TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur hittade ni till TA?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by nekholm on Sep-29-2003 21:43:

quote:
Originally posted by nekholm
Kommer inte ih�g, har varit h�r sen Januari 2003, �ver 2 �r allts�

Nu f�rst m�rker jag mitt tyrkfel. Ska vara 2001 ju, inte 2003

Posted by Proximus on Sep-29-2003 22:21:

Medlem 4122

Regga mig i Juli 2001 som ni ser och ja, jag var helt insn�ad p� trance d�. Fast jag var mer p� trance.nu eftersom jag k�nde folket och moderatorerna d�r, men tranceaddict �r b�ttre nuf�rtiden. �ven om jag inte gillar trance s� �r det kul att kolla p� vad som h�nder i Trance v�rlden och trance folket �r sk�na

Hmm.. jag hittade hit d� en polare tipsa mig om sidan d�r man kunde ladda ner mp3s och musikvideos. Oh yeah. Fick se trance videor f�r f�rsta g�ngen d�, var tufft som fan.

Posted by quilly on Sep-30-2003 06:21:

Mins inte hur jag hamnade h�r????

Men denna sida har vart den som get mig mest info om kulturen. Ide�r och uppslag. G�r inte j�mf�ra med forum som Trance.nu och Tranceclubber.. TA �r way ahead enl. mig.

Posted by chjo on Sep-30-2003 06:24:

Tror det var JRE som tipsade mig om denna site.. sen tappade jag intresset ett l�ngre tag, men ny-reggade mig efter Midway i v�ras/somras.

Eftersom jag sitter vid datorn hela dagarna, hinner jag browsa forumet ord. Fantastisk mkt bra och nyttig l�sning.

Posted by impulze on Sep-30-2003 08:11:

s�g adressen i ett filnamn, var inte den enda som kom hit p� det s�ttet, men det var inte d� jag reggade, mind drog in mig efter n�n l�ngholmen fest CREDZ!

Posted by Kongo_kim on Sep-30-2003 09:07:

antagligen n�gon l�nk..
Fast jag brukade l�sa p�forumen l�ngt innan jag reggade mig.
En sak som gjorde att det tog s� l�ng tid var mindshooters avatar. den saken skr�mde mig och g�r det fortfarande. det �r n�gonting i blicken i den som skr�mer mig

Posted by SteveTranz4ever on Feb-05-2005 17:11:

IDAG FYLLER TRANCEADDICT 5 �R

*K�lla: Snackade just med Swamper p� MSN

Finns nog en officiell tr�d om detta n�gonstans, sj�lv hade han inte haft tid att starta en.

Sj�lv firar jag snart 4 �r som medlem p� TA

Posted by gurra on Feb-05-2005 17:59:

Jag har varit h�r sen i Juni f�rra �ret. Minns inte riktigt hur jag kom hit, men nu �r jag h�r i alla fall. Det �r allt som r�knas.

Posted by Cloudburst on Feb-06-2005 16:37:

Mr.Mystery visade mig forumen (hade bara h�ngt p� tnu innan, dock flera andra comunities innan dess). Efter att jag hade lurkat ett bra tag s� sa han �t mig att jag borde signa upp mig...

Posted by CJ InterCity on Feb-06-2005 17:53:

Grattis TA

Pages (3): « 1 2 [3]