TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Feestbeest Award
Pages (3): « 1 2 [3]
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!
En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.
Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!

whahaha vette shit ouwe
Is dat dan wat ze noemen een : spiegelreflexcamera?
Re: Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award
| quote: |
| Originally posted by TimeportE 2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen! ![]() |
| Originally posted by Three 'O Three Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit! En waar het op neerkomt: 1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes 2. Wij krijgen KUT foto's achteraf. Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry! |
| Originally posted by Dj Lex Whahaha harry.jpg LOL Leuk weer Onno |
| Originally posted by Three 'O Three Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit! En waar het op neerkomt: 1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes 2. Wij krijgen KUT foto's achteraf. Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry! |
Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award
| Originally posted by John heb je t over mij ofzow? ![]() ik kan geen top dinges maken, want ik heb nog nooit mense van hier zien feesten (of dat aan mij ligt..).. heb alleen jappio(+nog een paar), magrec en dr kuipers welles gezien ergens (TE?) en volgens mij josta op een truck op de LP |
)
whehe mannen!
lache actie weer hoor!
en hoe was DA??????! 
Ik trek mijn huidige stem terug en wil eigenlijk iedereen gewoon nomineren
behalve de mensen die ik nooit tegenkom

en mja ok 
Ah! goed om te horen!!
een "ouderwetse"-Dance Again dus weer!
![]()
| Originally posted by Partyhardy! en hoe was DA??????! |
"Jongens, nu echt even richting de uitgang!". Het was een waardige afsluiter van dit seizoen. Enige minpunt van de avond was de saaie set van Erick E, maar ons aller Mark heeft dit weer goedgemaakt
| Originally posted by Partyhardy! Ah! goed om te horen!! een "ouderwetse"-Dance Again dus weer! |
hahaha ik reageer al eerder dan de verslag-post
hoe kan dat nou 
LOL! Ik zat al helemaal mijn ignore-list te tjekken omdat ik niet kon zien op wie jij gereageerd had