TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Congratulations!
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus nu nog 1 andere om wat vrouwen-dingen mee te bespreken |
Congratulations!
Eindelijk jullie eigen forum 
werd tijd he 
Ah hier si,bezoek van ons hollandforum
miss proximus,hoe kon ge daar naast zien,brilleke nodig...mmm?

| Originally posted by cyberia Ah hier si,bezoek van ons hollandforum miss proximus,hoe kon ge daar naast zien,brilleke nodig...mmm? |
| Originally posted by Miss Proximus all�e hoeft ge toch niet meteen mijn gezichtsvermogen in twijfel te trekken eeh |
Gaan jullie er net zo'n puinhoop van maken als wij gedaan hebben?
Ghehe... Veel plezier hiero mensen 
Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan
Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw 
| Originally posted by Freezel Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw |
spammer!!!
| Originally posted by Zehra LOL spammer!!!btw is wel leuk eh zo oude threads lezen.. heb ik ook gedaan paar weken terug |
| Originally posted by Dark Apostle Ik heb mijn eerste posts eens zitten lezen, zo genant |
Sorry for Title/Rank rip, maar ik kon het niet laten ^^
| Originally posted by Dark Apostle Sorry for Title/Rank rip, maar ik kon het niet laten ^^ |
| Originally posted by Gladius kieken! 'Hump' is nog ni eens een werkwoord =>. Ge verandert da volgende week toch trug.. gedaan met die rage |
| Originally posted by Dark Apostle Hump betekent wippen, maar met dat in het achterhoofd is de volgende omschrijving uit de Oxford Advanced Learner's Dictionary gieren: Hump: to carry sth heavy: [Vnp] I've been humping furniture around all day. |
Met wippen bedoel ik trouwens seks hebben
00ps topic compleet off-topic door mij 
Zeg kloefkappers, stopt met diggen 
| Originally posted by pooley Zeg kloefkappers, stopt met diggen |
my first post on TA in mei 2001:
http://www.tranceaddict.com/forums/...=&threadid=9665
| Originally posted by pooley Zeg kloefkappers, stopt met diggen |
| Originally posted by djcresto my first post on TA in mei 2001: http://www.tranceaddict.com/forums/...=&threadid=9665 |