TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Gladius on Jun-12-2003 19:53:

heh tx tiger. bij mij is het wel ne vriendelijke eigenlijk, en ik heb m'n schriftelijk toch goe gedaan...
mor we moeste 2 boeken leze, le petit prince (ben ik nu in bezig, schoon boekske ), en le coeur en poche, maar die zallek moete lere via samevattinge van internet =p.
bon swat, kga mij trug verdiepe in de reis van da klein prinsje =).

-Glad

Posted by TOR on Jun-12-2003 19:57:

quote:
Originally posted by Tiger777
Godverdomme, 15 bladzijde vocabulair, same ongeveer 600 woorden!!! AAAAAARCH!

bah, dat is niets vergeleken bij de 200blz. spaanse woorden die ik heb moeten studeren..

wonder boven wonder is het vrij goed gegaan vandaag, zelfs mijn grammatica ging redelijk vlot.. en ik heb waarschijnlijk de beste vertaling uit mijn carrière gemaakt!

nog 4 te gaan, 3 mondelinge en... recht

Posted by eieregooie on Jun-13-2003 02:34:

Soms... ben ik HEEL blij dat ik niet meer op school zit

Posted by Tiger777 on Jun-13-2003 05:37:

Bah, ja, als ge ene keer aan die woorden begint, gaat da nog rap... en dan ziet ge: 12 Bladzijden STAMTIJDEN!
STAMIJDEN DA is echt om van te beginne flippe. godverdomme, da trekt allemaal zo opeen

Posted by Tiger777 on Jun-13-2003 12:46:

ik ga stoppen met men dagboek van gruwelekheden, want het betert der ni op

Posted by Mister_Michel on Jun-13-2003 12:48:

Zijn er nog mensen die zich enorm irriteren aan VOGELS

Hier zaten gisteren 3 duiven en nog e paar ander AAAAARGG verschikkelijk!

Posted by Tiger777 on Jun-13-2003 12:49:

ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten...

Posted by Mister_Michel on Jun-13-2003 12:52:

quote:
ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten...

Jama da maakt geen lawaai hé (er ligt trouwens al een maand nen dikke opengespatte drol op mijn ruit, ge zou denken dat da wegregent, maar nee, kga nu proberen om het te doen verdampen, en anders zal het wel wegsneeuwen )

Posted by Tiger777 on Jun-13-2003 12:59:

lol, nee, da maakt geen lawaai, ma het leidt wel vreselek af.
http://images.google.be/images?q=tbn:RpEB51ukXqwC:hartwick.edu/~smileyj/flypoop.jpg

beziet da nu is, roept die vorm geen vragen bij u op?

Posted by Mister_Michel on Jun-13-2003 13:04:

quote:
lol, nee, da maakt geen lawaai, ma het leidt wel vreselek af.
http://images.google.be/images?q=tbn:RpEB51ukXqwC:hartwick.edu/~smileyj/flypoop.jpg

beziet da nu is, roept die vorm geen vragen bij u op?

Doet mij denken aan de atoombom op Nagasaki, maarja kben dan ook juist afgemaakt op mijn examen geschiedenis (eigelijk ist maar allé)

Posted by Tiger777 on Jun-13-2003 13:04:

die stomme trut!

Om de concentratie tijdens het leren te verbeteren:
Bird B gone

Posted by Dark Apostle on Jun-14-2003 21:43:

ELLABA!!! Ipv met duivestront te spelen zou je beter leren, zoals ik doe. Neem je cursus, zet computer aan, surf wat, speel wat, dload wat, ga tv zien, eet iets, slaag de 1ste bladzijde van u cursus om en herhaal het ritueel

Posted by Mister_Michel on Jun-15-2003 08:01:

Fuck zeg, maandag Wi, en gisteren en eergisteren niks geleerd. Daar komt nog is bij dat 2 stomme muggen en een vlieg mij heel de nacht hebben wakkergehouden, dus een nachtje doorblokken vanavond zit er ook al niet in

Posted by Tiger777 on Jun-15-2003 17:50:

Wieee, ik zen klaar, geen wiskunde nemeer....... Alles gedaan in minder dan 10 uur!

Posted by TOR on Jun-16-2003 18:25:

hmm.. een eerder matig mondeling examen van spaans vandaag.. hopelijk is mijn frans beter woensdag!

Posted by Tiger777 on Jun-16-2003 18:44:

wieeee, nog maar 3 nemeer te gaaan!!

Posted by Tiger777 on Jun-19-2003 11:15:

wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!!

Posted by TatanaGirl on Jun-19-2003 12:58:

Ik heb morgen nog een mondeling nederlands maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Ik ben dus ook al voor een gedeelte in de vakantiestemming en ik kan niet wachten om te gaan fuifen! eidelijk verlost van die examenstress. Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe Alle nog veel succes voor degene die nog examens moeten krijgen of nog hebben. Break a leg boys and girls (niet letterlijk opnemen )

groetjes

TatanaGirl

Posted by Tiger777 on Jun-19-2003 12:59:

quote:
Originally posted by TatanaGirl
Degene die met mij het huis moeten delen als is tress heb zijn nu ook opgeluct dat het gedaan is met mijn zenuwachtig gedoe

ik denk da het hier omgekeerd zal zijn... ze zullen het rap beu worden dat de exames gedaan zijn

Posted by TOR on Jun-19-2003 14:31:

quote:
wieee, vandaag het laatste exame gedaan. TIS CONGE GEWORDEN VOOR MIJ!!!

grrrr

en ik zit hier mooi met mijn cursus recht voor me.. ik zit in een vertaalopleiding verdomme, waarom moet ik al die gerechterlijke procedures kennen?!

Posted by Tiger777 on Jun-19-2003 14:45:

aww, dat zuigt... sorry, ik zal der morgen avond eentje drinken op uuw cursus recht
Komaan jonges, nog efkes doorbijte en we zen der!

Posted by dj Zevan on Jun-19-2003 15:03:

morgen om 12u presentatie van eindwerk
toch wel ff serieus ah stressen

Posted by Gladius on Jun-19-2003 15:16:

2 to go, nederlands mondeling morge, en dan nog duits mondeling maandag !!!

Posted by Dj Thy on Jun-19-2003 20:36:

Re: de officiële examensthread

quote:
Originally posted by cyberia
btw,studeert er iemend met muziek op de achtergrond?

Tja ik studeer voor geluidsingenieur, dus een groot deel van mijn studies gaat over muziek he. Dat heeft zijn voordelen

Posted by Tiger777 on Jun-20-2003 08:02:

oeh, zalige studies (hoewel da ik denk da gij da ni direct zult vinden in deze periode )

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »