TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance disco in Belgie
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren. |
Ik heb nog h��l goede tijden beleefd in La Bush (vooral in de VIP-room) en in de Pacha te Lokeren (maar daar zijn dan veel problemen geweest met vreemdelingen...Nu hebben ze 'New Door Policy' maar ben niet meer geweest sinds die verandering).
La Bush nog altijd TOPmuziek met DJ George's en ja Pacha zo beetje Ibiza-sounds, club & trance met oa DJ Benny...
Mega Temple (ex-Bocaccio) & Balmoral zijn ook wel goed te doen. Vooral als je van Gent zelf bent kom je daar altijd ongelooflijk veel volk tegen.
| Maar nu breken we vooral door met talent zoals Sylver, Milk Inc en Lasgo *Jim-TV trut lachje* |
Ik ben in heel mijn leven nog maar naar 2 discotheken geweest in Belgi�.
1. Caf� D' Anvers: tot aan de ingang en terug door 
2. Highstreet: Taiko - Die Blechtrommel was het hoogtepunt voor mij die avond.....in 2002..., NOOIT NIMMER!!!!!!!(ach ja het was voor mijn ex-ex-lief, gisteren vroeg haar zus of ik niet eens mee wou naar een RnB-discotheek.....vrouwen h�, waar halen ze de grappen vandaan
, ik antwoorde: ja ok op voorwaarde dat jij eens meegaat naar een metal optreden, liefst nog death-metal......ik moest nimmeer mee
)
Mijn beste discotheek ervaring was in Praag. 100 Voormaalige Belgische Franken inkom, 50 voor de vestiaire, 50 per drankje en een DJ die ik begot niet kende mixte ERA - Ameno (ni DJ Quicksilver, maar dus het origineel)perfect met een of andere Tech-Trance nummer, machtig gewoon. Zalige sfeer ook, vooral wanneer je bijna je boten breekt over de akte-tas van een of andere zakenvrouwen rond de 50 die luidkeels staat te joelen wanneer de DJ Delerium - Silence (Airscape Remix) erop smijt
. Die 50-tigers in Praag kennen hun muziek verdekke
. Cosmic Gate - Firewire (DJ Scot Project Remix) paseerde ook nog de revue die avond.
Dernaa naar een bar waar de cocktails 50-70 Frank koste per stuk en werden geserveerd in grote duitse bierglazen
om de avond af te sluiten met een dodelijk taxi rit door Praag (voor die kerels is een stoplichte versiering, het voetpad iets om de bocht af te snijden en een mede taxi-chauffeur de ideale persoon om mee te gaan racen.....niet te vergeten de eventuele naakt foto's die je kon kopen bij de chauffeur zelf of de hoeren waar hij u naartoe wou brengen ook al had ik mijn lief bij rofl)
| Originally posted by djcresto Eigenlijk wel spijtig, toen ze bij ons in de clubs trance draaiden waren we zo wat het enige land in de wereld waar je dat kon horen. En nu liggen we op gebied van trance serieus achter. Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren. |
| Originally posted by tor8024 de golden years '98-'99 |
what happend?
Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.
Als er iemand iets goed zou weten, let me know.
| Originally posted by djmichaelangelo Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten. Als er iemand iets goed zou weten, let me know. |
| Originally posted by djmichaelangelo Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten. Als er iemand iets goed zou weten, let me know. |
denket ook ni eigenlijk, echt uplifting stuff dan.
in illusion zeker ni, daar kom ik zelfs nimeer omdat ik die muziek totaaal ni identificeer met trance
.
