TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 16 jaar Illusion - 26 september - sportpaleis Antwerpen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
damn censuur 
Don't play with us :-)
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 EN een beke normale ouders... mijn ouders zijn �cht geen normalen zenne. En ja, as ik nen auto zou hebbe zou ik gewoon de deur achter mij kunne toetrekke... ma bon... geen auto = geen 16 Illusion in antwerpen... |
| Originally posted by djcresto Kheb het nie zo voor live acts. |
| Originally posted by tor8024 same here armin zal ongetwijfeld weer voor spektakel zorgen, maar ik weet nog niet of ik er naartoe ga.. |
ik heb dus pers toegang, en mag iemand meenemen, en heb nog niemand gevonden die wil gaat
als ik niemand vind, zal ik misschien een van jullie meenemen
o ja, pers toegang is gratis!
Ik zal er zeker zijn, samen met Steve-Austin, Emma, Kelly, Amber,... all armin addicts
pff amai van terugslag gesproke seg, gistere na het school gegeten, een bad gepakt en in m'n bed gekropen, kwas echt wel kapot =<.
bon swat, kheb nog nooit liveacts 'live' gezien, maar ik vind chicane suuuuupergoe en ik wil die gewoon zien. en dan is armin der natuurlijk weer, das al reden genoeg om te gaan voor mij eigenlijk.
en hopelijk valt jan johnston ook wa mee, en dan kan het wel is een feestelijk avondje worden.
hopelijk komt der een meeting!
-Glad
DJ Line-Up The Ground Level (onder voorbehoud) - the level is nog niet beschikbaar:
21.00-22.00: DJ Kane
22.00-23.00: DJ Jean
23.00-24.00: Chicane Live
00.00-01.00: DJ Wout
01.00-03.00: Armin Van Buuren
03.00-03.35: DJ Regi (+ voorstelling nieuwe TranceLucent - Music is the Key (Theme from 16 Years illusion))
03.35-04.00: Jan Johnston Live
04.00-05.30: DJ Cor Fijneman
05.30-06.30: DJ Jan
06.30-07:00: Illusion Allstar DJ's
In the level enkel: Robbie Rivera, David & Christophe
Da gaat een leuk feestje worden! Ik hoop dat er we weer zo'n geslaagde meeting hebben en dat we ons dan goed amuseren!
Groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by CygnusX DJ Line-Up The Ground Level (onder voorbehoud) - the level is nog niet beschikbaar: 21.00-22.00: DJ Kane 22.00-23.00: DJ Jean 23.00-24.00: Chicane Live 00.00-01.00: DJ Wout 01.00-03.00: Armin Van Buuren 03.00-03.35: DJ Regi (+ voorstelling nieuwe TranceLucent - Music is the Key (Theme from 16 Years illusion)) 03.35-04.00: Jan Johnston Live 04.00-05.30: DJ Cor Fijneman 05.30-06.30: DJ Jan 06.30-07:00: Illusion Allstar DJ's In the level enkel: Robbie Rivera, David & Christophe |
Durf het niet te censureren Cygnus 
Wie zal er allemaal daar zijn?
| Originally posted by CygnusX Wie zal er allemaal daar zijn? |
70% kans da'k afkom.
ik ik ik
Hope I see you all there! 
| Originally posted by Lytchix Hope I see you all there! |
Ok, wie heeft er interesse in ne meeting?
Afspreken voor den ingang of aan't station (zoals bij AiB)?
zal er deze keer niet bij zijn.. 
ik kom ook zeker, maar ik kom waarschijnlijk dan rechtstreeks nr sportpaleis (dichter voor mij)...
gonna b great!!
-Glad
| Originally posted by CygnusX Ok, wie heeft er interesse in ne meeting? Afspreken voor den ingang of aan't station (zoals bij AiB)? |
kunne best is gaan afspreke eh =).
wie is der nu zeker dat hij/zij komt?
ik heb derstraks m'n ticket gaan kopen...
| Originally posted by Gladius wie is der nu zeker dat hij/zij komt? |
22u30 aan de Quick in't sportpaleis. Wie er precies zal zijn kan ik niet met zekerheid zeggen, maar er zal allicht iemand zijn.
aan de quick int sportpaleis ? goeie :d
ik pak de trein van 8 uur hier in hasselt richting antwerpe kweet wel nie of da om 22:30 aan de quick gaat zijn ma ik ga mij in ieder geval ne giant pakken daar