TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance disco in Belgie
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Dark Apostle on Jun-15-2003 12:46:

quote:
Originally posted by djcresto
Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.

Maar nu breken we vooral door met talent zoals Sylver, Milk Inc en Lasgo *Jim-TV trut lachje*

Posted by BEACHBOY on Jun-15-2003 13:05:

Ik heb nog h��l goede tijden beleefd in La Bush (vooral in de VIP-room) en in de Pacha te Lokeren (maar daar zijn dan veel problemen geweest met vreemdelingen...Nu hebben ze 'New Door Policy' maar ben niet meer geweest sinds die verandering).

La Bush nog altijd TOPmuziek met DJ George's en ja Pacha zo beetje Ibiza-sounds, club & trance met oa DJ Benny...

Mega Temple (ex-Bocaccio) & Balmoral zijn ook wel goed te doen. Vooral als je van Gent zelf bent kom je daar altijd ongelooflijk veel volk tegen.

Posted by Gladius on Jun-15-2003 13:11:

quote:
Maar nu breken we vooral door met talent zoals Sylver, Milk Inc en Lasgo *Jim-TV trut lachje*

yerr, go belgian dance!!
misschien had ik al eens gezegd da ik met die van lasgo (evi goffin) in de klas heb gezete =), maar ik zeg het toch nog maar is. maaaaaf eh?!
lol wat een domme was me da =\.

-Glad

Posted by Dark Apostle on Jun-15-2003 13:18:

Ik ben in heel mijn leven nog maar naar 2 discotheken geweest in Belgi�.

1. Caf� D' Anvers: tot aan de ingang en terug door
2. Highstreet: Taiko - Die Blechtrommel was het hoogtepunt voor mij die avond.....in 2002..., NOOIT NIMMER!!!!!!!(ach ja het was voor mijn ex-ex-lief, gisteren vroeg haar zus of ik niet eens mee wou naar een RnB-discotheek.....vrouwen h�, waar halen ze de grappen vandaan , ik antwoorde: ja ok op voorwaarde dat jij eens meegaat naar een metal optreden, liefst nog death-metal......ik moest nimmeer mee )

Mijn beste discotheek ervaring was in Praag. 100 Voormaalige Belgische Franken inkom, 50 voor de vestiaire, 50 per drankje en een DJ die ik begot niet kende mixte ERA - Ameno (ni DJ Quicksilver, maar dus het origineel)perfect met een of andere Tech-Trance nummer, machtig gewoon. Zalige sfeer ook, vooral wanneer je bijna je boten breekt over de akte-tas van een of andere zakenvrouwen rond de 50 die luidkeels staat te joelen wanneer de DJ Delerium - Silence (Airscape Remix) erop smijt . Die 50-tigers in Praag kennen hun muziek verdekke . Cosmic Gate - Firewire (DJ Scot Project Remix) paseerde ook nog de revue die avond.
Dernaa naar een bar waar de cocktails 50-70 Frank koste per stuk en werden geserveerd in grote duitse bierglazen om de avond af te sluiten met een dodelijk taxi rit door Praag (voor die kerels is een stoplichte versiering, het voetpad iets om de bocht af te snijden en een mede taxi-chauffeur de ideale persoon om mee te gaan racen.....niet te vergeten de eventuele naakt foto's die je kon kopen bij de chauffeur zelf of de hoeren waar hij u naartoe wou brengen ook al had ik mijn lief bij rofl)

Posted by TOR on Jun-15-2003 13:32:

quote:
Originally posted by djcresto
Eigenlijk wel spijtig, toen ze bij ons in de clubs trance draaiden waren we zo wat het enige land in de wereld waar je dat kon horen. En nu liggen we op gebied van trance serieus achter. Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.

je hebt volledig gelijk.. er is geen enkele discotheek meer die puur voor trance staat, afgezien van illusion misschien.. techno is het enige wat de laatste paar jaar de klok heeft geslaan, en het zijn dan nog van die commerci�le "direkt disco"-achtige toestanden..
soms is het zelfs nog erger.. een paar maanden geleden was ik de BBC en sven lanvin (guest-dj die avond) draaide ineens 'because the night'!
geef mij maar de golden years '98-'99 terug!

Posted by Jakhira on Jun-26-2003 11:28:

quote:
Originally posted by tor8024
de golden years '98-'99

Kon het maar... golden idd what happend?

Posted by djmichaelangelo on Aug-29-2003 15:09:

Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.

Als er iemand iets goed zou weten, let me know.

Posted by djcresto on Aug-29-2003 15:27:

quote:
Originally posted by djmichaelangelo
Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.

nekeer naar sint niklaas rijden, op de grote baan daar zulde u goesting wel vinden.

BBC, Exharia (waar momenteel Illusion residents draaien tot illusion weer opent) + nog paar afterclubs

Posted by CygnusX on Aug-29-2003 15:33:

quote:
Originally posted by djmichaelangelo

Ik ben bang dat die niet bestaat in Belgi�

Posted by Gladius on Aug-29-2003 17:43:

denket ook ni eigenlijk, echt uplifting stuff dan.
in illusion zeker ni, daar kom ik zelfs nimeer omdat ik die muziek totaaal ni identificeer met trance .
dermee dak alleen nr de grote evenementen gaan met bekende dj's, waarvan ik zeker ben dat die uplifting draaie (ferry, armin, neen genen tiesto)

-Glad

Posted by Dark Apostle on Aug-29-2003 23:34:

Ik ga ook liever naar grote evenement. Het is miss maar 2 keer op een jaar, maar het zijn dan wel 2 keer geweldige nachten

DA on tour: Trance Energy & Shockers

Posted by Eagle` on Aug-30-2003 09:43:

quote:
Originally posted by cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes ,ma al bij al een vette keet.

Sotto's inderdaad, bangelijk kot

Posted by BEACHBOY on Aug-30-2003 11:33:

quote:
Originally posted by Eagle`
Sotto's inderdaad, bangelijk kot

Da kan je nu toch niet menen?? Ben daar ��n keer geweest 3maand geleden of zo, NOOIT meer!!! Heb daar 7keer!!! Summerjam gehoord! Hallo?!?!?

/*EDIT*/: Sorry da was in t kot ernaast; Krypton of zo zeker? Maar toch, meen me te herinneren Samuel Paganini - Reaching Out daar vollen bak gehoord te hebben, de helft van de kot begon te hakken/jumpen, sorry niks voor mij...

Er is inderdaad bijna niks meer in Belgie, vroeger ging ik naar La Bush (goeie tijden beleefd daar), Pacha (naast Cherry in Lokeren) daar was t ook goed, maar meer zo ibiza & club music. En af en toe Mega Tample maar da's ook meer om zo alle oude bekenden terug tegen te komen (ben namelijk van Gent eh )

Greetz

Posted by Eagle` on Aug-30-2003 13:23:

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Da kan je nu toch niet menen?? Ben daar ��n keer geweest 3maand geleden of zo, NOOIT meer!!! Heb daar 7keer!!! Summerjam gehoord! Hallo?!?!?

/*EDIT*/: Sorry da was in t kot ernaast; Krypton of zo zeker? Maar toch, meen me te herinneren Samuel Paganini - Reaching Out daar vollen bak gehoord te hebben, de helft van de kot begon te hakken/jumpen, sorry niks voor mij...

Er is inderdaad bijna niks meer in Belgie, vroeger ging ik naar La Bush (goeie tijden beleefd daar), Pacha (naast Cherry in Lokeren) daar was t ook goed, maar meer zo ibiza & club music. En af en toe Mega Tample maar da's ook meer om zo alle oude bekenden terug tegen te komen (ben namelijk van Gent eh )

Greetz

ah k dacht al, de krypton er neffe da kank nog verstaan da ze daar summerjam draaien ,ma sotto's is normaal vrij tranzy. Alhoewel ik weet het niet, is al effe geleden dak er nog geweest ben dik jaar ofzo. Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies

Posted by BEACHBOY on Aug-30-2003 15:04:

quote:
Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies

hehe, ne keer gaan 'checken'...
Natuurlijk kan ik ook wel ongelijk hebben he, ik ben er tenslotte maar ��nmaal geweest en t zou moeten lukken dat t dan juist zo ��n of ander event was van topradio/tuning beats toestanden haha

K weet het niet, maar denk niet dat ik er nog veel zal gaan.

Posted by TOR on Aug-30-2003 18:52:

sottos, is dat niet waar die pygmee van big brother draait?

Posted by djcresto on Aug-30-2003 20:32:

quote:
ah k dacht al, de krypton er neffe da kank nog verstaan da ze daar summerjam draaien ,ma sotto's is normaal vrij tranzy. Alhoewel ik weet het niet, is al effe geleden dak er nog geweest ben dik jaar ofzo. Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies

kbezoek nu ook af en toe sotto's is. De muziek die ge daar hoort is eerder mix van dance, harddance, jump, hardtrance, trance en retro. Meestal als ge trance hoort daar zijn dat ook al platen die vrij oud zijn. Timo, de jongste van de 2 residents die draait wel niet slecht.

Vroeger ging ik altijd nr ckomilfoo in Dendermonde, en meer en meer begin ik te beseffen hoe goed die discotheek was. Olivier Pieters was daar resident, en daar kon ge nog veel trance en goeie club music horen. Nu is da spel al 2 jaar afgebroken

Posted by TOR on Aug-30-2003 20:36:

is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion?

Posted by djcresto on Aug-30-2003 20:42:

quote:
Originally posted by tor8024
is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion?

denk ik niet, frank is nu bezig met project zd69 of zoiet, iets met 3d beelden in een discotheek.

Zillion was int begin goeie trance. Maar naar teinde toe was het al vele minder, zeker als frank (fou) himself draaide.

Tijdens het eerste jaar van zillion beach ook daar eens geweest en die muziek daar was ook super.

Posted by steroids on Nov-12-2003 22:15:

xperience II

wel, het is wel geen trance only feestje maar er zal toch lekkere trance gespeeld worden, live en deejays... en in 2 zalen...

sta me toe ff te pasten...

Upstairs (room 1)
21.00 - 22.00 Dj Bionic - Set 1 TECHNO
22.00 - 23.00 Remenance LIVE TRANCE
23.00 - 24.00 Dj Bionic - Set 2 TECHNO
24.00 - 01.00 Translactica LIVE TRANCE
01.00 - 02.00 Dj BamBam -Set 1 PROGRESIVE TRANCE
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO
03.00 - 04.00 Dj BamBam -Set 2 PROGRESIVE TRANCE

Downstairs (room 2)
21.00 - 22.00 Keiss LIVE TECHNO
22.00 - 23.00 Dj Dopey - Set 1 TECHNO/ELECTRO
23.00 - 24.00 C738 LIVE AMBIENT/ELECTRO
24.00 - 01.00 Dj Dopey - Set 2 TECHNO/ELECTRO
01.00 - 02.00 Kneel LIVE AMBIENT/NOIZE
02.00 - 04.00 Dj Jowan PROGRESIVE TRANCE/TECHNO

Ikzelf maar deel uit van de translactica en je kan onze muziek beluisteren op www.translactica.com

Deuren gaan open om 20.00 of 20.30 u.
Inkomprijs bedraagt 3 euro,gratis voor leden,lidkaart kost 2.50 euro
Voor 22.00 u. binnen = Gratis coctail !!!

Gaat echt een beestig feestje worden, khoop julie daar te zien

http://users.pandora.be/ward.dewael...te/website.html
of
www.kabal.be
voor meer info over Xperience 2

Posted by TOR on Nov-13-2003 13:32:

Re: xperience II

quote:
Originally posted by steroids
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO

TA is al vertegenwoordigd, zie ik.

Posted by LEACH on Nov-18-2003 15:36:

www.baccardys.com
vooral trance (ikke) & groove

greets

Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:40:

Nieuws op !de bonzai site :
New partyconcept by Yves Deruyter...
Starting Friday the 26th of December, Yves will be organising a new monthly night in Cherrymoon (Lokeren, Belgium). It will be called Progrez and will feature resident-dj Youri, Yves Deruyter, Fire & Airwave. So you can expect high quality trance & progressive!! More news on this soon

Posted by TOR on Nov-19-2003 16:03:

^^ heb ik deze morgen ook gelezen..

interessant concept, lijkt mij.

Posted by pooley on Nov-19-2003 17:02:

woot woot !
Bter nieuws kan er ni zijn he, hopelijk draaien ze dan ook tegoei

arg juist voor de examens maja das maar 2 keer missen

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »