TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Spad on Jul-22-2003 06:55:

Started a rollcall thread in UK forum, check you're on it Hope to see you there (and for those that met me in NL for TIC; I will be significantly less stoned and therefore probably capable of conversation).

Posted by Bouma-Bros on Jul-22-2003 07:33:

Tiesto 22.00-00.00 Mainstage
Montana 05.00-06.00 The Gallery Arena

Bron: Primetimemanagement Breda

Posted by Miss Proximus on Jul-22-2003 12:05:

quote:
Originally posted by Spad
Started a rollcall thread in UK forum, check you're on it Hope to see you there (and for those that met me in NL for TIC; I will be significantly less stoned and therefore probably capable of conversation).

lmao good one spad

Posted by Bouma-Bros on Jul-23-2003 15:38:

Nog wat set-times:

Armin Van Buuren: 24.00 - 01.30 (direct na Tiesto dus)

Ferry Corsten: 04.15 - 05.45 (ook in de Main Arena)

Bron: David Lewis Productions (Management van Armin en Ferry)

Posted by magrec on Jul-23-2003 18:23:

festival spectacle will be rolling into Stratford Upon Avon on Saturday 26th July 2003 for the third year running and it will be the most breathtaking yet. The 35,000 capacity event will be this year¹s must see outdoor extravaganza. As the only dance festival to sell out in 2002 Global Gathering will be pulling out all the stops to exceed expectations yet again. The entire site will be a visual and aural entertainment fest, an exhibition of colour and light from the wildest performers to the most dazzling light shows.

The much loved 35-foot dragon and the 25 foot windmills will be back alongside a site full of larger than life inflatables and characters. 3 outdoor stages are being constructed to cater for literally hundreds of circus performers and their show stopping antics. The site will be an intoxicating spectacle of fire throwing jugglers, trapeze artists, costumed dwarves, 8-foot magicians and other colourful characters. Inside and out of the arenas these acts will bedazzle the clubbers with their magic and wow the onlookers with their vibrant performances.

An outdoor lazer canopy will be intermittently providing a virtual roof over the site and the biggest and best fun fair including freefall simulators, bungi jumps and roller coasters, will further add to the playful shenanigans of GGG 2003 Šand that¹s just the start! Introducing for the first time ever GGG will be exclusively presenting the Bora bora beach party. Plans are already being made to ship in thousands of tonnes of sand as they create the BORA BORA beach party in Stratford Upon Avon. Palm trees, hammocks and of course the Bora Bora sounds will be a key attraction to the event that always delivers sunshines.

Hehe hebben jullie foto's van vorige keren gezien
FF een voorraadje glowsticks kopen geloof ik

Posted by Bouma-Bros on Jul-23-2003 18:37:

Thumbs down

Slecht nieuws.....

Nick Warren heeft GKGG gecancelled! Mailtje gekregen van zijn management Excession hierover. Reden onbekend.

Steve Lawler draait van 18.00 - 20.30 (Bedrock Arena)

Ga je nu nog mee Josta?

Posted by magrec on Jul-23-2003 18:58:

Oeh draait lawler al zo vroeg

Posted by basd on Jul-23-2003 22:58:

quote:
Originally posted by magrec
Oeh draait lawler al zo vroeg

Lekkere binnenkomer.. als er geen andere DJ die ik ECHT wil zien dezelfde tijd draait..

Posted by SnuggLe on Jul-24-2003 08:51:

Nick warren niet? KUT KUT KUT KUT

Het weer ziet er ook niet super uit...regenachtig maar wel redelijk warm.

En die inflatable draak hadden ze ook op Mysteryland.

HEB ZIN!

Posted by Bouma-Bros on Jul-24-2003 11:07:

Jimmy van M van 21.00 tot 23.00, daarna Digweed...weet niet tot hoe laat die draait, maar valt dus wel gedeeltelijk samen met Tiesto ..maar aangezien die het laatste uur waarschijnlijk toch alleen maar gaat beuken..denk ik dat ik zo iets na 11en toch maar richting Bedrock arena ga

Nog twee dagen

Grtz!
Sander

Posted by SnuggLe on Jul-24-2003 11:45:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Jimmy van M van 21.00 tot 23.00, daarna Digweed...weet niet tot hoe laat die draait, maar valt dus wel gedeeltelijk samen met Tiesto ..maar aangezien die het laatste uur waarschijnlijk toch alleen maar gaat beuken..denk ik dat ik zo iets na 11en toch maar richting Bedrock arena ga

Nog twee dagen

Grtz!
Sander

Make that 2, ik ga dan ook wel mee die kant op. Digweed is mijn held
Tiesto kan ik in iedere boerenschuur zien, daarvoor ga ik niet naar Engeland. Pak zijn eerste uurtje wel mee (MITS er geen andere vette dj dan draait...bv ome Karel...hoop niet dat die om 0:00 uur draait dan )

Posted by Miss Proximus on Jul-24-2003 12:36:

Sad BRULLLLLLLLL

GODVERDOMME

Het gaat natuurlijk heel erg leuk worden, maar wat moet ik hier nou mee
Wat een KLOOTHOMMEL Fan-af!!

ben allang blij dat ik al besloten had nix van Nick Warren op m'n outfit te plakken

heb er nu nog 99% zin in!!!!!!!!!! whheehehe

Posted by Jappio on Jul-24-2003 13:57:

