TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 21/06: Cityparade (Gent)
Pages (3): « 1 2 [3]
spasten!! in een land da leeft van de media&hypes moet ge vooral zon grap uithale...
| quote: |
| We hebben die mensen moeten kalmeren met de boodschap dat de jongeren tegen techno op een ludieke manier het rebelse karakter van Gent wou benadrukken |
ja wie is er hier nu allemaal geweest nr de cityparade?
Ik was aanwezig en ik vond het wel een leuk feestje, goeie sfeer, schoon volk, soms goeie muziek. Shutlle service nr flanders expo was goed (was wel niet gratis).
Na city parade nog naar citizens geweest. Toen we aankwamen was Ydr aant draaien, hij had er zin in en leverde een goeie harde set af. Hierna was het de beurt aan Sander Kleinenberg als ik mij niet vergis. Leuke strakke progressive trance set. Sander werd gevolgd door the Judge "Jules" Ook een hele goeie originele set, met mix tussen trance en techno, ook af en toe is een breakbeat. Hierna kwam Cor Fijneman, daarvan maar 2 platen gehoord want toen waren we weg, de benen wilden niet meer mee.
Op Citizens was in tegenstelling tot the city parade niet veel volk. Dit kon mij eigenlijk niet deren zo was er veel plaats om te dansen en na zo een vermoeiende dag heeft ne mens toch geen goesting om allemaal op elkaar te gaan staan. Examens, goeie weer, afterparty's in clubs zelf, de reeds lange dag zullen wel meespelen met het feit dat er niet zo veel volk was.
nog een opmerkelijk feit, tijdens de afterparty aan de watersportbaan kwam er doodleuk een knap meisje van nog geen 18 jaar doodleuk op ons afgestapt met de vraag of we geen pilletjes xtx moesten kopen.
Voor de rest is het denk ik de eerste keer dat een dergelijk dance evenement in Belgi� zulke goeie en lange kritieken krijgt in de pers.
Ik was er ook, me ne man of 15 in Gent aangekome tegen 1 uur.
Direct al goeie sfeer, mooi weertje en schoon (tot heel schoon
) volk en natuurlijk zalige beats.
Twas echt allemaal relaxed, rustig een feestje bouwen.
Tegen half 4 aan de P-Magazine bus (een paar maten van mij stonden daar op)gaan staan om de parade te zien passeren.
Daar gewacht op de Switch truck en de la rocca truck (stond ook volk op dak kende
). Mooie parade, heb mij bangelijk geamuseerd, ma spytig genoeg wou de rest al door om 7 uur.
Volgend jaar bennek zeker weer van de partij, en dan zallet nen dag �n ne nacht feesten zijn! 
Ik was er ook met mijn broer. Den illusion was zalig!! Kheb de reggy een hand gegeven (wiii spijtig da het de zangeres ni was haar naam ontglipt mij voor de moment), veeeeeeeeeel felle babes (op wagen 8, 9 en 12 zaten ook felle babes vooral op nr 9 als ik mij ni vergis
ne gast zien flauwvallen op 2 meter van mij (alles was ok) ne gast zien flauw vallen op 4 meter van mij door ofwel veeeeeel te veel te drinken of door pillekes ofzo, nen ambulance + rode kruis + 12 flikken waren nodig omdat de vader van diene gast aan batse was me de vriend van diene bewusteloze (alles was dus niet ok), studio brussel was ronduit zielig toen ze voorbijkwamen gereden zonder geluid, iedereen boe-de die uit( hihi
), een vrouw werd door 5(!!!) flikken gedwongen om van haar eigen (!!!) auto te komen (ze zat gewoon op haar motorkap), een bomma uit haar raam zien meeshaken (
), nogmaals veel felle babes, lekkere spaghetti gegeten en da ist ongeveer.
man man op den truck van megatemple zaten ongelooflijk felle babes. Allemaal int wit gekleed ;-)
| quote: |
| Originally posted by djcresto man man op den truck van megatemple zaten ongelooflijk felle babes. Allemaal int wit gekleed ;-) |