TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Tarantula on May-05-2003 12:55:

quote:
Originally posted by Flotser
תודה לך אלונלה!!!!




בקשה על תכעסי עלי

זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה )
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט

אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!


אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער



חחחחחחחחחח... איזה חמוד
אני לא כועסת עליך,
איך אפשר לכעוס על פלוצרון חמוד כמוך
זה בסדר, לא אמרתי שאני אוהבת כל טראק שלהם, פשוט בזמן האחרון אתה
יורד עליהם חזק..

.......

ואיך שכחתי,
סט חבל על הזמני בהחלט!#$%!


Posted by Sniper on May-05-2003 12:58:

מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\


Posted by MASTERsplinter on May-05-2003 15:13:

quote:
Originally posted by Sniper
מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\


חפיף..

ולכל מי ששמע ואהב
תודה


בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר


Posted by MASTERsplinter on May-05-2003 15:14:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!



לא בקטע!


Posted by Flotser on May-05-2003 16:50:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר


חחחחחח
זה אחד הדברים שהפרעו לי בטראק, הבאס

טוב אחי אבל באמת אין לי מערכת טובה


Posted by Hell_Copter on May-05-2003 17:43:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא בקטע!


אל תכעס עליי
הוא זה שבקטע לא אני...


Posted by MASTERsplinter on May-05-2003 17:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תכעס עליי
הוא זה שבקטע לא אני...


טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!


Posted by Tarantula on May-05-2003 18:16:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!


אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?


Posted by MASTERsplinter on May-05-2003 18:26:

quote:
Originally posted by Tarantula
אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?


זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?



עוד תגובות על הסט?


Posted by Tarantula on May-05-2003 18:42:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?


אממממ....


Posted by MASTERsplinter on May-05-2003 19:29:

quote:
Originally posted by Tarantula
אממממ....



Posted by MASTERsplinter on May-06-2003 02:23:

שאלוהים ישמור אותנו מהסט הבא שלי
טראקים כאלה בני זונות יש לי
YS מלכים
פשוט קבוצה טובה
אין..
יהיה סט מדהים
אני אפילו לא אגביל את עצמי בזמן
אמקסס עד שימאס
או שאני אקליט את סט יום העצמאות שלי במסיבה של החברה
צפו למשהו גדול מגיע..


Posted by Sniper on May-06-2003 07:11:

מצטער על העיקוב
אבל אני מוריד רק עכשיו:]


Posted by Sniper on May-06-2003 08:44:

אוקי אחי סיימתי להוריד
ואני בקרוב ישמע.:]

פשוט אני הולך להסתפר עכשיו


Posted by MASTERsplinter on May-06-2003 11:05:

quote:
Originally posted by Sniper
אוקי אחי סיימתי להוריד
ואני בקרוב ישמע.:]

פשוט אני הולך להסתפר עכשיו



מחכה ומצפה לתגובה..


Posted by Sniper on May-06-2003 15:18:

ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!!
אהבתי אותו חבל על הזמן
מיקסוס גם אחלה


Posted by MASTERsplinter on May-06-2003 17:25:

quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!!
אהבתי אותו חבל על הזמן
מיקסוס גם אחלה


וואלה תודה אח שלי..

מה אתם אומרים?
יש עתיד?


Posted by DjChook on May-06-2003 17:29:

טוב סוף סוף אני שומע את זה כמו שצריך

עוד לא ככ שמתי לב למיקסים

למרות שגם ככה אני לא רגיל לשמוע סטים של פסיי
יעני מיקסים בפסיי

אבל הטראקים עצמם פצצות !


Posted by Sniper on May-06-2003 17:36:

יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם

we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם


Posted by MASTERsplinter on May-06-2003 17:57:

quote:
Originally posted by Sniper
יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם

we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם


נכנס ב43:43
GMS - Juice by gms

ושוב אני ממש שמח שאתם אוהבים..
אני מקווה שהוא יעלה את הסט לשידור בסוף..
------------------------------------------


איך מכינים קובץ קיו?


Posted by Sniper on May-06-2003 18:11:

בא לך לשלוח לי אחי?
69300521


Posted by MASTERsplinter on May-06-2003 18:16:

quote:
Originally posted by Sniper
בא לך לשלוח לי אחי?
69300521


אין בעיה בכלל..


Posted by DjChook on May-06-2003 20:47:

תביא את השניות והדקות המדויקות שבהן נכנסים השירים ואז לא יהיה בעיה


Posted by MASTERsplinter on May-07-2003 03:13:

quote:
Originally posted by DjChook
תביא את השניות והדקות המדויקות שבהן נכנסים השירים ואז לא יהיה בעיה


סבבה..


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 01:28:

לא רציתי לפתוח תרד חדש
אבל אני חוזר עכשיו מהרדיו
שידרו את הסט שלי..
כן כן
הסט פסיי שלי שודר שעה שלמה ברדיו
בן זונה לגמרי
אני עוד בהתרגשות
אני יושב לי באולפן בסבבה והסט שלי מתנגן לאלפי אנשים ברדיו
איזה פאקינג כיף..


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.