TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Ragnarok on May-09-2003 09:10:

איזה כיף לראות שרותם מצא לעצמו חברים... חברים ווירטואלים אבל לפחות חברים

עוד יותר כיף היה לראות איך כולכם לוקחים אותי פה כ"כ ברצינות... עשיתם לי את היום

תודה.


Posted by MASTERsplinter on May-09-2003 09:22:

הייתי דופק לך מכות סתם בגלל שהתרד בלי טעם
ואתה מסכן בכללי..


Posted by Flotser on May-09-2003 09:28:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Ragnarok
איזה כיף לראות שרותם מצא לעצמו חברים... חברים ווירטואלים אבל לפחות חברים

עוד יותר כיף היה לראות איך כולכם לוקחים אותי פה כ"כ ברצינות... עשיתם לי את היום

תודה.


ואלה איך שלקחנו אותך פה ברצינות,
צודק


Posted by Ariels on May-09-2003 09:57:

quote:
Originally posted by DjChook
ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם
אחי... תאמין לי, לטובתך


בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל,
זה משהו מטורף

מורן הזה 2 מטר גובה
רועי 2 מטר רוחב
אריאל פשוט ... ענק
צח זורק תקליטים כמו זינה
ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד


זוכר במפגש שרועי וצח התחילו להאבק על הדשא בגלל איזה התערבות מי יותר חזק ואני כזה זורק את החולצה על הרצפה וקופץ על שניהם בחיבוק דב


Posted by Shahar on May-09-2003 10:09:

ראיתי תטרד הזה רק עכשיו

וואלה אנלא יודע אם לבכות או לצחוק....

לדעתי סגרו את הטרד למה יש פה דברים שלא מתאימים..


Posted by Narcotic Mind on May-09-2003 10:15:

quote:
Originally posted by Ariels
זוכר במפגש שרועי וצח התחילו להאבק על הדשא בגלל איזה התערבות מי יותר חזק ואני כזה זורק את החולצה על הרצפה וקופץ על שניהם בחיבוק דב


זה היה מוש וצח


Posted by warpedd_ on May-09-2003 10:54:

חחחחחח חן הרגת אותי


שכחת את אריק שיכול להביא את הכלב המסוכן שלו
חחחחחחחחח

וד"א מוש יכול פשוט להוריד עליו איזה נאד ולהרוג אותו


Posted by luckystrike on May-09-2003 10:58:

רועי יא ילד מעפן למה מהתחלה לא סגרת את הט'רד
או לפחות ערכת להומו הזה את ההפוסטים ??!?


קיצר לפחות היו פה קצת צחוקים אז מילא ...


ואנשים מה אתם מתייחסים לטמבל הזה ?
מה לעשות יש אנשים צריכים תשומת לב זה לא אומר שצריך
לתת להם אותה ולא משנה כמה נחמדים אנחנו ...


קיצר - בקשר לחבר ההומו של רותם - אחי תאמין לי אפילו סתם
לכיף - בוא היום לחממה !!! בקשה ! תחפש מישהוא גבוה
חולצת כפתורים לבנה ... יש כמה תמונות שלי
נראה לי בט'רד של המיט ט'ה קרוא ...
תעשה טובה תגיע נתפוס שיחה יהיה נחמד ... תקבל קצת תשומת לב
נגיד את זה ככה ...
אריאל גם לי יש קצת תיסכול על עוד שנה וחצי צבא להוציא על מישהוא
...

ונראה לך שמישהוא יזיז ביצה לחדרה בשביל חסר חיים כמוך ...


רותם מה זה החברים האלה ???!?


Posted by GLoBaL-MUZiK on May-09-2003 11:06:

Satan (eek!)

האינטרנט שבת לכמה ימים, הזה אם השפם בטוח קשור לזה, קיצר הזה שהתחיל את הפוסט אכול סרטים, לא יודע אם זה טריפ מקולקל אבל אחי תיהיה בריא ותפסיק לאנוס קטינות זה לא בריא, ואני די מבואס שלא הזכרתם אותי בקשר למכות למה אני יכול להיות קלף די חזק, אני שמןןןןן גוד דמיט!!!! תנצלו את זה, אני יעשה ממנו פיתה

תומר אחי אני לא מכיר אותך טוב כמו הרוב פה אבל מההיכרות הקצרה איתך אתה אחלה גבר


אהההההההה וכן זה פוסט אחד המצחיקים


Posted by Ragnarok on May-09-2003 11:18:

חמודים כולכם... מגינים על החבר הווירטואלי שלכם

*EDIT* אה וגם קראתי כמה אנשים שטוענים שנרשמתי רק כדי לריב איתכם.. אם תסתכלו טוב טוב תשימו לב שנרשמתי באוקטובר 2001 *EDIT*


Posted by luckystrike on May-09-2003 11:22:

יופי ילד מסכן נורא מענין אותנו מתי נרשמת

חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ...

יאללה יא מסכן תעשה טובה קח הפסקה מהפורום פה ותן לנו
קצת חופש מהנטיות המיניות שלך ...


Posted by Ragnarok on May-09-2003 11:28:

?ומה הקשר בין הנטיות המיניות שלי לפוסטים שלי


Posted by Ragnarok on May-09-2003 11:29:

?אהה ועוד משהו... מי הצביע לא


Posted by -CosmicFire- on May-09-2003 11:31:

שמתי לא כי אין לי רכב
אבל אם היה לי הייתה רואה אותי אצלך למטה


Posted by Ragnarok on May-09-2003 11:41:

חחחחחחחחח


Posted by Sniper on May-09-2003 14:37:

quote:
Originally posted by luckystrike
חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ...


d ne


Posted by Vortex_SA on May-09-2003 14:42:

תמיד כיף להרביץ למישהו שאתה לא מכיר


Posted by NyKoN on May-09-2003 15:37:

חחח
רק עכשיו אני קורא
איזה צחוקים

אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...


Posted by -CosmicFire- on May-09-2003 15:47:

quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
רק עכשיו אני קורא
איזה צחוקים

אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...


של מי


Posted by HyPeRSoNiC on May-09-2003 16:29:

ragancock

עזוב, אני לא יודע מה אתה מנסה לעשות, אבל זה לא הולך לך
ואולי אתה נרשמת ב-2001, אבל לא רק שזה לא מעניין אף אחד, גם אף אחד פה לא מכיר אותך אז מבחינתינו אתה חדש.

בכל מקרה, הייתי אומר שהתחלת איתנו ממש אבל ממש על רגל שמאל
וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת....
אידיוט, אין לך משהו יותר טוב לעשות מלהטריד פורומניקים?

טוב
נמאס לי
קיצר
לך תזדיין!
ו..... זהו



רועי, איפה הבאן?????


Posted by Ragnarok on May-09-2003 16:40:

quote:
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...


הדבר האחרון שיש לי לפחד ממנו בחיים זה אנשים שמאיימים עליי באינטרנט
הבאתי לכם פרטים, כל אחד ממכם יכול היום לבוא אליי ולסגור עניין אם זה כ"כ מעצבן אותכם שאנשים שאתם לא מכירים צוחקים עליכם באינטרנט

quote:
וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת....


מפגש אצל רותם פחחחחח
בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה


Posted by HyPeRSoNiC on May-09-2003 16:44:

quote:
Originally posted by Ragnarok
מפגש אצל רותם פחחחחח
בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה


והנה הוא שוב חושב את עצמו מלך ומלכלך על רותם שלנו
תגיד לי, מרביצים לך בבית?

רותם, זה לא אמור להיות חבר שלך???

get rid of that zero and get yourself a hero!!!


Posted by Ragnarok on May-09-2003 16:48:

quote:
והנה הוא שוב חושב את עצמו מלך ומלכלך על רותם שלנו


quote:
get rid of that zero and get yourself a hero!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מילים כדורבנות


Posted by nesher on May-09-2003 16:58:

quote:
Originally posted by Ragnarok

מפגש אצל רותם פחחחחח
בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה


חדרה עלובה זה נכון , בית אליעזר עלובה זה נכון
הבית שלי אם נשווה אותו לשלך , ממש לא
יש לי גינה , פרגולה , בית הרבה יותר גדול , שתי קומות
עוד משהו ?
בכל מקרה , אתה יכול להפסיק עכשיו , הוכחת את עצמך כמסכן , ואם לא הבנת אף אחד פה לא שם עליך זין, למה אתה מתעקש , ומה אתה רוצה אני לא מבין


Posted by Ragnarok on May-09-2003 17:01:

כן רותם אבל הבית שלי במרכז העיר ושווה יותר משלך, בכל מקרה אני לא עושה איתך תחרות בתים.. רק ציינתי עובדה

אני לא יפסיק עד שייסגרו את הטרד הזה
הוא משעשע אותי

?זה לא אמור להיות פורום של מוזיקה פה


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.