van juli! 
| Originally posted by tijs08 deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer... |
| Originally posted by Miss Proximus Jullie gaan allemaal niet meer, of wel? Jammer man! Was wel gezellig geweest als we met z'n allen de tribune-trend konden voortzetten op een groene heuvel in de zon |