TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by MASTERsplinter on Apr-29-2003 20:40:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל

אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת



אני לא יודע בן כמה אתה
ואני בטח שלא שונא עשן כי עישנתי מספיק ועדיין אני מעשן מידי פעם
מה שנקרא "מעשנים חברתיים" זה דבר שגוי
בגילאים צעירים זה נעשה רק לפוזה.


Posted by DjChook on Apr-29-2003 20:40:

אני גם חושב שזה מטומטם מכל בחינה אפשרית


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-29-2003 20:43:

Satan (eek!)

טוב תחשבו מה שאתם רוצים


Posted by Elior on Apr-29-2003 20:46:

משפט ישראלי עתיק:
איש באמונתו יחיה

אל תשאלו מה הקשר...


Posted by DjChook on Apr-29-2003 20:49:

וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע

אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים

אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים

שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל

ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)

ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן


Posted by Elior on Apr-29-2003 20:59:

quote:
Originally posted by DjChook
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע

אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים

אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים

שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל

ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)

ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן


ואז הכל נהפך לפוזה
והוא מתלהב מזה שהוא עישן, וגם חברים שלו מתלהבים מזה שהם מעשנים
ואז הם מחזיקים מעצמם יותר מדי לפעמים
וחלקם נהיים ערסים
וכו' וכו' כו'

ממש סרט

ד"א
אל תקחו שום דבר כאן ספציפית...
כי ממש לא התכוונתי..
אני ממש אבל ממש לא מכליל
אלא מדבר על סוג מסויים של אנשים, שכמו שצ'וק אמר - אנשים מגעילים
אנשים שמזזיקים מעצמם "פוזאים"


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-29-2003 21:50:

Satan (eek!)

יש, עכשיו אני יכול לישון בשקט, אני יודע שאני לא חלק מהקבוצת אנשים האלה
יחי


Posted by MASTERsplinter on Apr-29-2003 22:37:

what ever makes you happy.


Posted by Sniper on Apr-29-2003 22:39:

שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה

אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח


Posted by MASTERsplinter on Apr-29-2003 22:42:

quote:
Originally posted by Sniper
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה

אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח


זה מצב שונה..


Posted by DJentlman on Apr-29-2003 23:05:

כמו שכמה אמרו פה , כולנו מעשנים
גם אם רוצים וגם אם לא
פסיבי


Posted by Tarantula on Apr-30-2003 06:57:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל

אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת


עכשיו אתה נהנה, אבל לא חשבת על מה גרם לך להתחיל לעשן?
הרי מהתחלה לא ידעת שזה ,אני יודעת מה , טעים...

אז ככה שבכל זאת יש בזה את החברה שמשפיעה...


Posted by DjChook on Apr-30-2003 08:25:

אלעד אתה כולך פוזה, מה אתה מתכחש ?


Posted by Sniper on Apr-30-2003 08:58:

quote:
Originally posted by DjChook
אלעד אתה כולך פוזה, מה אתה מתכחש ?




חחח לך ימניאק!!! אני בין האחרונים שיעשו פוזה ...
אני ממש שונא את זה


Posted by Hell_Copter on Apr-30-2003 10:12:

quote:
Originally posted by Sniper
חחח לך ימניאק!!! אני בין האחרונים שיעשו פוזה ...
אני ממש שונא את זה


גם אני...
שהייתי בפולין עישנתי שתי קופסאות ומשהו...
רק כדי לשבור שיגרה
כל כך לא פוזה...

אם זה היה לפוזה אז לא הייתי מעשן או לבד או עם חבר שלי שהיה איתי בחדר שהוא מעשן...


Posted by DjChook on Apr-30-2003 10:33:

אלעד אתה יודע שזה נאמר מאהבה

ורועי...פוזההההה


Posted by Sniper on Apr-30-2003 13:52:

quote:
Originally posted by DjChook
אלעד אתה יודע שזה נאמר מאהבה

ורועי...פוזההההה





Posted by Rising on Apr-30-2003 14:08:

רועי תסגור את הטופיק אחרי ההודעה שלי...(פחחח)

ילדים בני 14-15 לא צריכים לעשן נקודה.


Posted by itamarsan on Apr-30-2003 16:31:

quote:
Originally posted by Rising
רועי תסגור את הטופיק אחרי ההודעה שלי...(פחחח)

ילדים בני 14-15 לא צריכים לעשן נקודה.


אחי אחלה חשיבה באמת אני מצדיק אותךך
אבל רוב המעשנים בגילאים שלנו זה הגילאים האלה שציינת לצעריייי


Posted by Hell_Copter on Apr-30-2003 18:08:

quote:
Originally posted by DjChook
ורועי...פוזההההה


שיט... חשבתי כבר עבדתי עליך...


Posted by luckystrike on May-02-2003 01:30:

יובל יא צעצוע מה אתה מעשן ?!?!?

סעמקום לאן הגענו ...
קיצר יובל מה בדיוק אתה מעשן סיגריה לשבוע ?
כי אם כן זה עוד איכשהוא מאושר ....




טוב ונעזוב עכשיו את עניין צעצועי הלגו למינהם ...


הממממ היה כזה ט'רד כבר פעם
קיצר נרגילה תמיד טוב - כל ארוע תמיד בא עם נרגילה
כבר בפק"ל ...
(אפרופו פק"ל יאללה כל הצעירים פה להגיד את הראשי תיבות)

המממ סיגריות איכשהוא בזמן האחרון קצת חזרתי לזה אבל לא כמו פעם
אילן - זוכר כמה טחנתי בטירונות ? סעמק כמה כסף הוצאתי על החרא הזה ...

פעם עישנתי
LM light ...

היום אני משתדל לא להגיע למצב שאני קונה אבל שיוצא
אז פרלמנט ...
כן כן סיגריה של כוסיות אני יודע אבל יש משהוא בפילטר שלה שעושה לי
את זה ...

ודברים אחרים חוץ מסיגריות וכאלה ניסיתי אבל לא משהוא רציני מדי
ולא בתדירות גבוהה מדי ... ועכשיו עם הצבא זה בכלל מסוכן ...

אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ...


Posted by Hell_Copter on May-02-2003 01:52:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ...


בנתיים קח שיעורים פרטיים מתומר איך להיות סטלן
הבנאדם סטלן טבעית... הכי סטלן שאני מכיר!!!


Posted by Sniper on May-02-2003 09:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
בנתיים קח שיעורים פרטיים מתומר איך להיות סטלן
הבנאדם סטלן טבעית... הכי סטלן שאני מכיר!!!


הכי סטלן טבעית?


Posted by Hell_Copter on May-02-2003 19:42:

quote:
Originally posted by Sniper
הכי סטלן טבעית?


הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר?


Posted by Sniper on May-03-2003 10:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר?



חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.