TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Heineken Dance Parade
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by eieregooie on Aug-09-2003 00:30:

quote:
Originally posted by DjSuez
Poeh, na n afwezigheid van sinds 9 mei ben ik er weer. Ik kon het niet verkroppen al die verhalen over TiC te moeten lezen, terijl ik zelf mn kaartje tegen mijnzin had moeten verkopen...maar het is weer gesust zo te zien

Ik begon me al af te vragen waar je bleef

Posted by Dj Lex on Aug-09-2003 08:45:

quote:
Poeh, na n afwezigheid van sinds 9 mei ben ik er weer. Ik kon het niet verkroppen al die verhalen over TiC te moeten lezen, terijl ik zelf mn kaartje tegen mijnzin had moeten verkopen...maar het is weer gesust zo te zien

lijkt me prima plan! en zie ik dan Lex ook weer voor t eerst sinds de FFWD 2002?

Maybe, ik ga iig een stuk later, want ga waarschijnlijk alleen naar het eindfeest

Posted by HiGH_NrG on Aug-09-2003 21:07:

Zoooooo dat was wel ff leuk . Lekker weertje..relaxte mensen..goede muziek..topsfeer (op wat verchtpartijtjes na ).

Alleen het eindfeest zag er zwaar ruk uit: lange rijen, veel stof, en zand . Noujah ik heb mijn kaartje maar verkocht en lekker naar huis gegaan.

Posted by Three 'O Three on Aug-09-2003 23:44:

Zooooooooooooooooo daar zijn we dan weer eens

Samen met DJ Lex even een verslagje maken van de feestelijkheden rondom de FFWD (Heineken?? we mochten nog steeds geen bier op straat?!?!) Dance Parade 2003.

Laten we het maar even houden op het eindfeest, want de parade zelf was wel oke en we hebben geen zin om positief te doen vandaag

HET EINDFEEST WAS SUPER!!!!!

....

Nee even iets serieuzer, het was dus niet zo heel geweldig. We zijn nu nog steeds zand aan het ophoesten. Dat hadden we er op zich wel voor over (ja toch Lex?), want Ferry Corsten gaf een lekker showtje weg (Ferry, als je dit leest: je gaf een lekker showtje weg hoor! vooral het laatste half uur, chapeaux!!). De sfeer was wat grimmiger dan de parade zelf, het was dus gewoon niet erg gezellig. Behalve met Marike (ja zo schrijf je dat, lachen he?), daar was het heeeel leuk mee (Marike, als je dit leest: het was heeeeel leuk!)

O ja even een persoonlijker nootje. Franzelare en TimportE, als jullie dit lezen, jullie zijn nog gesignaleerd door bepaalde mensen binnen onze groep. TimeportE heb ik niet gezien, maar Franzelare was lekker bezig
Ik vernam net van mijn goede vriend Tijs naast mij (wat is jouw nieuws van de dag?) dat gebroeders Yarnie betrapt zijn op het flaneren langs de afgesproken route voor de parade.
Ik heb nog wel een TA-er gesproken en dat was ons aller bekende feestkameraad Rinus. Tof je even gezien te hebben, en kik je nieuwe kapsel! (dit is dus serieus )

We zijn dus redelijk vroeg weggegaan, nog wel wat vrienden en bekenden gezien, maar veel meer positiefs is er niet te zeggen over het eindfeestje, behalve dan Ferry en Misja... (Ferry en Misja, als jullie dit enz enz )

Toedeledoki!

Dave en Lexxxxieboy

Posted by Three 'O Three on Aug-09-2003 23:46:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zoooooo dat was wel ff leuk . Lekker weertje..relaxte mensen..goede muziek..topsfeer (op wat verchtpartijtjes na ).

Alleen het eindfeest zag er zwaar ruk uit: lange rijen, veel stof, en zand . Noujah ik heb mijn kaartje maar verkocht en lekker naar huis gegaan.

Hier ben ik het volledig mee eens! Parade was errug gezellig.

Goede zet om je kaartje te verkopen!

Posted by TimeportE on Aug-10-2003 00:44:

loooo, me is back en et was echt zeeekeer geslaagd!!! vooral de parade was echt super.. we gingen tond 12 uur naar de parade toe en de trucks stonden toen nog stil, eff langs alles gelopen en 6 condooms gekregen dus die hoef ik ook voor een dag niet meer te kopen . ferry was al bezig op id-t bus en daar zijn we ook achter blijven lopen.. sochtends was et wat bewolkt maar toen brak de zon door.. oeiii lekker was dat.. held van de dag ook al maar 20 min gehoord, benny rodriguez.. toch lekker hoor hoe die gozer draait met zijn eigen sample: benny, benny, bennym benny rodri, benny rodri etc etc,
daarna tijd achter matrixx bus gestuiterd waar de nodige hitjes langskwamen en airport 3x werd gedraaid (wat 1ste keer natuurlijk wel leuk is maar ja),

meesterlijk moment: over de erasmus brug, je ziet de stoet helemaal de brug opkomen en muziek moest uit.. rond 3/4 muziek aan bij matrixx bus, iedereen springen gevolg > hele brug wiebelt mee (ZET MUZIEK AF, mc tegen jochen )

eind feest was leuk met ferry die lekker draaide etc.. maar voor de rest was ik echt gesloopt zelden zon last van me poten gehad woeii..
ik heb niemand van ta gezien dacht ik tot ik volgens mij high nrg zag die club x stickers aan et uitdelen was volgens mij.. maar ja was beetje laat.. ach ja.. het was geslaagd.. toppie toppie ALLEEN wat was ik ranzig zeg op et eind niet meer normaal wat vies, lekker net gedouched

ps. ergenernis van de dag, leuke fotos maken met kut camera en op et eind zorgt dat ding ervoor dat alles gewist word (AAAAARRG)

Posted by arj1o1 on Aug-10-2003 07:40:

quote:
Geluidstest FFWD
Om alle inwoners van Rotterdam tegemoet te komen, heeft de FFWD organisatie besloten een revolutionaire test te doen. Als deze test slaagt dan behoort eventuele geluidsoverlast vanaf 2004 misschien wel tot het verleden...

In samenwerking met de eerste deelnemer van de FFWD Heineken Dance Parade, 433FM.com, wordt er dit jaar een test gedaan om eventuele geluidsoverlast voor omwonenden van de parade te beperken. De bezoekers van de eerste truck krijgen allen een draadloze koptelefoon waarmee alleen zij het geluid dat de DJ produceert kunnen ontvangen. Het systeem heeft zijn waarde al bewezen op o.a de Parade, Camping Rotterdam en tijdens het BG Magazine 10 jaar feest. Als de test slaagt, denkt FFWD er aan om volgend jaar 350.000 koptelefoons aan te schaffen.

Bron; www.ffwdheinekendanceparade.nl

volgend jaar loopt dus iedereen met een koptelefoon voor lul

Posted by DjSuez on Aug-10-2003 07:44:

jaaaa....4e keer was toch zeker weer geslaagd!
Wel niet zo mooi als toen Tiesto er nog kwam, maar Ferre heeft me zeker door de dag heengeholpen

ik was met mn neef gegaan en zijn vriendin plus zusje, want Jappio zat gevangen op schiphol. Laat het nou zo zijn dat die gasten geen zin hadden om te gaan lopen...k heb dus stukken ferry meegepikt, en verder eigenlijk van drie punten alles voorbij zien komen, drie keer dus.. ook wel eens leuk, anders als voorgaande jaren iig. En zon kek t shirt gevangen met maatje s (even voor de statistieken, ik ben 1.98..:d)
Lekker weer, leuke mensen, en ook goeie muziek, dus t was weer een succes!

Alleen een minpunt: W���rom toch altijd van die schaars geklede BELEGEN dames op die auto's? ik bedoel, alles kreukt en flapt aan die wijven...t ziet er niet uit. Soms denk ik wel eens dat ze smorgens wakker worden met een hoofd zo groot als een golfbal, en dat ze er dan een nieuw hoofd opboetseren met make up...maar goed, dat was eigenlijk mijn enige frustatie...

Kusjes!

Posted by Jappio on Aug-10-2003 10:20:

quote:

ik was met mn neef gegaan en zijn vriendin plus zusje, want Jappio zat gevangen op schiphol.

ja sorry man..

ben trouwens nog wel naar het eindfeest geweest, maar datr was om andere redenen ben nu brak en heb in de laatste 3 dagen wel 10 uur geslapen ofzo

Posted by Rinus on Aug-10-2003 11:05:

Zoo FFWD 2003 is weer een feit en het was weer een leuk feessie!

Omdat ik moest werken was ik pas rond 1600 in de stad. De optoch ging toen net de brug over en wat was dat kick. Heel de brug BOINK BOINK.

De truck van Michel de Heij was erg goed, lekker platen. Toen effe wat verder gelopen naar de Decibel of b2s truck. Hier was het volgens mij het drukst van allemaal en ging het goed los.

De parade was afgelopen en liepen we door de stofwolken naar het eindfeest. Een lintje was op ze plaats geweest want het was volop ver.

Maargoed we konden zo naar binnen, geen controle of niks. Gelijk effe wat eten en zuipen en hoppa naar de Main. Was erg goed te doen en Ferry draaide hem zeer goed. Normaal ben ik niet zo'n ferry fan. Maar dat is nu veranderd. Maar ook Misja draaide hem lekker. Bij de main natuurlijk wat TA's tegengekomen (Thijs, 303, Lex) Leuk jullie weer effe gezien te hebben en nog bedankt

Daarna ook nog effe bij de andere area's gekeken en toen vonden we het weer mooi geweest.

Conclusie

Muziek - Goed
Sfeer - Wat minder
Wc - Voor mannen te doen
Food - Lekker
Drinken - Duur maar geen 4 euro voor een bier. 3 maar

Laterss

Posted by M_Peror on Aug-10-2003 11:18:

Woei! Wat een feestje gisteren! Ferry is beslist mijn held van de dag... wat was die lekker bezig zeg. Heb 't grootste deel van de parade achter zijn truck aan gestuitert en ook op het eindfeest was hij de topper, jammer dat ie niet mocht afsluiten want dat was de perfecte finish geweest.

Maar goed, reportje:
Rond twaalf uur aangekomen toen ze net begonnen te rijden, naar de voorste truck gelopen (wazig die lui die staan te swingen terwijl je de muziek niet hoort) en me toen telkens een truck laten afzakken en blijven hangen waar het lekker klonk. Tijdje bij Durex gehangen, maar toen ik 't zoveelste condoom tegen m'n kop aangesmeten kreeg wat naar achteren gegaan en uiteindelijk heeeeeel lang bij Ferry blijven hangen, meesterlijk! Wilde alle trucks gezien hebben, maar waarom weggaan als je 't naar je zin hebt? Tegen de tijd dat we bij de brug aangekomen toch maar ff gepauzeerd (BasvH nog gezien -- beter gezegd hij zag mij) en weer aangehaakt bij de Matrixx-truck.
Idd lachen op de Erasmusbrug... muziek uit, en Jochen maar blijven smilen, tja wat moest ie anders... Zet ie de muziek weer aan neemt-ie gelijk zo'n springnummer -- die brug was echt flink aan het deinen -- hoppa, uit maar weer...
Na de Matrixx nog ff blijven hangen bij V8/Veronica en de laatste tonen van Michel de Heij (MC: "mensen, laat die ambulance eens door"). Toen dat hele pokke-eind weer teruggelopen naar de auto, ff opfrissen en vers water inslaan, MacDonalds overvallen en hop weer naar het eindfeest. Wat een eind lopen zeg... pendelbussen hadden wel gemogen . Aan de andere kant, als je toch al de hele dag aan het lopen bent hou je niet meer op, gaat op een gegeven moment gewoon vanzelf...
Me helemaal naar achteren door gewurmd voor het laatste stukje van Ferry. Daarna kwam Gizmo en die kon me na het tweede nummer al niet meer boeien en begon m'n benen te voelen dus dacht erover toch maar te vertrekken. Maar kwam langs de Chemistry-stage en was gelijk weer wakker, en helemaal toen Lucien Foort het daar overnam. Dus uiteindelijk nog bijna tot het eind gebleven, voordat ik aan de tocht terug naar de auto begon.
Op het eindfeest trouwens 3,50 betaald voor een flesje van die Pepsi-X waarvan ze 500 meter buiten de area gratis blikjes stonden uit te delen.

Al met al een toppertje gisteren, al liepen er op dat eindfeest naar mijn smaak te veel mensen rond die compleet de weg kwijt waren, beetje rare sfeer hing er daardoor maar ach als de muziek goed is amuseer ik me toch wel. Maar vooral de parade zelf was de gaafste van de 3x FFWD dieik tot nu toe heb meegemaakt. Het haalt het niet bij Berlijn maar komt er toch bij in de buurt, en het is een stuk minder ver rijden!
Nog een tip voor de truckbouwers voor volgend jaar: waarom komen er niet meer organisaties op het idee om ook luidsprekers naar ACHTEREN te richten? Bij te veel trucks ging al het geluid naar de zijkanten en zodra je een beetje achter de truck terechtkwam hoorde je amper nog wat. Gevolg: veel trucks waar gewoon bijna niemand omheen liep behalve hun eigen crew -- beetje ongezellig. Dan hadden ze 't bij bijv. de matrixx-truck beter bekeken, daar liep dus ook meteen een enorme aanhang achteraan. En bij Michel de Heij natuurlijk, maar ja dat was ook de laatste truck . En bij Ferry natuurlijk, maar die was ook gewoon goed .

Alleen die %$^%^%$-confetti gaat echt OVERAL inzitten. Had allemaal gekleurde stippen op m'n borst en op m'n rug en in de kraag van m'n hemd en in m'n haar en op m'n oren en... En als je ze eraf plukt dan blijven de stippen gewoon staan (ja, ze geven dus af als ze vochtig worden )

(En TimeportE, als ik zo lees waar je allemaal geweest bent, lijkt het wel of je mijn dag beschrijft -- ik MOET jou gewoon gezien hebben dat kan niet anders )

Posted by TimeportE on Aug-10-2003 11:49:

quote:
Originally posted by M_Peror
peop

(En TimeportE, als ik zo lees waar je allemaal geweest bent, lijkt het wel of je mijn dag beschrijft -- ik MOET jou gewoon gezien hebben dat kan niet anders )

hehe idd, ik las et allemaal zow van uuuh, owk daar ben ik ook geweest en daar ook .. btw hoe heette dat nr dat jochen draaide op de brug, niet goed ofzo maar wel aanstekelijk.. rest van de dag in me hoofd gehad (het ging van zow, tutututu tutututu )
btw wat wel dom en lachuh tegelijk was, nici nicole die op chemistry volgens mij beetje de geile man aan et wezen is: me want, sexy horny girl en dat dan 40x..

en tja, ik had zon tshirt aan en zon 3/4 broek.. dus mij zul je vast wel 20.000 gezien hebben

ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten

Posted by tijs08 on Aug-10-2003 11:53:

quote:
Originally posted by TimeportE
btw hoe heette dat nr dat jochen draaide op de brug, niet goed ofzo maar wel aanstekelijk.. rest van de dag in me hoofd gehad (het ging van zow, tutututu tutututu )

volgens mij bedoel je Direct Dizko, maar pin me er niet op vast

Posted by TimeportE on Aug-10-2003 11:54:

quote:
Originally posted by tijs08
volgens mij bedoel je Direct Dizko, maar pin me er niet op vast

nee helaas ook al draaide hij die wel maar neit op de brug, owk volgende gok, voor de wasmachine!

Posted by dj_spare on Aug-10-2003 11:58:

Fast Forward was weer masterlijk... ff een reportje van deze kant

Ik ben met de parade met een stel vrienden achter en naast Ferry's Truck aan geslenterd... hij draaide echt goed! Veel vette traxx, en Ronald van Gelderen nam het ook nog voor een tijdje over. WEL jammer was dat als je achter de truck liep het geluid inderdaad na een tijdje niet meer hoorde, omdat de boxen alleen naar de zijkant stonden. Dus een tippie voor de volgende keer. Het zicht vanaf de erasmusbrug was super, wel jammer dat de muziek daar niet aanmocht... maarja ook wel logisch anders was de grootste schommel van Nederland wel in mekaar gezakt.

Na de parade even naar een buurtsuper geweest om wat drinken in te slaan, ook nog ff naar een eetcafe geweest om een patatje te scoren maar 7 porties friet hadden ze niet (de patat was op... oooh wat een lijers!) dus we kregen andere shit voorgeschoteld wat ook wel eetbaar was... toen onder het hek doorgerold op naar de volgende wachtrij voor de entree.

Het eindfeest zag er in eerste instantie niet zo vet uit als vorig jaar (op die pier, die techno area met die ONGELOOFELIJKE hoop containers opgestapeld en in het midden er eentje uitgehaald waar de DJ in stond) maar het was wel vermakelijk. We zijn gelijk doorgelopen naar achteren waar Misja Helsloot net begonnen was (Take The Blue Pill... e.d. namen veel mensen volgensmij iets TE letterlijk). Misja draaide wel lekker, zeker geen harde shit (zoals beschreven was op het FFWD report op de official site). Daarna was het de beurt aan Ferry Corsten die ook weer meesterlijk draaide. Natuurlijk kletste hij Rock Your Body Rock en BBE ertegenaan... maar het publiek ging nog niet errug uit haar dak.

Toen Gizmo begon en ik de eerste track herkende als Nobody Listens To Techno (Isaac Gevalletje) ben ik maar weggegaan... nog een tijdje op Remy (of was het nou Jack de Marseille) staan flippen toen ff een hamburgertje gehaald. Een aantal van mijn vrienden ging naar Chemistry waar Lucien Foort elk moment zou kunnen beginnen, maar die rielexe traxx van de 'We Are Silly' stage beviel me wel.

De muziek van Michel de Hey (aka Wicky de Viking) vind ik meestal niet zo boeiend, maar hij draaide echt SUPER gisteravond nog tot iets over 11 staan flippen op zijn muziek, op een gegeven moment ging echt iedereen los! Inmiddels zagen we de groene lasers bij het kliekje Dana-volk achter de containers (die lui hebben lasers nodig om het publiek op gang te houden, maar wij hadden MICHEL!)

Na het feest terug naar huis, dat verliep ook met veel problemen... metro naar centraal ging vertraagd omdat er boven op het station werd gemat (dank u heren van het arrestatieteam ik ga toch aan de kant hoef je me niet te BeuQen) waardoor we bijna de IC naar Utrecht hadden gemist... daar aangekomen ging de trein naar Ernum pas om 10 voor 2 en alle plees waren dicht dus lekker op het perron gezeken om kwart over 3 eindelijk thuis..

was echt een geslaagde dag!!

Posted by TimeportE on Aug-10-2003 12:04:

owja, wil je van rotterdam de directe trein naar eindhoven nemen heb een of andere gozer vuurtje aangestoken in de tunnel waardoor je 2 stoptreinen moet nemen om naar eindhoven te komen via utrecht.. maar ja.. et was te doen,
btw gister echt heel weinig geld uitgegeven, en dat gezeur over die 10 euro komop dat stelt echt toch geen tiet voor.. weet niet of er hier gezeurt werd maar jah hoorde et ergens dus zeg et toch maar.. blablabla

Posted by Siesta on Aug-10-2003 12:05:

quote:
nee helaas ook al draaide hij die wel maar neit op de brug, owk volgende gok, voor de wasmachine!

maybe nieuwe G-Spott - No comment, die wil jochen wel eens draaien lately

ciao

Posted by HiGH_NrG on Aug-10-2003 12:05:

quote:

ik heb niemand van ta gezien dacht ik tot ik volgens mij high nrg zag die club x stickers aan et uitdelen was volgens mij.. maar ja was beetje laat..

Ik was wel stickers aan 't uitdelen, maar geen club X stickers hoor

Posted by M_Peror on Aug-10-2003 12:14:

quote:
hehe idd, ik las et allemaal zow van uuuh, owk daar ben ik ook geweest en daar ook .. btw hoe heette dat nr dat jochen draaide op de brug, niet goed ofzo maar wel aanstekelijk.. rest van de dag in me hoofd gehad (het ging van zow, tutututu tutututu )
btw wat wel dom en lachuh tegelijk was, nici nicole die op chemistry volgens mij beetje de geile man aan et wezen is: me want, sexy horny girl en dat dan 40x..

en tja, ik had zon tshirt aan en zon 3/4 broek.. dus mij zul je vast wel 20.000 gezien hebben

ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten

Zonnebril op m'n kop en compleet van de wereld, dus van mij zul je er ook wel een heel stel hebben gezien. Maar verder in 't wit: witte (lange) broek en wit hemd. Ook geen foto's... mocht ik mezelf ergens terugvinden op internet dan laat ik 't wel weten...
Nicky Nicole was idd wel erg geil zeg, vond het (hem? haar? ) een beetje irritant worden op den duur.
En dat nummer... kan dat Marc Norman - Overkill zijn geweest? Dat was geloof ik dat nummer waarvan ie ongeveer een halve minuut heeft gedraaid voor de muziek WEER uitmoest, maar weet het niet zeker meer... heb zoveel gehoord gisteren...! Die nieuwe van Ferry werd trouwens goed gedraaid, best wel lekker!

Posted by TimeportE on Aug-10-2003 12:24:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik was wel stickers aan 't uitdelen, maar geen club X stickers hoor

oww ik weet et weer van die aap bus.. !!

Posted by basvh on Aug-10-2003 15:06:

Jah was wel lachen parade, Veel verschillende trucks gezien

Promiss: Leuk

HQ: Weer super vet. HQ still going strong. nog ff jp gefeliciteerd met dat geweldige feestje ergens in spaarnwoude (kon hij wel waardere)

Een of andere techno wagen waar die mc calvin op zat. Lekkere techno werd top techno nummer gedraaid: hoor je spanjaarden of portugezen pompompom zingen of zoiets. Iemand een ID??

Ferry: Altijd lekker

Matrixx: Veel hitjes. Maar wel leuk. M-peror en ik vroegen ons af toen we op de erasmusbrug stonden waarom het geluid uit moest. De muziek van de matrixx truck ging nog ff aan en toen was het meteen duidelijk.

Loveland: Zker weten mooist opgebouwde wagen, muziek was wel oke

B2s: Toch altijd jammer dat hardcore/hardstyl mensen de vooroordelen altijd weer waar maken. Flinke rel met veel ME net na erasmus. Op dat moment sloeg de sfeer echt om

Michel de Heij: Ook hij draaide dat pom pom nummer + Jeff Mils-The Bells. MC marxman die inderdaad iedereen opriep om uit te weg te gaan voor de ambulance.

Verder ook nog High-Nrg gezien. Waarom heb je me een L shirtje gegeven>? Want nu heb ik een naveltruitje.

Tot de helft van die straat na erasmus doorgelopen. Sfeer werd met de meter minder toen terug gegaan naar apartement van me zus. Moest best wel eindje lopen terwijl de kamer van me zus toch best wel in het centrum ligt.

TOen ff gegeten, filmpje gekeken (just cause, vette film met sean connery en morpheus uit matrix.) Me zus had geen zin meer om uit te gaan dus zijn me neefje en ik maar met zijn 2en gegaan naar de allerfoutste tent van r dam: Hollywood

Jah flame me maar lekker (heb ik toch schijt aan), maar na weken van house muziek, grote hallen, heuvels, modder en veeeeeeel lazers is het toch ff relekst om lekker te tanken en lekker dansen op wat commerciele house en top 40. Verstand op nul en gaan met die banaan.
Ik vind het wel lekker zo'n afwisseling. Ik zeg altijd maar zo: Afwisseling houdt het leven spannend

Posted by HiGH_NrG on Aug-10-2003 16:20:

quote:
Originally posted by basvh
Verder ook nog High-Nrg gezien. Waarom heb je me een L shirtje gegeven>? Want nu heb ik een naveltruitje.

Sjah...uhmm...voor je zus ofzo? We hadden heel weinig grote maten. Misschien een stuk of 15, en die hebben we zelf in beslag genomen .

Posted by DjSuez on Aug-10-2003 18:56:

quote:
Sjah...uhmm...voor je zus ofzo? We hadden heel weinig grote maten. Misschien een stuk of 15, en die hebben we zelf in beslag genomen .

hmm, ja...dat small t shirt waar ik t over had kwam ook van die apewagen, dank je, ik heb nu een net-onder-mn-tepel-truitje

ik heb nu wel heel mn fiets met die apestickers ondergeplakt

Posted by Dj Lex on Aug-11-2003 09:22:

Het was leuk

Posted by T3rr0r on Aug-11-2003 18:56:

quote:
Originally posted by dj_spare

Na de parade even naar een buurtsuper geweest om wat drinken in te slaan, ook nog ff naar een eetcafe geweest om een patatje te scoren maar 7 porties friet hadden ze niet (de patat was op... oooh wat een lijers!) dus we kregen andere shit voorgeschoteld wat ook wel eetbaar was... toen onder het hek doorgerold op naar de volgende wachtrij voor de entree.

Zeker bij die ene turk? Die van die kleine hamburgers(?) op brood verkocht met nog wat groene zooi erbij, die hij ook buiten klaarmaakte?

Daar heb ik iig gegeten want we wilden eerst friet halen bij een Antiliaan maar daar duurde het zo enorm lang dus toen zijn we maar verder gegaan

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »