TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Trouwens, heb je de line-up van Awakenings al gezien :-)??? nee....................nu wel :-) Adam Beyer, Ben Sims, Cari Lekebusch, Chris Liebing & Steve Rachmad, Estroe, Gayle San, Jay Denham, Jerome, Kenny Larkin, Laidback Luke, Leftfield (dj-set), Marco Bailey, Miss Djax, Misstress Barbara, Mr. C., Monika Kruse, Remy, Rolando, dj Rush, Samuel l.Session, Seutek Als dit niet de ultieme line-up vind,dan ben je een heeeeeeeleeee fake techno fan....... ![]() Ik ga hier dus zeker naartoe |
allervetste liveset
sven vath liveset van sensation, jammergenoeg de enige die ik heb is moddervet...
Maakt niet uit of het oud nieuws is jong, gaat erom dat ik het effe wilde laten zien
Het is inderdaad een hele stevige Line up
Ik ga er ook zeker naartoe, heb al vrij van mijn werk genomen.
Hoeft inderdaad niet gekker maar Umek er van mijw el bij...wow dan is ie helemaal top 
Over die Shockers sets........ik ken ze nergens meer vinden, heb overal mannetjes op gezet maar zonder succes.
Ik heb die Miss Djax wel, niet helemaal, das jammer.
Die van Remy heb ik ook maar een stukkie van.
Op Audiogalaxy had ik die van Remy gezien maar er is nooit iemand online die die set heeft.
Als ik die Ken Ishii set kan krijgen doe ik er een moord voor, die gast draaide zo master!!
groeten
| Originally posted by New Wave Als ik die Ken Ishii set kan krijgen doe ik er een moord voor, die gast draaide zo master!! groeten |
als sven vath ook nog es zou komen dan zou het helemaal mooi zijn...
| Originally posted by Jukx Die stond laatst ook op Audiogalaxy... alleen was die gozer niet online!! |

Mijne is dus echt wel:
Mauro Picotto - Live @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht 2001
ik was daar... technisch niet supersterk (ook zeker niet slecht) maar qua style monsterlijk, stampend en vette techno erdoor bxr platen die nu pas net uit zijn echt wreed was dat....
| Originally posted by djiwan Mijne is dus echt wel: Mauro Picotto - Live @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht 2001 ik was daar... technisch niet supersterk (ook zeker niet slecht) maar qua style monsterlijk, stampend en vette techno erdoor bxr platen die nu pas net uit zijn echt wreed was dat.... |

| Originally posted by Optimus Trance ja man, ik was daar ook, alleen een beetje irri dat er ineens werd ge-"heee-hooo"ed toen hij bezig was, maar goed, toch had ik me uitstekend vermaakt, ik was me maten tijdens die set kwijtgeraakt en heb ik maar in me eenje met 2 biertjes in me handen staan stampen ![]() ![]() |
| Originally posted by New Wave Hoeft ook niet jong, tis niet erg |
| Originally posted by Robvef Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor. Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool |
| Originally posted by New Wave Wat vreemd, ik zoek elke keer met "shockers Live" en nog nooit heeft hij ken Ishii erbij gestaan................MAAR NU WEL and he is entering my PC now ![]() Ik zal kijken of ik zo'n myplay locker kan vullen..... |
| Originally posted by Jukx nou.. als dat zou kunnen... ! |
| Originally posted by raoel Zal moeilijk gaan. WAnt ze accepteren geen grote bestanden. Tot 20 MB geloof ik (misschien 50 MB) |
| Originally posted by Dj Lex Ja klopt. 20 MB max. Maar als je mannetjes bij Myplay kent dan kan het wel. Hele sets erop plaatsen bedoel ik |
| Originally posted by Akira regel jij es wat...hehehe |
Het schijnt dat het mogelijk is om via FTP site's te uppen naar myplay. Heeft iemand gepost in de myplay locker thread. Dus wie weet komen er nu wel een hele hoop sets op. Maar die kun je toch beter via de FTP zelf downloaden.
| Originally posted by raoel Het schijnt dat het mogelijk is om via FTP site's te uppen naar myplay. Heeft iemand gepost in de myplay locker thread. Dus wie weet komen er nu wel een hele hoop sets op. Maar die kun je toch beter via de FTP zelf downloaden. |
Paul van Dyk - Rosenmontagsrave '99
| Originally posted by Dj Lex ja zal best maar volgens mij moet je gewoon iemand kennen bij myplay hoor |
De set van Ti�sto op energy 2000 blijft denk ik toch mijn favo.
Ik luister um nog regelmatig, nu weer omdat deze topic omhoog is gehaald (dank je JP
). Ben nu aangekomen bij "The Sound of Nature", een van mijn all time favo tracks.
Waar kan ik het vinyl vinden?
Ook wel leuk om te hoe de stijl van enkele TA's is veranderd:
| quote: | ||
Originally posted by SnuggLe
Ja DUH! Dit is ECHT WEL ECHT de beste liveset OOIT! Deze kan gewoon niet meer overtroffen worden! Greetz, SnuggLe |
Snukkel die Tiesto goed vind.
Ah, toendertijd zat hij nog aan de drugs. Het is hem vergeven 
tiesto - live @ sensation 2000 (lijkt n beetje op de magik 6 set/tracklist) en daarmee kom ik uit mn mooiste ooit; de opname van magik 6 ... als ik iets mocht wensen, wou ik dat daar (bij de opname van de cd) aanwezig was .... woooo

| Originally posted by New Wave Trouwens, heb je de line-up van Awakenings al gezien :-)??? nee....................nu wel :-) Adam Beyer, Ben Sims, Cari Lekebusch, Chris Liebing & Steve Rachmad, Estroe, Gayle San, Jay Denham, Jerome, Kenny Larkin, Laidback Luke, Leftfield (dj-set), Marco Bailey, Miss Djax, Misstress Barbara, Mr. C., Monika Kruse, Remy, Rolando, dj Rush, Samuel l.Session, Seutek Als dit niet de ultieme line-up vind,dan ben je een heeeeeeeleeee fake techno fan....... ![]() Ik ga hier dus zeker naartoe |
Hele vette line-up!
Deze namen van d eline-up zijn echt masterlijk!:
Adam Beyer,
Cari Lekebusch,
Estroe,
Gayle San,
Jay Denham,
Jerome,
Laidback Luke,
Miss Djax,
Remy,
Rolando,