TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWE-TA skiva?
Pages (3): « 1 2 [3]
h�r e l�ten... den e v�l typ f�rdig... ska bara fixxa mixningen n�n g�ng n�r jag kommer hem (sugh�gtalare h�r p� island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det g�r iaf jag.. 
save target as...
| quote: |
| Originally posted by Smekbar h�r e l�ten... den e v�l typ f�rdig... ska bara fixxa mixningen n�n g�ng n�r jag kommer hem (sugh�gtalare h�r p� island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det g�r iaf jag.. ![]() save target as... |
lite mycket sj�lvf�rtroende f�r n�t som inte �r i samma grad som sj�lvf�rtroendet kanske..?
| Originally posted by Endre "Addicted to my self" lite mycket sj�lvf�rtroende f�r n�t som inte �r i samma grad som sj�lvf�rtroendet kanske..? |
| Originally posted by Endre Gr00v3Z4LL4D! |
mkt h�rliga takter, endre
ja vet banne mig inte hur du kan f� en s�dan ren och fin bas

| Originally posted by Dioxys har nu b�rjat p� ett nytt projekt ![]() |
ackorden passar utm�rkt till da vocals, kunde dock fixera lite mer p� synthen som kommer in 0:20. den �r v�rd att sitta lite h�gre upp p� pedistalen 
| Originally posted by Smekbar h�r e l�ten... den e v�l typ f�rdig... ska bara fixxa mixningen n�n g�ng n�r jag kommer hem (sugh�gtalare h�r p� island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det g�r iaf jag.. |
303:an (�r det v�l?
) �r lovely! den k�r p� s� de ryker! ujuj
bra hardtrance, d�rmed basta!
m�ste du l�gga in p� skivan
Bra l�tar b�da tv�!
endre, det eju bara namnet p� en l�t, h�ller med smekbar, det ska du ge fan i... =)
| Originally posted by Smekbar jaha..? l�gger jag mig i vad fan du d�per dina l�tar till? det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig p� att producera musik eller n�tt s�nt att g�ra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig sj�lva. ganska naturligt... inte alls s�kert att l�ten kommer heta det i slut�ndan heller, f�r se... dock v�ldigt on�dig kommentar fr�n dig. |

sorry om du blev upset.
apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju s�ga..
kommer dock �ndra namn p� l�ten, det e inge bra namn...
[nils]...
japp det e en tb303 klon (malstr�m + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det sk�naste ljudet som finns??? /me likes...
thx f�r den bra kritiken.. 
dioxys: mysig l�t... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e n�tt du ska jobba vidare p�.. 
endre: sk�na beats o mysig bas... trevligt...
ganska "houseigt".. 
det d�r jag gjorde var ett sk�mt
ska g�ra n�t ordentligt.
| Originally posted by Endre det d�r jag gjorde var ett sk�mt ska g�ra n�t ordentligt. |

r... �lskar dem 
white sun - obsession 2
ni kan ju lyssna.... tror d�remot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju s�ga va ni tycker
| Originally posted by Smekbar e inte TB303:an det sk�naste ljudet som finns??? /me likes... |

alla l�tar som har postats p� sida 3 var bra 
h�r �r b�rjan till mitt bidrag, ni kan r�kna ut resten sj�lva

endre - groovesalad (seri�s)
Om det finns plats p� skivan och ni gillar mina produktioner s� sl�nger jag upp lite bidrag nu d�...... 
Revive feat. Anni Egecioglu - Freedom (Radio Edit)
Revive - Without
P� Without e snaren mixad f�r h�gt med det �r �tg�rdat och jag har en ny version att ladda upp..... har inte orkat �nnu....
ps. Ni m�ste anv�nda "save target as" annars g�r det inte att ladda.....ds.
/ revive
jag tycker det l�ter bra dj_revive_... sk�na l�tar... speciellt basen i "without" i b�rjan e grymt sk�n... den p�minner f�r�vrigt iaf mig lite om Hyperlogic - Only me (99)... tycker helt klart att dina grejer ska vara med p� skivan...
snyggt gjort revive 
men komplimanger g�r till alla som arbetar tillsammans i den h�r tr�det. tycker att skivan blir r�tt interessant 
h�ller med dig scul!
tycker det ska bli j�vligt intressant detta
f�resten, hur g�r det f�r dig?
jag arbeter med tre projekter samtidigt faktiskt, jag har ett hardtrance l�t, ett nytt hardstyle l�t men ocks� en speciellt �verraskning f�r mixen, kanske som en sist 'hidden' track hehe 
h�r �r min hardtrance 'demo':
www.scul.net/mp3/tracks/ScuL-SWETA.mp3
det �r liten primitivt nu men det blir n�t 
endre: jag kan inte ladda ner groovesalad
Revive: dina l�tar va coola 
gick s�d�r... hehe... n�n som fortfarande k�nner sig manad? 
mjod�.. jag har ju l�tar redo att anv�ndas s�...
dumdi da...har v�l n�n l�t kanske...kanske en remake p� 4am skullle passa bra
f�r se 
| Originally posted by Vizay 1:a september blir bra...d� f�r jag lite press p� mig att f� klart l�ten s� jag kan lira den p� n�sta fest ocks� ![]() |