TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
איזה כיף לראות שרותם מצא לעצמו חברים... חברים ווירטואלים אבל לפחות חברים
עוד יותר כיף היה לראות איך כולכם לוקחים אותי פה כ"כ ברצינות... עשיתם לי את היום
תודה. 
הייתי דופק לך מכות סתם בגלל שהתרד בלי טעם
ואתה מסכן בכללי..
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok איזה כיף לראות שרותם מצא לעצמו חברים... חברים ווירטואלים אבל לפחות חברים עוד יותר כיף היה לראות איך כולכם לוקחים אותי פה כ"כ ברצינות... עשיתם לי את היום תודה. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם אחי... תאמין לי, לטובתך ![]() בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל, זה משהו מטורף מורן הזה 2 מטר גובה רועי 2 מטר רוחב אריאל פשוט ... ענק צח זורק תקליטים כמו זינה ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד ![]() |
ראיתי תטרד הזה רק עכשיו
וואלה אנלא יודע אם לבכות או לצחוק....
לדעתי סגרו את הטרד למה יש פה דברים שלא מתאימים..
| quote: |
| Originally posted by Ariels זוכר במפגש שרועי וצח התחילו להאבק על הדשא בגלל איזה התערבות מי יותר חזק ואני כזה זורק את החולצה על הרצפה וקופץ על שניהם בחיבוק דב |
חחחחחח חן הרגת אותי
שכחת את אריק שיכול להביא את הכלב המסוכן שלו
חחחחחחחחח
וד"א מוש יכול פשוט להוריד עליו איזה נאד ולהרוג אותו
רועי יא ילד מעפן למה מהתחלה לא סגרת את הט'רד
או לפחות ערכת להומו הזה את ההפוסטים ??!?
קיצר לפחות היו פה קצת צחוקים אז מילא ...
ואנשים מה אתם מתייחסים לטמבל הזה ?
מה לעשות יש אנשים צריכים תשומת לב זה לא אומר שצריך
לתת להם אותה ולא משנה כמה נחמדים אנחנו ... 
קיצר - בקשר לחבר ההומו של רותם - אחי תאמין לי אפילו סתם
לכיף - בוא היום לחממה !!! בקשה ! תחפש מישהוא גבוה
חולצת כפתורים לבנה ... יש כמה תמונות שלי
נראה לי בט'רד של המיט ט'ה קרוא ...
תעשה טובה תגיע נתפוס שיחה יהיה נחמד ... תקבל קצת תשומת לב
נגיד את זה ככה ...
אריאל גם לי יש קצת תיסכול על עוד שנה וחצי צבא להוציא על מישהוא
...
ונראה לך שמישהוא יזיז ביצה לחדרה בשביל חסר חיים כמוך ...
רותם מה זה החברים האלה ???!?
האינטרנט שבת לכמה ימים, הזה אם השפם בטוח קשור לזה, קיצר הזה שהתחיל את הפוסט אכול סרטים, לא יודע אם זה טריפ מקולקל אבל אחי תיהיה בריא ותפסיק לאנוס קטינות זה לא בריא, ואני די מבואס שלא הזכרתם אותי בקשר למכות למה אני יכול להיות קלף די חזק, אני שמןןןןן גוד דמיט!!!! תנצלו את זה, אני יעשה ממנו פיתה
תומר אחי אני לא מכיר אותך טוב כמו הרוב פה אבל מההיכרות הקצרה איתך אתה אחלה גבר
אהההההההה וכן זה פוסט אחד המצחיקים

חמודים כולכם... מגינים על החבר הווירטואלי שלכם 
*EDIT* אה וגם קראתי כמה אנשים שטוענים שנרשמתי רק כדי לריב איתכם.. אם תסתכלו טוב טוב תשימו לב שנרשמתי באוקטובר 2001 *EDIT*
יופי ילד מסכן נורא מענין אותנו מתי נרשמת
חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ...
יאללה יא מסכן תעשה טובה קח הפסקה מהפורום פה ותן לנו
קצת חופש מהנטיות המיניות שלך ...
?ומה הקשר בין הנטיות המיניות שלי לפוסטים שלי
?אהה ועוד משהו... מי הצביע לא 
שמתי לא כי אין לי רכב
אבל אם היה לי הייתה רואה אותי אצלך למטה
חחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ... |
ne
תמיד כיף להרביץ למישהו שאתה לא מכיר 
חחח
רק עכשיו אני קורא
איזה צחוקים
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...

| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחח רק עכשיו אני קורא איזה צחוקים אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה... |
ragancock
עזוב, אני לא יודע מה אתה מנסה לעשות, אבל זה לא הולך לך
ואולי אתה נרשמת ב-2001, אבל לא רק שזה לא מעניין אף אחד, גם אף אחד פה לא מכיר אותך אז מבחינתינו אתה חדש.
בכל מקרה, הייתי אומר שהתחלת איתנו ממש אבל ממש על רגל שמאל
וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת....
אידיוט, אין לך משהו יותר טוב לעשות מלהטריד פורומניקים?
טוב
נמאס לי
קיצר
לך תזדיין!
ו..... זהו
רועי, איפה הבאן????? ![]()
| quote: |
| אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה... |
| quote: |
| וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת.... |
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok מפגש אצל רותם פחחחחח בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה |
| quote: |
| והנה הוא שוב חושב את עצמו מלך ומלכלך על רותם שלנו |
| quote: |
| get rid of that zero and get yourself a hero!!! |
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok מפגש אצל רותם פחחחחח בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה |
כן רותם אבל הבית שלי במרכז העיר ושווה יותר משלך, בכל מקרה אני לא עושה איתך תחרות בתים.. רק ציינתי עובדה
אני לא יפסיק עד שייסגרו את הטרד הזה 
הוא משעשע אותי 
?זה לא אמור להיות פורום של מוזיקה פה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.