dermee dak alleen nr de grote evenementen gaan met bekende dj's, waarvan ik zeker ben dat die uplifting draaie (ferry, armin, neen genen tiesto)
-Glad
Ik ga ook liever naar grote evenement. Het is miss maar 2 keer op een jaar, maar het zijn dan wel 2 keer geweldige nachten 
DA on tour: Trance Energy & Shockers 
| Originally posted by cyberia bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre. illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?) 't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet. |
| Originally posted by Eagle` Sotto's inderdaad, bangelijk kot |
)
| Originally posted by BEACHBOY Da kan je nu toch niet menen?? Ben daar ��n keer geweest 3maand geleden of zo, NOOIT meer!!! Heb daar 7keer!!! Summerjam gehoord! Hallo?!?!? /*EDIT*/: Sorry da was in t kot ernaast; Krypton of zo zeker? Maar toch, meen me te herinneren Samuel Paganini - Reaching Out daar vollen bak gehoord te hebben, de helft van de kot begon te hakken/jumpen, sorry niks voor mij... Er is inderdaad bijna niks meer in Belgie, vroeger ging ik naar La Bush (goeie tijden beleefd daar), Pacha (naast Cherry in Lokeren) daar was t ook goed, maar meer zo ibiza & club music. En af en toe Mega Tample maar da's ook meer om zo alle oude bekenden terug tegen te komen (ben namelijk van Gent eh )Greetz |
| Originally posted by Eagle` Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies |
haha
sottos, is dat niet waar die pygmee van big brother draait?
| Originally posted by Eagle` ah k dacht al, de krypton er neffe da kank nog verstaan da ze daar summerjam draaien ,ma sotto's is normaal vrij tranzy. Alhoewel ik weet het niet, is al effe geleden dak er nog geweest ben dik jaar ofzo. Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies |
is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion?
| Originally posted by tor8024 is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion? |
xperience II
wel, het is wel geen trance only feestje maar er zal toch lekkere trance gespeeld worden, live en deejays... en in 2 zalen...
sta me toe ff te pasten...
Upstairs (room 1)
21.00 - 22.00 Dj Bionic - Set 1 TECHNO
22.00 - 23.00 Remenance LIVE TRANCE
23.00 - 24.00 Dj Bionic - Set 2 TECHNO
24.00 - 01.00 Translactica LIVE TRANCE
01.00 - 02.00 Dj BamBam -Set 1 PROGRESIVE TRANCE
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO
03.00 - 04.00 Dj BamBam -Set 2 PROGRESIVE TRANCE
Downstairs (room 2)
21.00 - 22.00 Keiss LIVE TECHNO
22.00 - 23.00 Dj Dopey - Set 1 TECHNO/ELECTRO
23.00 - 24.00 C738 LIVE AMBIENT/ELECTRO
24.00 - 01.00 Dj Dopey - Set 2 TECHNO/ELECTRO
01.00 - 02.00 Kneel LIVE AMBIENT/NOIZE
02.00 - 04.00 Dj Jowan PROGRESIVE TRANCE/TECHNO
Ikzelf maar deel uit van de translactica en je kan onze muziek beluisteren op www.translactica.com
Deuren gaan open om 20.00 of 20.30 u.
Inkomprijs bedraagt 3 euro,gratis voor leden,lidkaart kost 2.50 euro
Voor 22.00 u. binnen = Gratis coctail !!!
Gaat echt een beestig feestje worden, khoop julie daar te zien
http://users.pandora.be/ward.dewael...te/website.html
of
www.kabal.be
voor meer info over Xperience 2
Re: xperience II
| Originally posted by steroids 02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO |
www.baccardys.com
vooral trance (ikke) & groove
greets
Nieuws op !de bonzai site :
New partyconcept by Yves Deruyter...
Starting Friday the 26th of December, Yves will be organising a new monthly night in Cherrymoon (Lokeren, Belgium). It will be called Progrez and will feature resident-dj Youri, Yves Deruyter, Fire & Airwave. So you can expect high quality trance & progressive!! More news on this soon
^^ heb ik deze morgen ook gelezen..
interessant concept, lijkt mij.
woot woot !
Bter nieuws kan er ni zijn he, hopelijk draaien ze dan ook tegoei 
arg juist voor de examens
maja das maar 2 keer missen