TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
Hej igen!
Fick den här mailad till mig för drygt ett år sedan. Lika kul fortfarande...
FLYGPLATSHUMOR
NordLight
| quote: |
| Originally posted by NordLight Hej igen! Fick den här mailad till mig för drygt ett år sedan. Lika kul fortfarande... FLYGPLATSHUMOR NordLight |
Dom måste ju haft så jäkla kul när dom gjorde det där
| Originally posted by NordLight Hej igen! Fick den här mailad till mig för drygt ett år sedan. Lika kul fortfarande... FLYGPLATSHUMOR NordLight |
Say no more !
NordLight
Högerklicka och spara som:
The Fartmachine
NordLight
ja säger tssss till Manix-bilden 
lite roliga länkar:
-1-
-2-
-3-
Tack för bidragen Glorie! Snacka om att överreagera för lite reklam...
Här kommer ett nytt litet knäppt bidrag till tråden:
ILLUSION
(högerklicka & spara som)
Greetz
NordLight
haha... tackar du när man postar? 
ja gillade den me signaturen bäst
riktigt skev 
| Originally posted by NordLight Tack för bidragen Glorie! Snacka om att överreagera för lite reklam... Här kommer ett nytt litet knäppt bidrag till tråden: ILLUSION (högerklicka & spara som) Greetz NordLight |
trodde det var nåt seriöst först men icke 
oj oj... hitta en x-rated länk eller inte.. men den handlar iaf om sex.. så personer under 15 får inte läsa här
alla snubbar borde läsa å följa de där budorden alltså.. man har ju råkat ut för ett par
i vilket fall e den jäkligt kul att läsa för mig som tjej 
Såååååå många som stämmer så bra... t.ex. kan radda upp nästan alla juu... haha... 17 skratta ja rakt ut åt.. SÅ rätt 
fy fan för 24
38, oj oj... viktigt..
1-5 klockrena punkter!!! Lääääs noga 
| Originally posted by Glorie oj oj... hitta en x-rated länk eller inte.. men den handlar iaf om sex.. så personer under 15 får inte läsa här alla snubbar borde läsa å följa de där budorden alltså.. man har ju råkat ut för ett par i vilket fall e den jäkligt kul att läsa för mig som tjej ![]() Såååååå många som stämmer så bra... t.ex. kan radda upp nästan alla juu... haha... 17 skratta ja rakt ut åt.. SÅ rätt ![]() fy fan för 24 38, oj oj... viktigt.. 1-5 klockrena punkter!!! Lääääs noga |
!
dagens länktips
Photoshopade vägskyltar
Vissa e ju faktiskt ganska bra
Yrke: surfare
vilken koll de har på BBC 

imponerande samling
Ni känner ju kanske till dom allra vanligaste "översättningarna" från Svenska till "Norska"
Kolla in länken nedan så får ni se massa roliga...
http://www.arvence.com/se/?sida=humor
fick den här genom icq nu ganska nyligen 
vet inte om den är gammal eller ej 
hehe, den här grabben började tidigt om man säger så 
http://hem.bredband.net/widar2/babydoll.mpeg
| Originally posted by Glorie oj oj... hitta en x-rated länk eller inte.. men den handlar iaf om sex.. så personer under 15 får inte läsa här alla snubbar borde läsa å följa de där budorden alltså.. man har ju råkat ut för ett par i vilket fall e den jäkligt kul att läsa för mig som tjej ![]() Såååååå många som stämmer så bra... t.ex. kan radda upp nästan alla juu... haha... 17 skratta ja rakt ut åt.. SÅ rätt ![]() fy fan för 24 38, oj oj... viktigt.. 1-5 klockrena punkter!!! Lääääs noga |
| Originally posted by Dioxys fick den här genom icq nu ganska nyligen ![]() vet inte om den är gammal eller ej ![]() hehe, den här grabben började tidigt om man säger så ![]() http://hem.bredband.net/widar2/babydoll.mpeg |
!
Paris Tour har fått konkurrens 
hohoho
Det finns många islands i världen men ingenstans som Ireland. Vi inviterar dig att upptäcka vårt beautiful land genom affär och pleasure
de har t.o.m. lyckats rita finlands flagga å skrivit sverige!!! haha, heja irländarna
(längst upp)
hehe
Allt du behöver veta om tjejer
Allt du behöver veta om killar
Våra drivers är utmärkta handböcker.
haha, 15 viktiga fakta längst ner var ju klart underhållande...
12. Det är okej att läsa bruksanvisningar. Det är inte bögigt.
och för tjejer:
13. Lär dig hur toalettringen fungerar. Killar vill ha den uppfälld, du vill ha den nerfälld. Gå vidare.

tjejer e så fina 
sööööööta katter :)
hihi
Sjuka tatueringar folk gör!!
NordLight
| Lyssna till mingling ljud av ett friendly varmt hälsar välkommen som flyr mest städer. |
Gå hit för att spela ett omöjligt streak-spel.. jag försökte tre gånger
ändå sprang bara gubben runt runt.. hoho,
eller ja kunde i vilket fall inte styra den.. Det måste vara nå fel på spelet..