TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID-T Gaat De Ether In....
Pages (3): « 1 2 [3]
Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt
| quote: |
| Originally posted by Rudy Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt |
Dordrecht 88.4 ook perfect bereik.. waar slaat dat op?
Voor diegene die fresh fm nog missen en in de buurt wonen van de onderstaande plaatsen / regio's
Haaglanden 95.6
Rijnland/haarlemmermeer 95.9
Groot amsterdam 95.7
Utrecht 103.4
| Originally posted by Rudy Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt |
hier in a'dam is t top (t bereik dan)
Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets??
Meer mensen met dit probleem?
| Originally posted by Evil_E Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets?? Meer mensen met dit probleem? |
Hier in enschede en omgeveing ook niks
zouden hier een eigen mast moettten hebben op 93.7 maar hoor alleen heel ver weg een duitse zender..
Staat ID-T hier nog niet aan ofzo ??
Groeten JENSER
ID-T is gister anderhalf uur uit de lucht geweest omdat de bliksem in de zendmast was geslagen
Mja ik kan id-t ook nog niet ontvangen. Ze schijnen nog veel problemen te hebben.
hier is alles okidoki!!
, me doucheradio is inmiddels goed afgestemd
Toen de bliksum insloeg reed ik net door Hilversum.
had de radio aan, zag de flits en id$t was weg 
Effe gescrolled naar ander kanaal en toen deed hij het weer 
Er zijn idd nog zat steunzenders die nog niet in de lucht zijn.
Hier een overzicht:
http://www.hvanbeek.com/medianieuws/offair.html
waaronder dus de 93.7 van hengelo en de 93.6 van Zwolle
in het geval van ID&T
Inderdaad, op 93.8 ging hij de lucht uit.....effe naar 91.1 geswitshed en hij deed het weer.
Tim nerd das niet eens een afzeikmessage!
Gaat het wel goed met je?
ik zit precies op de grens van drie verschillende frequentie gebieden, 2x 93.8 en 91.1 maar ik kan op geen van beide frequenties goed ontvangen, alleen op 93.8 hoor ik m heel ver weg met heel veel ruis.. onluisterbaar dus.. 
er was ook n probleem met de zender dacht ik... en trouwens q-dance gisteravond was goed
| Originally posted by Little Theseus Tim nerd das niet eens een afzeikmessage! Gaat het wel goed met je? |
Kreeg dit in me mailbox vandaag, wel leuk wat voor belang radio stations hebben:
| Beste Armin fans in het bijzonder en muziekliefhebbers in het algemeen, Naar aanleiding van onze recente mailingen over Armin van Buuren's laatste single 'Sunburn (Walk Through The Fire)' hebben we een groot aantal positieve reacties ontvangen. De hoesjes voor een handtekening 'stromen binnen'. Wat we ook hebben gemerkt is dat een aantal mensen onze beweegreden voor de akties rond deze single niet begrijpt. Dit willen we nu graag toelichten. Zoals jullie wellicht al weten worden er op de grote nationale radio stations als 3FM, Radio 538 en Yorin FM slechts zo'n 3 nieuwe platen per week aan de playlist toegevoegd. Gezien het grote aantal platen dat iedere week uitkomt is dit natuurlijk belachelijk weinig. Zeker omdat de meeste mensen nog steeds via de (normale) radio met nieuwe muziek in aanraking komen en dus maar een fractie horen van de muziek die op deze aardkloot geproduceerd wordt. Omdat wij het belangrijk vinden dat zo veel mogelijk mensen weten van de muziek die onze artiesten produceren, ondernemen wij allerlei akties. We onderhouden internet sites, sturen nieuwsbrieven, maken clips, regelen artikelen in de geschreven media en we proberen om onze singles op de nationale radio stations gedraaid te krijgen. Echter om bij 'de gelukkige 3' te komen (en je geen megaster als Madonna bent) moet er volgens deze radio stations iets met de single 'aan de hand zijn'. Volgens ons is er al lang iets aan de hand met 'Sunburn'. Nadat de plaat op nummer 1 in de danslijsten heeft gestaan, kwam de clip regelmatig op TMF en MTV voorbij en kwam de single op de playlist bij ID&T Radio. De fans steunden de single ook waardoor deze steeg naar nummer 43 in de Mega Top 100. Vreemd genoeg was dit voor de grote stations nog steeds geen reden om ook de single te gaan draaien! Omdat we 'Sunburn' nu nog niet op willen geven hebben we nog wat tijd nodig om de grote stations alsnog te overtuigen. Het is dan ook voor ons belangrijk dat de single blijft verkopen zodat de grote stations ons niet makkelijk af kunnen wimpelen. En om dat te bereiken, bedenken we dit soort akties rond 'Sunburn'. Wij hopen dat de etherfrequentie voor ID&T Radio en de verdere opkomst van internet radio er voor zorgt dat meer en meer muziekliefhebbers in de gelegenheid komen om weer nieuwe, (nog) onbekende artiesten te ontdekken. Er wordt namelijk zo veel goede muziek gemaakt. Je moest eens weten..... Het United Recordings Team |
ja ik vond het ook een leuk mailtje! dat radio stations zo belangrijk zijn voor de omzet.