TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- kleine moeite groot plezier: help ff!!!!
Pages (3): « 1 2 [3]
haha hey hon
ofcuz u agree with me,royal minds think alike
mmmm.. heb weer een interessante discussie gemist ook al ging et me nix aan 
ach ja, moet meer actiever zijn dan mis ik dit soort dingen niet 
owja, ik ga nu eff berichtje schrijven, hoop dat et een leuke bruiloft is geweest 
| quote: |
| Originally posted by magrec oe hehe dacht ik, laat ik mijn forum leven eens verbeteren en zorgen dat er doormij iig niet meer geflamed gaat worden blijkt dat een klein stukje tekst toch weer aardig wat stof doet opwaaien ![]() j/k ![]() Maar ik bedoelde het goed en bedacht me later dat je het ook van een andere kant kon bekijken zoals proximuts bedoelde maar goed ![]() Ik hoop dat de trouwerij leuk was en dat het feest nog goed lang doorgaat |

je doet toch iets fout geloof ik (k)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent je doet toch iets fout geloof ik (k) |
Ah, ik had daarnet een een reactie op het stukje van Josta geschreven maar aangezien de discussie niet meer verder gaat heb ik hem weg gehaald.
Als ik hem liet staan kreeg ik toch weer allemaal gezeur over me heen. Het was een hele serieuze post en dat zijn jullie totaal niet van mij gewent.
Josta als je hem alsnog wilt lezen dan mail je me maar 
zo dat was me het feestje wel weer!
ik hoop voor rene en cathelijne dat hun leven verder net zoon mooi feest mag zijn als het feest op vrijdag avond!
(voor de mensen die nieuwschierig zijn, er staan foto's op flock)
Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S), en dat mensen meteen afgezeken worden als ze 1 opmerking tussendoor maken, die wel redelijk terecht is (..het is allemaal maar weer hoe je het interpreteert....en tot 10 tellen helpt wel eens...)
..... maar ik hoop in ieder geval dat de bruiloft leuk was! Heb wat foto's gezien van het feestje, en zag er leuk uit! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S) |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Persoonlijke dingen op het forum is niet zo'n ramp, gaat om de reactie van sommige mensen wat zo jammer is. |
Hm,voel me niet echt aangesproken en ook geen zin om te kijken wil jullie dan bedoelen.
| quote: |
| Originally posted by Donna Hm,voel me niet echt aangesproken. |


hah ik ben wel benieuwd dus kom maar op met die post Timmaaaaaaaaaaaaay 
aangezien je niet meer op msn bent tegenwoordig (slet) doe ik zo mar ff het verzoekje 
teehee!!!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hah ik ben wel benieuwd dus kom maar op met die post Timmaaaaaaaaaaaaay ![]() aangezien je niet meer op msn bent tegenwoordig (slet) doe ik zo mar ff het verzoekje ![]() teehee!!!! |
ik mail die post wel effe :P
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.