Re: BRULLLLLLLLL

quote:
Originally posted by Miss Proximus
GODVERDOMME

Het gaat natuurlijk heel erg leuk worden, maar wat moet ik hier nou mee
Wat een KLOOTHOMMEL Fan-af!!

ben allang blij dat ik al besloten had nix van Nick Warren op m'n outfit te plakken

heb er nu nog 99% zin in!!!!!!!!!! whheehehe

veel plezier allemaal!!

ik had normaal gesproken ook wel meegegaan, maar ja, een jaar collegegeld weggooien + de reis erbij is me een beetje te veel geld..

kut hertentamens

Posted by magrec on Jul-24-2003 16:40:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Nog twee dagen

Grtz!
Sander

Waarom pleurt godskitchen de time schedule niet online?
We krijgen er toch wel één in engeland?
Denk dat ik iig tot 12:00 in de bedrock tent ben. FF kijken want ik wil cox, hawtin, sanchez, bob sinclair ook nog wel horen.

weer update

Saturday
Rain spreading to southern and some central areas in the morning, some heavy. Drier and brighter weather following from the southwest during the afternoon. Elsewhere, sunny intervals and showers

Posted by Spad on Jul-25-2003 12:26:

quote:

Saturday
Rain spreading to southern and some central areas in the morning, some heavy.

Welcome to England

Posted by SnuggLe on Jul-25-2003 12:30:

Het schijnt dat de lineup aan de deur 5 fucking pond kost. Althans, dat zei een Engelsman op het UK forum. Hoop dattie me zit te fucken.

Maareh..wie neemt er een VOETBAL mee ? Ik wil wel een potje ballen daar! Of anders in de pauze in de bus, of in de shuttle van kutFrankrijk naar Engeland. Dus..neem er ff 1 mee, ik heb er geen

Bis morgen!

Posted by Remy D on Jul-25-2003 15:24:

Zal wel ff kijken, laat het later wel horen of ik er 1 heb!!

En hoeveel kost een biertje daar ongeveer????

Posted by magrec on Jul-25-2003 16:33:

3 pond....en water 2 pond tenminste dat stond in een review van vorig jaar...
Net zoals in nederland dus.

Posted by Divine9 on Jul-25-2003 16:48:

Heb dit van een engelse kennis gehoord:

Als je een plastic flesje meeneemt kan je water gratis bijvullen bij verschillende 'taps', niet bij 'food bars'... daar moet je betalen.
Eten en drinken (ook bier!) kan je gewoon in een rugzak mee naar binnen nemen. Voorwaarde is wel dat het alleen plastic is, dus geen glas of andere scherpe voorwerpen.

quote:

Het schijnt dat de lineup aan de deur 5 fucking pond kost. Althans, dat zei een Engelsman op het UK forum. Hoop dattie me zit te fucken.

Had dat ook nog even gevraagd en dit werd bevestigd. Op Glastonbury koste het boekje zelfs 7 pond. Jammer genoeg.... maar ik schrijf het zelf wel over oid.

Posted by basvh on Jul-25-2003 18:57:

MMM 7 euro voor de time table. Trieste zaak van de organisatie. BAH BAH. Maar goed dan maar 1tje kopen alleen het kutte is dat me maandsalaris net voor het weekend niet is overgeschreven. Dat wordt snitz ff lief aankijken! Maar dat zal wel goed komen aangezien ik voor hem van die mega glowsticks heb gekocht en een minidisc koptelefoon splitter!

Over die voetbal: Ik heb nog oude vollybal die als voetbal kan dienen. Alleen hij is van leer ik weet niet of dat problemen geeft als we hem naar binnen meenemen.

Maar goed heb zin in morgen wordt lekker ouderwets uk hardhousen!!!

Posted by Remy D on Jul-25-2003 19:14:

3 pond is best wel duur en dus lang niet zo duur als hier. Heb hier nog nooit een biertje van 9 gulden gehaald. Wel voor 8,80 maarja dat was Heineken in een fles op de afgelopen Impulz en dat vond ik ook belachelijk. Maarja ik zie het wel. En dat programma mogen ze zoiezo keihard in hun reet rammen. En lauw bier meenemen is geen optie voor mij.

Posted by TranceFool on Jul-25-2003 19:25:

Ik wil iedereen ff veel plezier wensen!

Posted by magrec on Jul-25-2003 19:33:

quote:
Originally posted by Remy D
3 pond is best wel duur en dus lang niet zo duur als hier. Heb hier nog nooit een biertje van 9 gulden gehaald. Wel voor 8,80 maarja dat was Heineken in een fles op de afgelopen Impulz en dat vond ik ook belachelijk. Maarja ik zie het wel. En dat programma mogen ze zoiezo keihard in hun reet rammen. En lauw bier meenemen is geen optie voor mij.

hehe ja 9,40 voor bier maar goed schijnt dat ze ook niet lang alcohol mogen schenken daar

Goed ik ziet u allen. tot morgen.

Posted by Remy D on Jul-25-2003 19:35:

quote:
hehe ja 9,40 voor bier maar goed schijnt dat ze ook niet lang alcohol mogen schenken daar

Goed ik ziet u allen. tot morgen.

Wat schraal!!!! Dan mag ik me het eerste uur wel helemaal vol tanken!!!

Posted by snitz on Jul-25-2003 22:11:

quote:
Originally posted by basvh . Dat wordt snitz ff lief aankijken! Maar dat zal wel goed komen aangezien ik voor hem van die mega glowsticks heb gekocht en een minidisc koptelefoon splitter!

whahahah, ik zei toch dat jou tijd nog zou komen

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »