TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWE-TA skiva?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Smekbar on Jul-17-2003 03:31:

h�r e l�ten... den e v�l typ f�rdig... ska bara fixxa mixningen n�n g�ng n�r jag kommer hem (sugh�gtalare h�r p� island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det g�r iaf jag..

save target as...

Posted by Endre on Jul-17-2003 03:58:

quote:
Originally posted by Smekbar
h�r e l�ten... den e v�l typ f�rdig... ska bara fixxa mixningen n�n g�ng n�r jag kommer hem (sugh�gtalare h�r p� island.. :/ ) hoppas ni gillar den.. det g�r iaf jag..

save target as...

"Addicted to my self" lite mycket sj�lvf�rtroende f�r n�t som inte �r i samma grad som sj�lvf�rtroendet kanske..?

Posted by Smekbar on Jul-17-2003 07:50:

quote:
Originally posted by Endre

"Addicted to my self" lite mycket sj�lvf�rtroende f�r n�t som inte �r i samma grad som sj�lvf�rtroendet kanske..?

jaha..? l�gger jag mig i vad fan du d�per dina l�tar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig p� att producera musik eller n�tt s�nt att g�ra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig sj�lva. ganska naturligt... inte alls s�kert att l�ten kommer heta det i slut�ndan heller, f�r se... dock v�ldigt on�dig kommentar fr�n dig.

Posted by nils on Jul-17-2003 10:33:

quote:
Gr00v3Z4LL4D!

haha! mkt h�rliga takter, endre ja vet banne mig inte hur du kan f� en s�dan ren och fin bas

good work

quote:
Originally posted by Dioxys
har nu b�rjat p� ett nytt projekt

l�ter bra, s�ger jag ackorden passar utm�rkt till da vocals, kunde dock fixera lite mer p� synthen som kommer in 0:20. den �r v�rd att sitta lite h�gre upp p� pedistalen

quote:

jag gillar! 303:an (�r det v�l? ) �r lovely! den k�r p� s� de ryker! ujuj bra hardtrance, d�rmed basta! m�ste du l�gga in p� skivan

tack fr�n mig

Posted by St_Andrew on Jul-17-2003 10:41:

Bra l�tar b�da tv�!
endre, det eju bara namnet p� en l�t, h�ller med smekbar, det ska du ge fan i... =)

Posted by Endre on Jul-17-2003 12:02:

quote:
jaha..? l�gger jag mig i vad fan du d�per dina l�tar till?
det namnet har dessutom inget med om jag tycker att jag e duktig p� att producera musik eller n�tt s�nt att g�ra. mer av en lite rolig grej, alla e beroende av sig sj�lva. ganska naturligt... inte alls s�kert att l�ten kommer heta det i slut�ndan heller, f�r se... dock v�ldigt on�dig kommentar fr�n dig.

sorry smekbar, var v�l inte riktigt nykter i morse vid den d�r tiden, inte riktigt vaken heller kanske, vakna nyss sorry om du blev upset.

Posted by Smekbar on Jul-17-2003 17:13:

Arrow

apology accepted endre... men, jag var inge vidare glad imorse kan jag ju s�ga.. kommer dock �ndra namn p� l�ten, det e inge bra namn...

[nils]...
japp det e en tb303 klon (malstr�m + scream4 dist i reason)...
e inte TB303:an det sk�naste ljudet som finns??? /me likes...
thx f�r den bra kritiken..

dioxys: mysig l�t... sjyssta vocals... tycker helt klart att det e n�tt du ska jobba vidare p�..

endre: sk�na beats o mysig bas... trevligt... ganska "houseigt"..

Posted by Endre on Jul-17-2003 17:31:

det d�r jag gjorde var ett sk�mt ska g�ra n�t ordentligt.

Posted by dbl on Jul-17-2003 18:24:

quote:

det d�r jag gjorde var ett sk�mt ska g�ra n�t ordentligt.

hehehe.. l�t faktiskt ganska najs... hehehe
b�rjade faktiskt flabba f�rst av namnet och sen av l�ten n�r jag satte p� den.. f�rv�ntade mig n�got heeelt annat

l�t bra dio.. forts�tt p� det.

smekbar.. l�t ocks� bra.... m�ste ta och l�ra mig g�ra 303r... �lskar dem

har f�rresten tagit och �ndrat introt och lagt till lite p� obsession... ska ta och f�rs�ka ladda upp igen

Posted by dbl on Jul-17-2003 18:32:

white sun - obsession 2

ni kan ju lyssna.... tror d�remot jag ska ta bort grejen jag la till bakom melodin, men ni kan ju s�ga va ni tycker

Posted by Nyx on Jul-17-2003 19:47:

quote:
e inte TB303:an det sk�naste ljudet som finns??? /me likes...

303 �ger!

"Addicted to myself" var en j�kligt bra l�t btw

Posted by dj_hysterix on Jul-17-2003 21:51:

alla l�tar som har postats p� sida 3 var bra

Posted by Endre on Jul-18-2003 02:44:

h�r �r b�rjan till mitt bidrag, ni kan r�kna ut resten sj�lva

endre - groovesalad (seri�s)

Posted by dj_revive_ on Jul-18-2003 17:38:

Smiley DJ

Om det finns plats p� skivan och ni gillar mina produktioner s� sl�nger jag upp lite bidrag nu d�......

Revive feat. Anni Egecioglu - Freedom (Radio Edit)
Revive - Without

P� Without e snaren mixad f�r h�gt med det �r �tg�rdat och jag har en ny version att ladda upp..... har inte orkat �nnu....

ps. Ni m�ste anv�nda "save target as" annars g�r det inte att ladda.....ds.

/ revive

Posted by Smekbar on Jul-19-2003 19:56:

jag tycker det l�ter bra dj_revive_... sk�na l�tar... speciellt basen i "without" i b�rjan e grymt sk�n... den p�minner f�r�vrigt iaf mig lite om Hyperlogic - Only me (99)... tycker helt klart att dina grejer ska vara med p� skivan...

Posted by ScuL on Jul-20-2003 17:52:

snyggt gjort revive

men komplimanger g�r till alla som arbetar tillsammans i den h�r tr�det. tycker att skivan blir r�tt interessant

Posted by Rikard on Jul-20-2003 18:01:

h�ller med dig scul! tycker det ska bli j�vligt intressant detta f�resten, hur g�r det f�r dig?

Posted by ScuL on Jul-20-2003 19:08:

jag arbeter med tre projekter samtidigt faktiskt, jag har ett hardtrance l�t, ett nytt hardstyle l�t men ocks� en speciellt �verraskning f�r mixen, kanske som en sist 'hidden' track hehe

h�r �r min hardtrance 'demo':
www.scul.net/mp3/tracks/ScuL-SWETA.mp3

det �r liten primitivt nu men det blir n�t

Posted by dj_hysterix on Jul-20-2003 19:14:

endre: jag kan inte ladda ner groovesalad
Revive: dina l�tar va coola

Posted by St_Andrew on Mar-28-2004 17:49:

gick s�d�r... hehe... n�n som fortfarande k�nner sig manad?

Posted by dbl on Mar-28-2004 17:57:

mjod�.. jag har ju l�tar redo att anv�ndas s�...

Posted by Vizay on Mar-29-2004 00:31:

dumdi da...har v�l n�n l�t kanske...kanske en remake p� 4am skullle passa bra f�r se

Posted by ScuL on Mar-29-2004 09:39:

quote:
Originally posted by Vizay
1:a september blir bra...d� f�r jag lite press p� mig att f� klart l�ten s� jag kan lira den p� n�sta fest ocks�

nu blir det snarare 01.09.04 ist�llet

hehe ahja. s� l�nge det kommer �r det bra.
ska kolla om jag kan fixa min fruity igen n�r allt �r lugnt hemma igen

Pages (3): « 1 2 [3]