TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA logo
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
human force - oddysey 3000
Vooral die vocal sample tijdens de opbouw is machtig
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle human force - oddysey 3000 |
| Originally posted by Belgian Bonzai Oh ja; die Junk Project Remix. Zaaalig. Kan uiteraard niet aan Control. btw; mocht ge het niet weten, DJ Jan - X-santo (Solid Sleep Remix) was van Control de generale repetitie (Solid Sleep = Junk Project) en is best te pruimen zulle; nog verschillende weken verslaafd aan geweest. Dan zijn we wel bezig over eind 98, begin 99 (want Control was 99). |

| Originally posted by Ashelon Kriek, Duvel en Hoegaarden, Leeuw en Haan. Als ik nu een manier kan vinden om fritten er op een coole manier in te werken, zijn we zowat klaar zeker? Tenzij een of andere royalist de bek van Albert eropwilt |
Originally posted by eieregooie ![]() |
,merci om er ons te doen aan herinneren
| Originally posted by cyberia hehe lichtjes off topic maar ,merci om er ons te doen aan herinneren |
| Originally posted by Dark Apostle Is die ons nu aan het modden of ligt het aan mij en volgens mij vind hij dat ier eel gezellig want hij komt altijd terug WIJ ZIJN GEZELLIG!!!!!!!!!!!! WHIIIIIIIIIIIIIII *Geeft een Palmke aan eieregooie* |
| Originally posted by cyberia hehe da is wel,ma wij zijn dan ook een gezellige bende h� om het in hun taaltje uit te drukken:"we maken �r een leujk potje fan" |
Wij zijn gewoon te gek man!
| Originally posted by BEACHBOY Haha, hartstikke tof!!!! |
het TA belgian forum is erht wel FET
tzou nu wel kunne dat'em ni meer terugkomt
hij heeft een palm'ke GEKREGEN dus ik denk... da we hem nog wel zulle terugzien 
| Originally posted by Tiger777 hij heeft een palm'ke GEKREGEN dus ik denk... da we hem nog wel zulle terugzien |
ja, das waar, hoe zit het trouwes met de logo's? En ge moe ni naar mij kijke, want ik zit al 2 dagen ze zoeken hoe ge een LIJN moet tekenen in photoshop... miss da iemand mij kan helpe(tis voor de nieuwe BETA kaart)
Bij ligt de logo productie stil tot na de examens
WA??? logo's zijn minder belangrijk dan exames of wa?
Natuurlijk, groot gelijk, ne mens moet zijn prioriteiten stellen he... (quote: mijn vader)
| Originally posted by Tiger777 Natuurlijk, groot gelijk, ne mens moet zijn prioriteiten stellen he... (quote: mijn vader) |
1 Avond zuipen doodt 15000 hersencellen... stelt het zuipe gewoon nog ffe uit!
| Originally posted by Tiger777 1 Avond zuipen doodt 15000 hersencellen... stelt het zuipe gewoon nog ffe uit! |

tis waar, want we zijn vreselijk goed in het afwijken 
| Originally posted by CygnusX PS: Wij zouden eigenlijk een "Offtopic discussie"-topic moeten hebben voor dit soort discussies |
| Originally posted by Dark Apostle Is die ons nu aan het modden of ligt het aan mij en volgens mij vind hij dat ier eel gezellig want hij komt altijd terug WIJ ZIJN GEZELLIG!!!!!!!!!!!! WHIIIIIIIIIIIIIII *Geeft een Palmke aan eieregooie* |

| Originally posted by some BeTa's - we maken �r een leujk potje fan - Haha, hartstikke tof!!!! - Wij zijn gewoon te gek man! - Oh wat eeeenig - het TA belgian forum is erht wel FET |

Hehe...
Hehe
PROOST!
Ik geef een rondje om mijn custom status te vieren

Happy braincell killing! 
hehe cygnusX,bangelijke vergelijking met u kudde buffels
*neemt het rondje van drex dankbaar in ontvangst*