TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
heh tx tiger. bij mij is het wel ne vriendelijke eigenlijk, en ik heb m'n schriftelijk toch goe gedaan...
mor we moeste 2 boeken leze, le petit prince (ben ik nu in bezig, schoon boekske
), en le coeur en poche, maar die zallek moete lere via samevattinge van internet =p.
bon swat, kga mij trug verdiepe in de reis van da klein prinsje =).
-Glad
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Godverdomme, 15 bladzijde vocabulair, same ongeveer 600 woorden!!! AAAAAARCH! |

Soms... ben ik HEEL blij dat ik niet meer op school zit 
Bah, ja, als ge ene keer aan die woorden begint, gaat da nog rap... en dan ziet ge: 12 Bladzijden STAMTIJDEN!
STAMIJDEN
DA is echt om van te beginne flippe. godverdomme, da trekt allemaal zo opeen 
ik ga stoppen met men dagboek van gruwelekheden, want het betert der ni op 
Zijn er nog mensen die zich enorm irriteren aan VOGELS
Hier zaten gisteren 3 duiven en nog e paar ander AAAAARGG verschikkelijk! 
ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten...
| Originally posted by Tiger777 ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten... |
(er ligt trouwens al een maand nen dikke opengespatte drol op mijn ruit, ge zou denken dat da wegregent, maar nee, kga nu proberen om het te doen verdampen, en anders zal het wel wegsneeuwen
)
lol, nee, da maakt geen lawaai, ma het leidt wel vreselek af.
http://images.google.be/images?q=tbn:RpEB51ukXqwC:hartwick.edu/~smileyj/flypoop.jpg
beziet da nu is, roept die vorm geen vragen bij u op?
| Originally posted by Tiger777 lol, nee, da maakt geen lawaai, ma het leidt wel vreselek af. http://images.google.be/images?q=tbn:RpEB51ukXqwC:hartwick.edu/~smileyj/flypoop.jpg beziet da nu is, roept die vorm geen vragen bij u op? |
(eigelijk ist
maar allé)
die stomme trut! 
Om de concentratie tijdens het leren te verbeteren:
Bird B gone
ELLABA!!! Ipv met duivestront te spelen zou je beter leren, zoals ik doe. Neem je cursus, zet computer aan, surf wat, speel wat, dload wat, ga tv zien, eet iets, slaag de 1ste bladzijde van u cursus om en herhaal het ritueel 
Fuck zeg, maandag Wi, en gisteren en eergisteren niks geleerd. Daar komt nog is bij dat 2 stomme muggen en een vlieg mij heel de nacht hebben wakkergehouden, dus een nachtje doorblokken vanavond zit er ook al niet in 
Wieee, ik zen klaar, geen wiskunde nemeer....... Alles gedaan in minder dan 10 uur! 
hmm.. een eerder matig mondeling examen van spaans vandaag.. hopelijk is mijn frans beter woensdag! 
wieeee, nog maar 3 nemeer te gaaan!!
wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!! 
Ik heb morgen nog een mondeling nederlands maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Ik ben dus ook al voor een gedeelte in de vakantiestemming en ik kan niet wachten om te gaan fuifen! eidelijk verlost van die examenstress. Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe
Alle nog veel succes voor degene die nog examens moeten krijgen of nog hebben. Break a leg boys and girls
(niet letterlijk opnemen
)
groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by TatanaGirl Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe ![]() |
| Originally posted by Tiger777 wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!! |

aww, dat zuigt... sorry, ik zal der morgen avond eentje drinken op uuw cursus recht
Komaan jonges, nog efkes doorbijte en we zen der!
morgen om 12u presentatie van eindwerk
toch wel ff serieus ah stressen
2 to go, nederlands mondeling morge, en dan nog duits mondeling maandag !!!

Re: de officiële examensthread
| Originally posted by cyberia btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond? |
oeh, zalige studies (hoewel da ik denk da gij da ni direct zult vinden in deze periode
)