TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Teal'k shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas |
| Originally posted by Partyhardy! Optimus Trance MOET komen! |
Veel plezier vanavond jongens. Was graag gegaan om weer even met wat TA's te ouwehoeren (en die bamibal een schop te verkopen), maar heb weer wat verplichtingen
Vriendin en familie wil me ook weer een keer zien.
Volgende keer als er wat leuks is in de Asta en er veel TA'ers komen kan iedereen wel bij mij langskomen om van te voren of erna te chillen. Plek zat
Den Haag rox.
Zo heb er zin in!
Gisteren al de cd gekocht, h��rlijk!
en dus vanavond looooooos!
en ben erg benieuwd naar de Asta.
ik ben weg naar den haag
ff inzuipen met barthezz en anderen 
en daarna naar de Asta! vele plezier allen!!
hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>???
| Originally posted by tijs08 gaan er nu WEL of NIET veel ta's ?? |
| Originally posted by Engeltje hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>??? |
Ja ja, het was er weer ��n, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek (zo begon ik gisterochtend ook met het verslag over Tiesto @ Panama) Dusssss....... de avond was wederom geslaagd, twee perfecte avonden gehad. Verslag komt morgen wel, want ik ga slapen, ben redelijk fucked up na twee nachten Tiesto en Armin, ja ik word ook een daggie ouder
PS: Optie, bamibal waar zat je dan GVD

Zo... ben ook weer veilig thuis. Wel balen dat we zo vroeg al weer weg moesten maar 't is toch nog ff rijden van daar uit, en Engeltje moeten morgen, euh straks, euh zodadelijk al weer gaan werken.
Maar wat was 't vet zeg! Hadden we ff nodig, beetje balend na half den haag doorgecrosst te hebben terwijl een lid van 't gezelschap toch al een tijdje erg nodig naar de wc moest! Maar Armin was erg lekker aan het draaien, binnen vijf minuten waren we alles al weer vergeten. Te veel om op te noemen aan goeie nummers gehoord, er straalde super veel energie van de man zelf en z'n muziek. Ook erg cool om weer een paar TA's te zien, Partyhardy natuurlijk maar ook Three'o'three (we gaan elkaar zeker vaker tegenkomen!) en de rest... Kan niet wachten op de foto's Onno!
Trusten!
PS Vind eigenlijk dat jullie ook maar naar Impulz moeten komen...

cool feestje, voor het eerst 5th dimension live gehoord 
ga nu ook maar pitten
Report komt nog wel, want ga zo weer me bed in, maar hier al wat foto's van het feessie.
http://www.photozone.nl/full.php?33786
Drie vervelende TA'ers (Tijs08, Partyhardy en 3'o 3)
http://www.photozone.nl/full.php?33524
Met Heinekenflesje ben ik, links van mij een collega, rechts een vriend van collega, helemaal rechts een vriend van mij.
http://www.photozone.nl/full.php?33835
Heeeeeeeeeerlijk
http://www.photozone.nl/full.php?33837
De cd-verkoopsters, kon de cd hierdoor niet laten liggen
http://www.photozone.nl/full.php?33485
Onze held 
Edited: shitzooi hij laat niet de foto's zien op het forum, ff klikken dan maar.
Vette foto's he!!
Helaas kon ik er niet bij zijn, moest vanochtend werken half 6 uit mn bed.....jammer 
vette foto's! maare vanwaar dat ID&T logo'tje? hebben die t toevallig niet uitgezonden ofzo
ID&T heeft namelijk niks te maken met het album geloof ik.
Ken niet meer slapen
dus maar een reportje schrijven van een hele leuke maar rare avond.
Avond begon in de Kings Arms (pub op Scheveningen), daar ff wat gegeten en gedronken. Om elf uur vertrokken we uit Scheveningen en we kwamen bij de Asta aan. Was verbaasd dat er totaal geen rij voor de deur stond, gelukkig maar. Toen we binnen waren, was het ook niet echt super druk. Publiek druppelde gespreid binnen en uiteindelijk was de Asta goed gevuld, maar niet te druk. Temperatuur op de dansvloer was redelijk niet te warm, beter als bij de opening.
