TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lex
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Nou voel ik mij dus meteen aangesproken als opper N00B!!! Heb lang geprobeerd om zoals jullie te worden!! De echte mannen en vrouw die hier duidelijk het forum regeren met jullie tofheid!! Maar dat was uberhaupt een onbegonnen zaak. Hoe kan een N00B nou in een winnend team komen.
Huilend denk ik nu na, waarom is de wereld niet gelijk.
I had a dream last night: Eens hoop ik dat de toffe TA's naast de N00BS kunnen samenleven zonder haat een nijd. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Nou voel ik mij dus meteen aangesproken als opper N00B!!! Heb lang geprobeerd om zoals jullie te worden!! De echte mannen en vrouw die hier duidelijk het forum regeren met jullie tofheid!! Maar dat was uberhaupt een onbegonnen zaak. Hoe kan een N00B nou in een winnend team komen. Huilend denk ik nu na, waarom is de wereld niet gelijk. I had a dream last night: Eens hoop ik dat de toffe TA's naast de N00BS kunnen samenleven zonder haat een nijd. |
Beetje leven op het forum hoewel ik niet echt begrijp waar het in godsnaam over gaat.
Maar is die flame serieus of is het gewoon weer geinen met elkaar
ach ja maakt niet uit.
Ga vooral door heb ik nog wat te leuks te lezen op deze saaie maandagmiddag.
achterlijk gedoe, mensen vinden zich belangrijker omdat ze langer geregistreerd zijn op een forum...tis hier toch gvd geen wedstrijd
er is toch wel duidelijk een verschil tussen je belangrijker voelen, en daadwerkelijk belangrijker zijn.
ja, wij zijn dus dat laatste
en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij 
| Originally posted by Teknikol achterlijk gedoe, mensen vinden zich belangrijker omdat ze langer geregistreerd zijn op een forum...tis hier toch gvd geen wedstrijd |
nah dan ben ik n000000b.
lekker boeiend 
| Originally posted by Miss Proximus er is toch wel duidelijk een verschil tussen je belangrijker voelen, en daadwerkelijk belangrijker zijn. ja, wij zijn dus dat laatste en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij |
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Nee tis volgens mij anders.. Je bent pas uberleet als je pillen slikt. Zo niet, ben je n00b |

| Originally posted by Miss P en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij |
| Originally posted by Teknikol kansloos! Remy D is de MAN |
| Originally posted by Miss Proximus misschien in jouw kabouter-wereldje ja |
| Originally posted by Miss Proximus misschien in jouw kabouter-wereldje ja |

Originally posted by magrec Beetje leven op het forum hoewel ik niet echt begrijp waar het in godsnaam over gaat. Maar is die flame serieus of is het gewoon weer geinen met elkaar ach ja maakt niet uit. Ga vooral door heb ik nog wat te leuks te lezen op deze saaie maandagmiddag. |
| Originally posted by Teknikol ajoh trek het je niet zo aan, als je nou verstandig en cool en de meesteres van van TA Holland bent reageer je gewoon niet want jij hebt toch altijd gelijk he? |
Nou mensen!
Degenen die net zo hebben gelachen als deze mensen:
Dat zijn de mensen die een auto-wiel-ventiel-dop winnen 
De rest:

Tsja heb niets tegen n00bjes hoor, eens zelf ook 1 geweest. 1 van de ergere zelfs.
Heerlijk om te zien hoe sommige het super cool oppakken en sommige uberkneuzerig

Ik had eerst iets van:

En toen:

teehee 
Hahahah, ik ben ook even weg en meteen gaat het los 
Volgensmij is dit gewoon een lekkere FAKE rel, die even zorgt voor wat leven op het forum. Zelfs Alferox en Blighty posten zo weer 
Leuk man, dit moet iedereen gewoon even met een korreltje zout nemen volgensmij 
*EDIT* WHahaha, nu lees ik ook net dat het fake is 
Goh, wie had dat gedacht
Whahahah!
Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum...
Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten.
[14:42] 
Woei, niet meer posten r0x 
| Originally posted by Miss Proximus ha! onze lieve profeetrus bezit toch nog enige vorm van on-authoritair gedrag |
blaat
| Originally posted by !_PeTrUs_! Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum... Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten. |