TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Een moderator?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Owkay, voor mij is da ook goed. Ik zit hier toch bijna elke dag...
Ik zit ier ook elke dag, ma kem geen zin om te modden 
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik zit ier ook elke dag, ma kem geen zin om te modden |
I also come every day, I hope swampah will let us have 3 mods
voila, dan is iedereen content en minder werk voor die ene mod...
wat is dat hier voor een forum ? 
da moet je ja nederlands en french praten 
was eines prachtiges niederlandisch ist das? 
was willst du sagen, ich habe es nichts von verstehen... 
| Originally posted by dEEkAy wat is dat hier voor een forum ? ![]() da moet je ja nederlands en french praten |
Aber danke sch�n fur te probieren.
U heeft het begrepen, ik spreek geen letter Duits 
Dast ist een hele sch�ne oflossing die zeer toredakt ist.
Officieel moeten wij elke post in 3 talen posten, ma dat zie ik ni zitten. 
| Originally posted by Dark Apostle Dast ist een hele sch�ne oflossing die zeer toredakt ist. Officieel moeten wij elke post in 3 talen posten, ma dat zie ik ni zitten. |
| Originally posted by cyberia hehe tzou wel lache worden peis ik,ma eerlijk gezegd zie'k da ook ni zitten misschien een criterium voor de moderator ,hij moet de drie talen machtig zijn |
| Originally posted by Dark Apostle Dast ist een hele sch�ne oflossing die zeer toredakt ist. |
Ik ben er 3 machtig en 2 onmachtig 
Originally posted by tor8024 nu ja, 'k zou beter zwijgen, ik ken nog geen letter duits.. |

| Originally posted by Dark Apostle Duits is een kaffer-taal ![]() *Duikt weg voor een eventuele flamebom die gaat invallen* |

| Originally posted by tor8024 btw, leuk nummer in de melodic sectie van je sig, maar het is cosmic tracer, er staat nergens een n.. ![]() |
| Originally posted by tor8024 heh, na al die afleveringen derrick en ein fall f�r zwei heb ik er ook wel genoeg van.. btw, leuk nummer in de melodic sectie van je sig, maar het is cosmic tracer, er staat nergens een n.. ![]() |
,kvin het eiglijk ook wel nog ne goeie naam,'t heeft iet!
| Originally posted by cyberia jaa daar staat'em wel op h� , |
hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!!
brr, ik had het na 1 aflevering al gezien.
| Originally posted by Tiger777 hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!! brr, ik had het na 1 aflevering al gezien. |
| Originally posted by tor8024 niet ALLE afleveringen, dat zou iets te veel van het goede (en in dit geval het slechte) zijn.. ik vraag me af of er eigenlijk die hard fans van derrick zouden bestaan?! stel je voor, 8u per dag derrick!! |
hehe er bestaan die hard fans van derrick,ik ben de voorzitter van de club uit brussel
as if,nee ma derrick kan de oudjes hier wel bekoren,mijn bomma heeft peis ik alle afleveringen gezien.Kpeis da derrick hier voor oudjes is gelijk matlock in de states

Wedden dat er mensen bestaan die alle afleveringen van 'Neighbours' op video hebben?
En die dat nu aan het rippen zijn?
Voor het nageslacht?
| Originally posted by Tiger777 hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!! brr, ik had het na 1 aflevering al gezien. |