Even op de 1e etage gaan zitten om een drankje te scoren bij een vriendin achter de bar en even babbeltje met de schat gemaakt.
Uurtje of twaalf besloten we maar om te kijken of Armin er een beetje zin in had. Gelijk maar de dansvloer opgedoken of ik nog wat TA'ers tegen kon komen. Three 'o Three kwam al naar mij toe om ons naar de rest te begeleiden oa Partyhardy en Tijs08 en nog een paar waarvan ik de naam helaas niet heb meekregen. We vroegen ons eigenlijk af waar die bamibal nou zat. Tijdje met de TA'ers gestaan.
Op een gegeven moment ging de muziek uit, kwam Jeroen Post op met camera om het "eerste exemplaar" van het album uit te reiken, gelukkig pleurde hij weer snel op, zodat Armin door kon gaan met al dat lekkers wattie aan het draaien was. Wooow wat draaide hij weer goed. Na cd-uitreiking, ronde door de zaal afgemaakt, mijn Tiesto-vrienden van gisteren kwam ik tegen en daar hebben we nog een tijd staan springen.
Later op de avond kwamen we Tijs08, Three 'o Three en nog een TA'er (sorry naam kwijt) in de chill-out tegen die net open ging. Beetje te lullen met de barkeeper, kwamen we er achter dat het een oud schoolgenoot was, die tevens bij hetzelfde bedrijf als mij werkt, wereld is toch maar weer klein. De Ta'ers maar een korte rondleiding gegeven door de Asta en ze waren er goed over te spreken, volgens mij. Onderweg naar Armin ff het Album gescoord voor 15 pleuro. Nog een uur staan springen op de heeeeerlijke muziek van Armin. Om vervolgens boven de halve wereld tegen te komen die ik in tijden niet had gezien. Dus nog een hele tijd op de 1e etage gezeten om met iedereen bij te praten. Hierdoor heb ik eigenlijk te weinig van Armin gehoord, tussen het ontmoeten van vrienden, kennissen en vage bekenden nog wel redelijk wat meegekregen van Armin, maar helemaal top.
Half vijf hadden we het wel gezien, ff de TA'ers gedag gezegd en zeer voldaan hebben wij de Asta verlaten. Vandaag helemaal niks doen, hooguit een uurtje ergens wat drinken (fris), maar de afgelopen twee dagen waren helemaal super. Tiesto en Armin bedankt 
Top!
Ik kan me geheel bij de vorige reports aansluiten, echt een zeer relaxte avond. We hadden weer de goede ouwe party-crew bij elkaar: Dj Lex, Parthardy!, Tijs08 en ik. Bij binnenkomst totaal geen rij en binnen lekker druk, maar niet te vol.
Armin draaide heerlijk! Hij begon af en toe wat harder te beuken dan we gewend zijn en dat werd zeker gewaardeerd door het publiek. Binnen al vrij snel Magik54 tegengekomen. Bedankt voor de rondleiding!!
Later nog M_Peror, Engeltje en John gezien. Stuk voor stuk allemaal relaxte mensen!
Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! 
| Originally posted by Three 'O Three Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! |

ooee was een erg gezellig avondje
voor et eerst sinds tijden weer eens ta's ontmoet heheh
,
erg leuk om partharty, lex, tijs08, 303 eens in et echt gezien te hebben
later nog ff met partyhardy staan springe toen die iedereen kwijt was whehhe
ja was een geslaagd avondje.. vind de asta ook best een relaxte tent trouwens.. alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig.
| Originally posted by John alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig. |
der werd een voor mij normaal uitziend persoon die gewoon normaal gekleed was geweigerd omdat ie een verkeerde houding zou hebben. vond ik nergens op slaan.. maar misschien komt et omdat ie net zon kapsel had als ik
1 bos haar is was wel genoeg heheh
Ook ik heb een fantastisch avond gehad en de asta is zeker relaxed.
Maar hoe heette dat liedje dat voor Boomerang werd gedraaid?
Zat een piano in die een soort latin stijl melodietje speelde en daarna was het een vette beuk plaat.
Ah dat is dus de Sensation black theme, leuk 
Ik zag Partyhardy nog helemaal uit z`n dak gaan
(herkende je van de foto)
zooo, was een very vettt feestje!!! relaxte muziek, lekker sfeertje> mega avond gewoon. Echt betersssss!!!
Enne Partyhardy ben errug benieuwd naar je foto's, jammer dat we niet langer konden blijven...
Dat relaxte feestje was vanochtend om 7 uur helaas niet meer zo relaxed... grrr wilde ook uitslapen...
Maarja die 11 uurtjes werk ook weer doorgekomen vandaag... zucht... Hoop jullie allemaal op impulzzzzz te zien, zou wel errug vet zijn...
Misschien tot dan
kusj
Armin!!!!!
woeii!!!! Armin!!!!!
Het was echt weer waanzinnig!
echt top! De Asta vind ik ook echt een gezellige kleine club, super!
Verder heel gaaf om John ontmoet te hebben, ik herkende hem van de australi�-foto's
echt top kerel, gezellig mee staan feesten! Verder tof om Magik54 ontmoet te hebben!
en natuurlijk M_peror en Engeltje!
erg gezellig weer! ik heb nog 15 foto's op de camera staan dus de foto's laten helaas nog even op zich wachten
Al met al echt een super avond gehad en ik sluit me compleet aan bij de andere reports
En Lex, Tijs08, en 3o3... Bedankt!!
het was weer super!
en Enrico, nu je weet hoe ik eruit zie volgende keer me aanspreken! 
hier nog even een lijstje met nummers die ik me kan herinneren
=>
Midway - Inca
Plastic Boy - Live Another Life
James Holden - Nothing (eerste oogcontact met Armin!
wat een plaat blijft dat toch!)
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
Armin & Ferry - From the heart
Rank 1 - Breathing
Andy Ling - Fixation
Pulser - My Religion
Solid Globe - North Pole
M.I.K.E. - Turn The Lights Off
Neo & Farina - Barchetta (DJ Precision's Somatic Sense Remix)
Coast 2 Coast- Searching
Ferry Corsten - Indigo
M.I.K.E. - Ofra Haza
Push - Strange World (2000 Remake)
GTR - Mistral
POS - Remember (Summer Sun)
Armin Van Buuren - Sunburn
Oceanlab - Sky Falls Down (Armin Van Buuren Remix)
Silvio Ecomo - No Dip
S.O. Project - Direct Dizco
Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML mix)
Igor S - Boomerang (Igor S Remix)
Ricky Fobis - No Regular
Coldplay - Clocks
The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix) Dit nummer vond ik nooit zo speciaal maar gisteren... tering wat een mega plaat zeg! die moet je gewoon in een club horen, super!!
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix) Looooos!
Afterburn - Summer Sun
Nalin & Kane - Beachball
Mesh - Purple Haze
toegift nummer1;
Armin van Buuren - Precious
toegift nummer2;
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
voor de tweede keer die avond! en wat een afsluiter!
Echt allemaal mega tunes!
![]()
Ik kan dus concluderen dat ik jullie vaker in de Asta tegen kan komen 
Awwww ik zie een boel HEEL lekkere plaatjes,erggg jammer dat ik r niet bij kon zijn dit keer manne,maar ach,een paar keer kerels onder elkaar is ook niet weg ofcuz 

Erg gaar natuurlijk dat jullie weer niet naar Scotje Bond komen magoed ik zal me bedwingen dit niet persoonlijk te nemen
Volgende week allemaal impulz zeker?