TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Midway
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Det g�r lite trend i att gn�lla p� Gielen.. jag har inte tillr�ckligt med rutin f�r att hitta alla sm�fel, och �r mkt glad f�r det, ist�llet kunde jag njuta av sk�n musik och h�rlig st�mmning. Slapp st� och vara sur p� s�nna saker.
H�ller med om att han var lite lekfull, men tycker det r�cker med negativ kritik. Han �r relativt stor av en anl., men inte mer �n en m�nniska, alla kan g�ra tabbar. Sett han en g�ng tidigare bara, p� Mysteryland -02, har inga d�liga minnen d�rifr�n (knappt n�gra minnen alls f�r att vara mer exakt) Men han �r iaf en erk�nt bra DJ, d� kan man "leka" lite ibland.. synd det var h�r bara.
t�nkte bara tacka alla galningar som var med p� festen, det g�r inte beskriva hur kul jag hade, allt var minst sagt perfekt.. l�tar som de gamla godingarna love shines trough och carte blanche gjorde natten bara b�ttre, sl�ppte loss som aldrig f�rr
l�tvalen �verhuvudtaget var riktigt bra, framf�rallt gareths set, han var toppen av kv�llen, kunde inte bli mkt b�ttre, andreas var b�ttre �n vad jag f�rv�ntat mig, en tidig sonorous var inte dumt
, gielen lirade som vanligt bra, men gick inte att j�mf�ra med GTR :P
var kul att tr�ffa en del TA's ocks�, hann inte prata s� mkt
var tvungen att leva ut mina luster p� dansgolvet
men tack alla som delade natten med mig d�r.
och MINDSHOOTER, Kenny, du gjorde ett f�rj�vla bra jobb d�r nere *tummen upp*. p� tal om jobb, nu �r min lunch �ver, got to work! ha det bra alla!
| quote: |
| Originally posted by chjo ist�llet kunde jag njuta av sk�n musik och h�rlig st�mmning. Slapp st� och vara sur p� s�nna saker. |
Jag sl�ppte loss flera g�nger till Gielen, det blir vad man g�r det till.-.men man m�ste �nd� kunna kritisera i efterhand! Jag s�g honom p� Scandinavian tour och tyckte nog inte s� mycklet b�ttre om honom d� heller,.... Men jag visste vad han gick f�r denna g�ng och sl�ppte loss i den m�n jag kunde
Trend och trend.. han har f�rmodligen f�rtj�nat sin status ja, men verkar glida p� en v�g av k�ndiskap och f�rv�ntar sig att pubilken ska avguda honom var han �n �ker... n�ja
Han verkade som en trevlig snubbe iaf!
helt otroligt var det.
H�ller med om vad ni sagt om GTR. Helt underbar.
Synd att ni har s� mycket emot gielen. Gielen var hur bra som helst. Ok, han lekte kanske lite v�l mycket ibland, men i �vrigt var han som sagt hur bra som helst. B�st imo. Har velat se honom hur l�nge som helst.
Andreas var b�ttre �n jag trott att han skulle vara. Pulser var helt otrolig. dunderkul var det 
Oj, gl�mde s�ga. Mind, _fett_ upptr�dande! Tack ska du ha.
har inte f�rs�kt p�st� att gielen e d�lig p� n�got s�tt jag heller...�nda jag sagt e att han lekte f�r mycket � att han e lite �verskattad...GTR �vergl�nste ju honom totalt...men man m�ste ju se det som en helhet ocks�...utan gielen s� hade kv�llen inte blivit densamma f�r han skapade en s�n sjuk st�mning i punbliken som jag bara tror han kan lyckas med 
Och vem har vi h�r d�.... om inte Impulze va
Fr�n tranceclubbers fotoalbum fr�n Midway
Bild 148 ser ju ocks� intressant ut... om det nu �r samma person 
| Originally posted by Vizay utan gielen s� hade kv�llen inte blivit densamma f�r han skapade en s�n sjuk st�mning i punbliken som jag bara tror han kan lyckas med |
| Originally posted by SteveTranz4ever Och vem har vi h�r d�.... om inte Impulze va |
Det �r ju stenh�rt att man ser handbollsm�len i bakgrunden!
Mindshooter: F�r urs�kta r�righeten, men sista dagen blev lite kaos... jag fick ett samtal fr�n dig ang�ende buss (jag hade f�tt f�r mig att du skulle ta bilen ner, eftersom vi sa till alla som skulle arbeta/upptr�da under festen att dom skulle vara d�r 2 timmar innan festen, men jag visste att 2 killar hade avbokat bussresan s� jag visste att du skulle f�lja med, det var d�rf�r jag sa till dig att dom skulle ringa mig om det var n�t. Ang�ende scenupptr�dandet... jag sa att du fick hoppa n�r Gielen lirade CD... och det gjorde han till och fr�n. Och det var Gielens manager som sa att du inte fick ta f�r mycket uppm�rksamhet, han menade ju inte direkt att du skulle upptr�da i 30 sek o sen sticka direkt... men det f�rstod v�l du ocks�? =)
| Originally posted by wezzman Mindshooter: F�r urs�kta r�righeten, men sista dagen blev lite kaos... jag fick ett samtal fr�n dig ang�ende buss (jag hade f�tt f�r mig att du skulle ta bilen ner, eftersom vi sa till alla som skulle arbeta/upptr�da under festen att dom skulle vara d�r 2 timmar innan festen, men jag visste att 2 killar hade avbokat bussresan s� jag visste att du skulle f�lja med, det var d�rf�r jag sa till dig att dom skulle ringa mig om det var n�t. Ang�ende scenupptr�dandet... jag sa att du fick hoppa n�r Gielen lirade CD... och det gjorde han till och fr�n. Och det var Gielens manager som sa att du inte fick ta f�r mycket uppm�rksamhet, han menade ju inte direkt att du skulle upptr�da i 30 sek o sen sticka direkt... men det f�rstod v�l du ocks�? =) |
jag s�ger som Vizay. h�ller med till punkt och prick!
kom och t�nka p� en sak:
n�r mr. Gielen spelade "yomanda - you're free", var det inte lite r�j d� lr? fy fasen vilket drag han fick!
den l�ten �r juh s� himla h�rd 
T�nkte jag skulle terrorisera och h�rja lite h�r ocks�
F�r er som inte k�nner mig s� finns jag p� TC och heter Errko d�r med.
Vilken kalasfest det blev d�! Jag �r skitn�jd, det var helt underbart!
Tack till mindshooter f�r bra upptr�dande, sorry att du fick en massa ljus p� dig, de som satt vid bordet d� missade infon jag gav dom =( Tyv�rr. Nu v�ntar vi bara p� din film Steve
L�r bli kalasfet!
Ha det!
| Originally posted by Errko sorry att du fick en massa ljus p� dig, de som satt vid bordet d� missade infon jag gav dom =( |
inte �r jag arg f�r det! det var som du sa en riktig kalasfest och jag hoppas att man kan forts�tta sammarbete med arrang�rer och upptr�da lite fler n�sta g�ng...
| Originally posted by Errko T�nkte jag skulle terrorisera och h�rja lite h�r ocks� F�r er som inte k�nner mig s� finns jag p� TC och heter Errko d�r med.Vilken kalasfest det blev d�! Jag �r skitn�jd, det var helt underbart! Tack till mindshooter f�r bra upptr�dande, sorry att du fick en massa ljus p� dig, de som satt vid bordet d� missade infon jag gav dom =( Tyv�rr. Nu v�ntar vi bara p� din film Steve L�r bli kalasfet! Ha det! |
v�lkommen hit errko, nice to have you here 
vet inte hur mycke du va inblandad i hela ljushistorien men jag misst�nker typ v�ldigt mycket s� m�ste passa p� � tacka f�r ett helvetiskt bra jobb med ljuset, ruskigt fint vare 
jo, ljusarrangemanget var underbart, allt var det.. kan inte sluta t�nka p� natten.. skulle g�ra vad som helst f�r att g�ra om den, det �r s�nna h�r tankar som �r jobbiga efter s�nna h�r event :P
Fyfan vad d�ligt jag m�r av att l�sa allt detta 
F�r j�vla sl� f�ratt sl�pa mig hemifr�n, och USCh vad jag �ngrar mig nu.
Jaja, g�tt att det var en fet fest.
Jag �r v�rldens idiot 
Tack alla
Vizay: Jo jag hade v�l b�da f�tterna och alla h�nderna med i ljuset (skulle beh�vt fler). Och vi �r n�jda inom f�retaget, tyckte det funkade bra! Hade velat ha ett par timmar programmering till f�r att f� det s� bra vi hade velat men vi har f�tt mycket ber�m s� vi f�r v�l vara n�jda �nd�
Hoppas ni �r beredda att fara till Link�ping s� sm�ningom... 
errko: ahh s� det fanns allts� mer � ta av som vi inte s�g d� lr?
aja link�ping you say...jag bangar inte 
| Originally posted by Errko Och vi �r n�jda inom f�retaget, tyckte det funkade bra! Hade velat ha ett par timmar programmering till f�r att f� det s� bra vi hade velat men vi har f�tt mycket ber�m s� vi f�r v�l vara n�jda �nd� |
Kraith: Tack! Konstruktiv kritik �r alltid bra, det uppskattas. Kan s�ga att det gjordes en miss med r�ken... Maskinerna stog uppe p� l�ktaren och som de flesta vet �r r�ken ganska varm n�r den sprutas ut. Det medf�rde att allt la sig i mitten och h�gre i lokalen. Hade blivit b�ttre fyllnad om maskinerna hade st�tt p� golvet men det �r sv�rt att placera dom d�r, man vill inte ha ett stort moln rakt framf�r DJ:n. Men s�h�r i efterhand kunde det ha gjorts annorlunda.
Hehe det d�r med f�r ljust och f�r m�rkt �r en sv�r avv�gning eftersom alla tycker olika. Visst var det v�ldigt ljust ibland men det var v�ldigt m�rkt ganska ofta ocks�... Jag tror inte vi kan hitta en mycket b�ttre balans eftersom alla tycker olika som sagt. Men det �r en s�n grej vi kunde ha klurat ut b�ttre om vi hade haft mer programmeringstid. Men det ska t�nkas p� i forts�ttningen ocks�, jag lovar!
Vizay: Jo vi kunde ha plockat ur bra mycket mer framf�r allt ur alla Goldenscan. Men det hanns inte med tyv�rr... Dock �r det inte alls om�jligt att de dyker upp igen p� arrangemang riktigt snart 
Ha en trevlig och solig Nationaldag! 
var bara tvungen � l�gga upp den h�r 
d�r har ni mig p� l�ktaren med peter, och g�r i extas till gtr! 
| Originally posted by Dioxys var bara tvungen � l�gga upp den h�r ![]() d�r har ni mig p� l�ktaren med peter, och g�r i extas till gtr! |
h�rlig bild