TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Flotser תודה לך אלונלה!!!! בקשה על תכעסי עלי זה הכל מאהבה (אני נשמע כמו בעל מכה )וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה, גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!! אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער ![]() |



מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\
| quote: |
| Originally posted by Sniper מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי כי פשוט כל פעם אני שוכח ושאני ניזכר להוריד אני כבר מוריד איזה 1000000000 דברים :\\ |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון.... הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך... הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית... הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!! |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter בדקה ה33 יש לטראק הזה באסים רוצחים אם יש לך מערכת טובה זה בסדר |

| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter לא בקטע! |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אל תכעס עליי ![]() הוא זה שבקטע לא אני... |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter טוב.. אבל שוב שיהיה ברור אני לא בקטע! |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע זה היה משנה משהו? |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא? |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אממממ.... |
שאלוהים ישמור אותנו מהסט הבא שלי
טראקים כאלה בני זונות יש לי
YS מלכים
פשוט קבוצה טובה
אין..
יהיה סט מדהים
אני אפילו לא אגביל את עצמי בזמן
אמקסס עד שימאס
או שאני אקליט את סט יום העצמאות שלי במסיבה של החברה
צפו למשהו גדול מגיע..
מצטער על העיקוב
אבל אני מוריד רק עכשיו:]
אוקי אחי סיימתי להוריד
ואני בקרוב ישמע.:]
פשוט אני הולך להסתפר עכשיו
| quote: |
| Originally posted by Sniper אוקי אחי סיימתי להוריד ואני בקרוב ישמע.:] פשוט אני הולך להסתפר עכשיו |
ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!!
אהבתי אותו חבל על הזמן
מיקסוס גם אחלה
| quote: |
| Originally posted by Sniper ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!! אהבתי אותו חבל על הזמן מיקסוס גם אחלה |
טוב סוף סוף אני שומע את זה כמו שצריך
עוד לא ככ שמתי לב למיקסים
למרות שגם ככה אני לא רגיל לשמוע סטים של פסיי
יעני מיקסים בפסיי
אבל הטראקים עצמם פצצות !
יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם
we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם
| quote: |
| Originally posted by Sniper יש עתיד אחי תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם we got a winner tatataatatatatatat איך קוראים לזה?!@# יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם |
בא לך לשלוח לי אחי?
69300521
| quote: |
| Originally posted by Sniper בא לך לשלוח לי אחי? 69300521 |
תביא את השניות והדקות המדויקות שבהן נכנסים השירים ואז לא יהיה בעיה
| quote: |
| Originally posted by DjChook תביא את השניות והדקות המדויקות שבהן נכנסים השירים ואז לא יהיה בעיה |
לא רציתי לפתוח תרד חדש
אבל אני חוזר עכשיו מהרדיו
שידרו את הסט שלי..
כן כן
הסט פסיי שלי שודר שעה שלמה ברדיו
בן זונה לגמרי
אני עוד בהתרגשות
אני יושב לי באולפן בסבבה והסט שלי מתנגן לאלפי אנשים ברדיו
איזה פאקינג כיף..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.