TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lovefields 17-8-2003 Landgraaf
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by ambs on Aug-06-2003 08:20:

Ik ga zaterdag naar Armin Spectacular in de XL, naar huis douchen, naar Landgraaf naar Lovefields... Na lovefields ff mezelf wassen ergens en door naar de afterparty waar Armin draait!!

3x armin in 2 dagen, wordt GEWELDIG

Posted by moogwai on Aug-06-2003 18:21:

En wat bracht de postbode vandaag mee...???

2 vrijkaartjes voor Lovefields

Mooi, mooi.. bespaar ik weer een paar euro's.. nu nog een paar gratis kaartje voor M'land zien te winnen

Ik zal wel de hele tijd in de SOUL stage te vinden zijn, want de rest is niet echt interessant Alleen voor Tiesto natuurlijk naar de Main. Jammer dat Darren dan ook draait, want die heb ik nog nooit live aan 't werk gezien en onze Jurgen Vries draait altijd wel lekkere UK minded trance... Maar wie weet, als Tiesto weer z'n hitjes gaat draaien zoals op DV dan hebben we nog een mooi alternatief...

De afterparty ziet er ook erg verleidelijk uit, ben alleen bang dat we de dag erna moeten werken .... trouwens voor de fans die Johan Gielen missen, hij draait de 17e in Palladio te Helden Ligt ook ergens op de terugweg

Posted by Jappio on Aug-07-2003 21:12:

ik ga dinsdag een kaartje kopen, tenminste, als het niet gaan regenen op zondag.

Posted by M_Peror on Aug-12-2003 07:24:

OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:

PCP2017?
eieregooie?
tijs08
Hitman
ryo?
MaGiK54?
HBtje
Muppet
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex?
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror

Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard... Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?

Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect...

Posted by Dj Lex on Aug-12-2003 10:02:

Ik ben van de partij, deze week hard blokken en dan haal ik het wel

Posted by ryo on Aug-12-2003 10:37:

Ik ben er als het goed is. Iemand een idee voor de eventuele meeting? Op de site staat nog geen map, dus is een beetje lastig om een plek af te spreken lijkt me.

Posted by eieregooie on Aug-12-2003 11:28:

quote:
Originally posted by M_Peror
eieregooie?

Reken maar niet op mij... maarr... je weet nooit

Posted by Jappio on Aug-12-2003 11:31:

quote:
Perioden met zon en slechts een kleine kans op een bui. Middagtemperatuur dalend naar 22 graden, in het weekeinde weer oplopend.

wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 40 40 40 40 50
Neerslagkans (%) 20 30 30 20 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 1 1 0 0
Minimumtemperatuur (�C) 17 15 13 13 14
Middagtemperatuur (�C) 26 23 22 24 25
Windrichting W NW NW N NO
Windkracht (bft) 4 4 4 3 3

ik zeg het weer wordt perfect. Ga zo meteen een kaartje halen dus ik ben bij deze zeker van de partij

Posted by Muppet on Aug-12-2003 13:18:

quote:
OK, tijd voor een samenvatting! Wie komen er nou aanstaande zondag? Als ik goed gelezen heb kom ik uit op:

PCP2017?
eieregooie?
tijs08
Hitman
ryo?
MaGiK54?
HBtje
Muppet
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex?
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror

Toch een mooie opkomst zou ik zo zeggen. En voor degenen die nog twijfelden over de afstand, gewoon komen! Vlgs mij wordt het alle moeite waard... Zullen we trouwens een meeting afspreken of zo?

Oh en het weer lijkt me ook wel ok te worden, zoals het er nu uitziet ietsje koeler dan de laatste tijd maar wel droog, oftewel: perfect...

Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet kan. Wat jammer genoeg kan ik niemand vinden die mee wil:S Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vrienden

Veel plezier iedereen

Greetz Muppet

Posted by Jappio on Aug-12-2003 14:47:

quote:
Originally posted by Muppet
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik niet kan. Wat jammer genoeg kan ik niemand vinden die mee wil:S Ik haat echt de muzieksmaak van mijn vrienden

Veel plezier iedereen

Greetz Muppet

hbtje zoekt ook altijd vrienden hoor

maarrum ik heb mn kaartje gehaald en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet anders kan worden dan een heel vet feest

Posted by MaGiK54 on Aug-12-2003 15:44:

quote:

MaGiK54?

