TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת |
אני גם חושב שזה מטומטם מכל בחינה אפשרית
טוב תחשבו מה שאתם רוצים
משפט ישראלי עתיק:
איש באמונתו יחיה
אל תשאלו מה הקשר...
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע
אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים
אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים
שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל
ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)
ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן
| quote: |
| Originally posted by DjChook וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים שבא ולוקח סיגריה ואז מדליק אותה ומשתעל ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו) ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן |
יש, עכשיו אני יכול לישון בשקט, אני יודע שאני לא חלק מהקבוצת אנשים האלה
יחי
what ever makes you happy.
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה
אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח
| quote: |
| Originally posted by Sniper שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה אני גם לא מעשן הרבה ביכלל אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח |
כמו שכמה אמרו פה , כולנו מעשנים
גם אם רוצים וגם אם לא
פסיבי

| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת |
אלעד אתה כולך פוזה, מה אתה מתכחש ?

| quote: |
| Originally posted by DjChook אלעד אתה כולך פוזה, מה אתה מתכחש ? |
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחח לך ימניאק!!! אני בין האחרונים שיעשו פוזה ... אני ממש שונא את זה |
אלעד אתה יודע שזה נאמר מאהבה
ורועי...פוזההההה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אלעד אתה יודע שזה נאמר מאהבה ורועי...פוזההההה |
רועי תסגור את הטופיק אחרי ההודעה שלי...(פחחח)
ילדים בני 14-15 לא צריכים לעשן נקודה.

| quote: |
| Originally posted by Rising רועי תסגור את הטופיק אחרי ההודעה שלי...(פחחח) ילדים בני 14-15 לא צריכים לעשן נקודה. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ורועי...פוזההההה |
יובל יא צעצוע מה אתה מעשן ?!?!?
סעמקום לאן הגענו ...
קיצר יובל מה בדיוק אתה מעשן סיגריה לשבוע ?
כי אם כן זה עוד איכשהוא מאושר ....
טוב ונעזוב עכשיו את עניין צעצועי הלגו למינהם ...
הממממ היה כזה ט'רד כבר פעם
קיצר נרגילה תמיד טוב - כל ארוע תמיד בא עם נרגילה
כבר בפק"ל ...
(אפרופו פק"ל יאללה כל הצעירים פה להגיד את הראשי תיבות)
המממ סיגריות איכשהוא בזמן האחרון קצת חזרתי לזה אבל לא כמו פעם
אילן - זוכר כמה טחנתי בטירונות ? סעמק כמה כסף הוצאתי על החרא הזה ...
פעם עישנתי
LM light ...
היום אני משתדל לא להגיע למצב שאני קונה אבל שיוצא
אז פרלמנט ...
כן כן סיגריה של כוסיות אני יודע אבל יש משהוא בפילטר שלה שעושה לי
את זה ...
ודברים אחרים חוץ מסיגריות וכאלה ניסיתי אבל לא משהוא רציני מדי
ולא בתדירות גבוהה מדי ... ועכשיו עם הצבא זה בכלל מסוכן ...
אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ... אבל יש עוד זמן ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בנתיים קח שיעורים פרטיים מתומר איך להיות סטלן הבנאדם סטלן טבעית... הכי סטלן שאני מכיר!!! |
| quote: |
| Originally posted by Sniper הכי סטלן טבעית? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@# לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי... נכון תומר? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.