TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zomerse Trance
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Ge hebt gelijk, wete wa, kzal er een topicje over maken |
pwaaahahaha keigrappig om de laatste posts te lezen,doet u compleet vergeten wa het eigenlijke onderwerp van deze thread is,lol
trouwens een hele mooie verschijning die tennister
en trouwens kournikova
,die doe mij peizen aan ne con da bij mij in de klas gezeten heeft en ze kan alleens ni tennissen(heeft nog nix gewonnen)
now back to topic, summertrance hmmm...
jurgen vries - the theme ,kan missch wel cheese zijn of kweeniwa ma telkens da'k het hoor moe'k terug peizen aan homelands 2002 de set van judge jules
Ik ben da lieke eiglek kotsbeu gehoord...
ECHT kotsbeu... ik bedoel, op dat lieke heb ik lere beatmatchen... mensen die der iets van wete... begrijpen wa ik bedoel
| Originally posted by Tiger777 Ik ben da lieke eiglek kotsbeu gehoord... ECHT kotsbeu... ik bedoel, op dat lieke heb ik lere beatmatchen... mensen die der iets van wete... begrijpen wa ik bedoel |
Wist ge al dat ik een vreselijk lui individu ben? 
| Originally posted by Tiger777 Wist ge al dat ik een vreselijk lui individu ben? |
wat kunnen jullie een (luie) mens toch pesten...
Ma goe, op algemene aanvraag zal ik het vertellen
Beatmatchen is gewoon 2 beats van een lieke op dezelfde snelheid krijge, dus dat ze samenvallen. Dat is een van de moeilijkste dingen die een beginend DJ onder de knie moet krijgen. Daar gaat veel oefening mee gepaard... ik deed dat dus met Jurgen Vries - the theme en met Push - universal nation
ma bon, universal nation ben ik nog ni beu gehoord, da is een veel te bangelijk lieke om beu te worden.
| Originally posted by Tiger777 wat kunnen jullie een (luie) mens toch pesten... Ma goe, op algemene aanvraag zal ik het vertellen Beatmatchen is gewoon 2 beats van een lieke op dezelfde snelheid krijge, dus dat ze samenvallen. Dat is een van de moeilijkste dingen die een beginend DJ onder de knie moet krijgen. Daar gaat veel oefening mee gepaard... ik deed dat dus met Jurgen Vries - the theme en met Push - universal nation ma bon, universal nation ben ik nog ni beu gehoord, da is een veel te bangelijk lieke om beu te worden. |
GE kunt nooit ni weten da der mensen zijn die da ni weten!!! Der lopen meer domme as slimme mense rond 
/me kijkt naar Nabistai's sig...
/me kijkt naar eigen sig...
Hmmm... Sorry hoor, dan maar geen tennis 
ja beatmatchen weet ik nu ook nog wel da is h�
ah zuu,tja dan had ge misschien beter leren beatmatchen met 2x UN op de decks
hebben u lui gat toch aant werken gekrege
| Originally posted by cyberia hebben u lui gat toch aant werken gekrege |
| Originally posted by Tiger777 En ik ma gelove da der mense rondliepe die ni wiste wa beatmatche was... wat zen ik toch stoem |

misschien nog ni slecht. past maar op, ge kunt de vonk gegeven hebben die heel het spel doet ontvlammen, en voor de ge het weet, ben ik superactief...
yeah, rite, wie geloofde er dat?
| Originally posted by Tiger777 misschien nog ni slecht. past maar op, ge kunt de vonk gegeven hebben die heel het spel doet ontvlammen, en voor de ge het weet, ben ik superactief... yeah, rite, wie geloofde er dat? |
een grote stilte... had ik het niet gedacht 
Originally posted by Tiger777 |
hehe, da is mijn smilie'ke ni, ik heb da gepikt van eiere...
Maar ik denk da ik het hier nog veel zal kunne gebruike...
HOEDANOOK heren, laten we niet afwijken...
Ach, ik heb um ook maar gepikt 
| Originally posted by eieregooie Ach, ik heb um ook maar gepikt |

bah, da zal de moeite ni zijn, omda da slechts maar een opvlieging was, aangezien ik door den band hypoactief ben