Nee ik sla eens een feessie over, afstand te groot, bespaart me een hoop doekoes (na Dance Valley vooral) en ga lekker op 28.08.03 naar Panama. Een clubavond blijf ik toch leuker vinden dan een groot feest/festival.

Posted by ambs on Aug-12-2003 16:30:

Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" als jullie me zien wel eventjes komen groeten he?

Posted by M_Peror on Aug-12-2003 17:16:

quote:
Originally posted by ambs
Ik sta bij armin vooraan! met een spandoek "Armin for President" als jullie me zien wel eventjes komen groeten he?

Euh... wij komen wel helpen 't spandoek vast te houden!

Update:
PCP2017?
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao?
eXos
moogwai + ?
Engeltje
M_Peror

Posted by Dj Lex on Aug-12-2003 18:06:

quote:
Originally posted by ambs

Bij DV stond er ook iemand met zo'n spandoek. Was jij dat?

Posted by ambs on Aug-12-2003 19:19:

oui!!!

dat was ik had ook een roze truitje aan van cyberdog met in neon gele letters "AVB" that was me yes

Posted by Dj Lex on Aug-12-2003 20:56:

Whaha zo'n idee had ik al ja Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me Wat toevallig

Posted by Kakao on Aug-12-2003 20:59:

ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw

Posted by ambs on Aug-12-2003 22:11:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whaha zo'n idee had ik al ja Jij hield namelijk dat spandoek vast samen met een vriendin van me Wat toevallig

oh die vriendin kan ik me niet herinneren *bloos* maar ja, ik heb bijna 2 uur gewerkt aan dat spandoek om 'm perfect te krijgen hahaha

Posted by ChooChoo on Aug-12-2003 23:46:

quote:
Originally posted by Kakao
ChooChoo, zullen we hier nog ffkies heengaan? Moet jij wel rijden btw

Zeker weten! Ik zal deze keer dan wel rijden hehe... moeten dan de rest wel "overhalen" natuurlijk ik heb t er wel voor over
Nou count me in duss

Posted by moogwai on Aug-13-2003 09:08:

quote:
PCP2017?
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao?
eXos
moogwai + een vriend
Engeltje
M_Peror

idd wel een flinke opkomst

Zondag eerst nog een paar doelpunten scoren... 1,5 uur rijden en dan mooi bij Cor binnenvallen Het wordt zeker wel een mooi feestje!!!

Posted by PCP2017 on Aug-13-2003 14:21:

Ik heb een kaartje gekregen voor mijn verjaardag, scheelt weer.
Zo het is alweer woensdag, nog 4 dagen te gaan!!
En ik heb er alweer aardig zin in! (het is pas halverwege het jaar ofzo en nu al zijn er zoveel goede feesten geweest)
Het weer ziet er goed uit so far, niet te warm niet te koud!
Hmm zie nu pas dat Marco ook draait?!
Maar die heb ik op DV ook al helemaal gehoord dus.....denk,denk....och ik zie wel, aangezien er aardig wat vrienden mee gaan, is het niet altijd mogelijk om te luisteren wat ik wil!
Wel raar dat het op zondag is trouwens???
raaarrrrr....

Posted by Fkwebeman on Aug-13-2003 15:18:

Me too
me too!!

ik gaat heen!
vriendin sponsort kaartje..
samen met een paar vrienden..

probleem, ik kom uit Groningen, hetgeen zou betekenen dat ik om 18:00 al weer weg zou moeten. (no car you know)

daar gaan we ff over nadenken..

Posted by M_Peror on Aug-13-2003 15:26:

Daar gaan we dan weer (it's getting better and better!):
PCP2017
tijs08
Hitman
ryo
HBtje
Three 'O Three
ambs
(nev4)
Jappio
Dj Lex
Kakao
ChooChoo
eXos
moogwai + een vriend
Fkwebeman
Engeltje
M_Peror

2 Fkwebeman: idee? -- ga naar de afterparty in Kerkrade en neem de eerste trein terug ipv de laatste... Probleem opgelost.

Posted by Fkwebeman on Aug-13-2003 15:43:

dat is ook een idee..

ware het niet dat de vriendin maandag weer op stage moet..

optie..

laat de vriendin thuis en ga naar de after..

Posted by M_Peror on Aug-13-2003 16:03:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
dat is ook een idee..

ware het niet dat de vriendin maandag weer op stage moet..

optie..

laat de vriendin thuis en ga naar de after..

hmmm... als ze je kaartje heeft gesponsord... ook weer zo lullig...

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »