TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Verkiezing Moderator(Nieuwe verkiezing)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
En fait, je viens de cr�er un thread � ce sujet. On va en d�battre dans le forum des mods.
Mais m�me si vous �tes plus nombreux que les Wallons, je pense qu'il serait plus juste qu'il y ait 2 mod�rateurs pour que tout le monde soit justement repr�sent�. 
Et Mr_Sick est qqn de cool et de s�rieux pour mod�rer. On va voir ce qu'en dit Swamper.
| quote: |
| Originally posted by Lytchix On va voir ce qu'en dit Swamper. |
Naar mijn gedacht is 1 moderator meer dan genoeg, een franstalige lijkt mij zeker niet nodig aangezien dat iedereen hier nederlands spreekt.
c'est vrai, je pense aussi qu'un mod sera assez... Presque tout le monde ici est bilingue... donc....
Et, lytchix... desol�, mais ton vote ne compte pas... Seulement les belges peuvent voter. Et meme si ton vote comperait, cygnus va gagner les elections.
| Originally posted by Tiger777 cygnus va gagner les elections. |

��n is echt al meer as genoeg peis ik zenne...
| Originally posted by Tiger777 c'est vrai, je pense aussi qu'un mod sera assez... Presque tout le monde ici est bilingue... donc.... |

| Et, lytchix... desol�, mais ton vote ne compte pas... Seulement les belges peuvent voter. Et meme si ton vote comperait, cygnus va gagner les elections. |
Je suis un vrai belge.
| Originally posted by Lytchix Un pays avec 2 langues officilelles comme le v�tre devrait avoir 2 mod�rateurs, un pour chaque langue. |

| Originally posted by Lytchix Un pays avec 2 langues officilelles comme le v�tre devrait avoir 2 mod�rateurs, un pour chaque langue. |

ik kom misschien een beetke uit de lucht gevallen, maar waar hebben die Fransen in 's hemelsnaam hun forum aan verdiend eigenlijk? die hebben toch nog niks gedaan voor de trance scene? of toch helemaal niks vet. kdacht dat die alleen naar franse rap luisterden, wat ik haaaat btw, ��n van de enige muziekstijlen die ik echt ni afkan 
j'aimerai aussi participer plus a votre forum, tout comme certains belges le font chez nous (sur TA-FR); je suis de l'avis (raisonnable et d�mocratique
) de Lytchix qui consiste a avoir 2 mods sur ce forum : un Wallon et un Flamand, cela serait plus juste et surtout repr�sentatif. 
| Originally posted by Lightworks ik kom misschien een beetke uit de lucht gevallen, maar waar hebben die Fransen in 's hemelsnaam hun forum aan verdiend eigenlijk? die hebben toch nog niks gedaan voor de trance scene? of toch helemaal niks vet. kdacht dat die alleen naar franse rap luisterden, wat ik haaaat btw, ��n van de enige muziekstijlen die ik echt ni afkan |
| Originally posted by Trancemaster2k j'aimerai aussi participer plus a votre forum, tout comme certains belges le font chez nous (sur TA-FR); je suis de l'avis (raisonnable et d�mocratique ) de Lytchix qui consiste a avoir 2 mods sur ce forum : un Wallon et un Flamand, cela serait plus juste et surtout repr�sentatif. |
| Originally posted by mr_sick Quelqu'un peut me traduire: ik kom misschien een beetke uit de lucht gevallen, maar waar hebben die Fransen in 's hemelsnaam hun forum aan verdiend eigenlijk? |
| Originally posted by Lightworks ik kom misschien een beetke uit de lucht gevallen, maar waar hebben die Fransen in 's hemelsnaam hun forum aan verdiend eigenlijk? die hebben toch nog niks gedaan voor de trance scene? of toch helemaal niks vet. kdacht dat die alleen naar franse rap luisterden, wat ik haaaat btw, ��n van de enige muziekstijlen die ik echt ni afkan |
| Originally posted by Mister_Michel Si tu veux parler francais, reste dans le forum de france |

| Originally posted by Mister_Michel Si tu veux parler francais, reste dans le forum de france |
| Originally posted by Trancemaster2k quelle mauvaise attitude, je crois qu'on va pas etre copain ! pourtant certains sont sympathiques sur ce forum !! on est avant tout une communaut� globale qui aime la TRANCE, quelque soit la nationalit�!! Alors ne vient pas avec tes posts "racistes" !! |
Looks like World War III started!
Grow up and have some respect and tolerance for each other!
| Tu viens ici et tu demande que nous parlons francais et qu'il doit etre un moderator francais, tout le monde parle neerlandais ici (sauf mr_sick). Si moi je viens sur le forum de france je vais parler neerlandais, parce que moi je m'adapte a mon environ. Apparement c'est une chose que tu ne connais pas... |
I just knew flamming would start
Mods zouden aangesteld moeten worden door de forum beheerder (Swamper in dit geval zekers, tenzij er anderen zij die hem helpen) aan de hand van een applicatie PM of e-mail en niet via een stemming van leden op een bepaald deel van het forum.
En imo hebben noch Fransen, noch Nederlanders het recht om hier te komen meestemmen omdat ze toevallig Nederlands of Frans spreken. En voor de rest kan het me weinig schellen in welke taal je post.
Ik kan heel goed Frans verstaan, mijn schrijven is echter aan de erbarmelijke kant.(vervoegingen en grammatica ai ai ai, ni om trots op te zijn, ik weet het). Maar ik zal mijn best doen om in zo goed mogelijk Frans of Waals proberen te antwoorden op een bericht in dezelfde taal.
Dus ik wil hier niets horen van je moet in die of die taal posten omdat wij in de meerderheid zijn. Als je iets niet begrijpt, dan vraag je een korte vertaling, is dat teveel gevraagt voor de anderen dan stop ik binnekort met hier posten.(alsof dat dit een reden zou zijn om te stoppen met op elkaars kap te zitten, maja proberen gaat mee)
Get along or don't get anything. 
| Originally posted by Mister_Michel Il demande pourqoui les francais ont un forum, ils n'ont fait aucune chose pour le trance |

| Originally posted by Dark Apostle I just knew flamming would start Mods zouden aangesteld moeten worden door de forum beheerder (Swamper in dit geval zekers, tenzij er anderen zij die hem helpen) aan de hand van een applicatie PM of e-mail en niet via een stemming van leden op een bepaald deel van het forum. En imo hebben noch Fransen, noch Nederlanders het recht om hier te komen meestemmen omdat ze toevallig Nederlands of Frans spreken. En voor de rest kan het me weinig schellen in welke taal je post. Ik kan heel goed Frans verstaan, mijn schrijven is echter aan de erbarmelijke kant.(vervoegingen en grammatica ai ai ai, ni om trots op te zijn, ik weet het). Maar ik zal mijn best doen om in zo goed mogelijk Frans of Waals proberen te antwoorden op een bericht in dezelfde taal. Dus ik wil hier niets horen van je moet in die of die taal posten omdat wij in de meerderheid zijn. Als je iets niet begrijpt, dan vraag je een korte vertaling, is dat teveel gevraagt voor de anderen dan stop ik binnekort met hier posten.(alsof dat dit een reden zou zijn om te stoppen met op elkaars kap te zitten, maja proberen gaat mee) Get along or don't get anything. |
Ik probeer mijn beste te doen met mijn Nederlands, wanneer een post in ned. is, dus antwoord ik in ned. (ou en francais quand je sais vraiment pas traduire)
| Originally posted by Dark Apostle I just knew flamming would start Mods zouden aangesteld moeten worden door de forum beheerder (Swamper in dit geval zekers, tenzij er anderen zij die hem helpen) aan de hand van een applicatie PM of e-mail en niet via een stemming van leden op een bepaald deel van het forum. En imo hebben noch Fransen, noch Nederlanders het recht om hier te komen meestemmen omdat ze toevallig Nederlands of Frans spreken. En voor de rest kan het me weinig schellen in welke taal je post. Ik kan heel goed Frans verstaan, mijn schrijven is echter aan de erbarmelijke kant.(vervoegingen en grammatica ai ai ai, ni om trots op te zijn, ik weet het). Maar ik zal mijn best doen om in zo goed mogelijk Frans of Waals proberen te antwoorden op een bericht in dezelfde taal. Dus ik wil hier niets horen van je moet in die of die taal posten omdat wij in de meerderheid zijn. Als je iets niet begrijpt, dan vraag je een korte vertaling, is dat teveel gevraagt voor de anderen dan stop ik binnekort met hier posten.(alsof dat dit een reden zou zijn om te stoppen met op elkaars kap te zitten, maja proberen gaat mee) Get along or don't get anything. |
Yow,
Ik lees bijna elke thread maar ik schrijf niet veel. Ik wil juist zeggen dat de fransmanen niks begrijpen. Ik heb gezegd dat 2 moderators beter willen zijn, maar als de winnaar kan toch een beetje frans spreken, dat is perfect voor ik. Dat gaat me niet ******* in verbant met de discuties met fransmanen. Laten maar, all�, proficiat voor de winnaar!
PS: Ik begrijp niet waarom gaan ze hier om de brol te zetten ...