TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lovefields 17-8-2003 Landgraaf
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Ik ga zaterdag naar Armin Spectacular in de XL, naar huis douchen, naar Landgraaf naar Lovefields... Na lovefields ff mezelf wassen ergens en door naar de afterparty waar Armin draait!! 
3x armin in 2 dagen, wordt GEWELDIG
En wat bracht de postbode vandaag mee...???
2 vrijkaartjes voor Lovefields 

Mooi, mooi.. bespaar ik weer een paar euro's.. nu nog een paar gratis kaartje voor M'land zien te winnen
Ik zal wel de hele tijd in de SOUL stage te vinden zijn, want de rest is niet echt interessant
Alleen voor Tiesto natuurlijk naar de Main. Jammer dat Darren dan ook draait, want die heb ik nog nooit live aan 't werk gezien en onze Jurgen Vries draait altijd wel lekkere UK minded trance... Maar wie weet, als Tiesto weer z'n hitjes gaat draaien zoals op DV dan hebben we nog een mooi alternatief...
De afterparty ziet er ook erg verleidelijk uit, ben alleen bang dat we de dag erna moeten werken
.... trouwens voor de fans die Johan Gielen missen, hij draait de 17e in Palladio te Helden
Ligt ook ergens op de terugweg 
ik ga dinsdag een kaartje kopen, tenminste, als het niet gaan regenen op zondag. 
OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:
PCP2017?
eieregooie?
tijs08
Hitman
ryo?
MaGiK54?
HBtje
Muppet
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex?
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror
Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard...
Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?
Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect...
Ik ben van de partij, deze week hard blokken en dan haal ik het wel 
Ik ben er als het goed is. Iemand een idee voor de eventuele meeting? Op de site staat nog geen map, dus is een beetje lastig om een plek af te spreken lijkt me.
| quote: |
| Originally posted by M_Peror eieregooie? |
| Perioden met zon en slechts een kleine kans op een bui. Middagtemperatuur dalend naar 22 graden, in het weekeinde weer oplopend. wo do vr za zo Zonneschijn (%) 40 40 40 40 50 Neerslagkans (%) 20 30 30 20 20 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 1 1 0 0 Minimumtemperatuur (�C) 17 15 13 13 14 Middagtemperatuur (�C) 26 23 22 24 25 Windrichting W NW NW N NO Windkracht (bft) 4 4 4 3 3 |
| Originally posted by M_Peror OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op: PCP2017? eieregooie? tijs08 Hitman ryo? MaGiK54? HBtje Muppet Three 'O Three ambs (nev4) Jappio Dj Lex? Kakao? eXos moogwai + ? Engeltje M_Peror Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard... Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect... |
Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vrienden
| Originally posted by Muppet Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet kan. Wat jammer genoeg kan ik niemand vinden die mee wil:S Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vriendenVeel plezier iedereen Greetz Muppet |
| Originally posted by M_Peror OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op: MaGiK54? |
Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President"
als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? 
| Originally posted by ambs Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? |

| Originally posted by ambs Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" als jullie me zien wel eventjes komen groeten he? |
oui!!!
dat was ik
had ook een roze truitje aan van cyberdog met in neon gele letters "AVB" that was me yes 
Whaha zo'n idee had ik al ja
Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me
Wat toevallig
ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw 
| Originally posted by Dj Lex Whaha zo'n idee had ik al ja Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me Wat toevallig |
| Originally posted by Kakao ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw |
hehe... moeten dan de rest wel "overhalen" natuurlijk
ik heb t er wel voor over
| Originally posted by M_Peror PCP2017? tijs08 Hitman ryo HBtje Three 'O Three ambs (nev4) Jappio Dj Lex Kakao? eXos moogwai + een vriend Engeltje M_Peror |

Het wordt zeker wel een mooi feestje!!!
Ik heb een kaartje gekregen voor mijn verjaardag, scheelt weer.
Zo het is alweer woensdag, nog 4 dagen te gaan!!
En ik heb er alweer aardig zin in! (het is pas halverwege het jaar ofzo en nu al zijn er zoveel goede feesten geweest)
Het weer ziet er goed uit so far, niet te warm niet te koud!
Hmm zie nu pas dat Marco ook draait?!
Maar die heb ik op DV ook al helemaal gehoord dus.....denk,denk....och ik zie wel, aangezien er aardig wat vrienden mee gaan, is het niet altijd mogelijk om te luisteren wat ik wil!
Wel raar dat het op zondag is trouwens???
raaarrrrr....
Me too
me too!!
ik gaat heen!
vriendin sponsort kaartje..
samen met een paar vrienden..
probleem, ik kom uit Groningen, hetgeen zou betekenen dat ik om 18:00 al weer weg zou moeten. (no car you know)
daar gaan we ff over nadenken..
Daar gaan we dan weer (it's getting better and better!):
PCP2017
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao
ChooChoo
eXos
moogwai + een vriend
Fkwebeman
Engeltje
M_Peror
2 Fkwebeman: idee? -- ga naar de afterparty in Kerkrade en neem de eerste trein terug ipv de laatste...
Probleem opgelost. 
dat is ook een idee..
ware het niet dat de vriendin maandag weer op stage moet..
optie..
laat de vriendin thuis en ga naar de after.. 
| Originally posted by Fkwebeman dat is ook een idee.. ware het niet dat de vriendin maandag weer op stage moet.. optie.. laat de vriendin thuis en ga naar de after.. |