TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- kleine moeite groot plezier: help ff!!!!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Donna on Jun-20-2003 06:19:

haha hey hon

ofcuz u agree with me,royal minds think alike


Posted by TimeportE on Jun-20-2003 08:50:

mmmm.. heb weer een interessante discussie gemist ook al ging et me nix aan
ach ja, moet meer actiever zijn dan mis ik dit soort dingen niet

owja, ik ga nu eff berichtje schrijven, hoop dat et een leuke bruiloft is geweest


Posted by Miss Proximus on Jun-20-2003 10:06:

quote:
Originally posted by magrec
oe hehe dacht ik, laat ik mijn forum leven eens verbeteren en zorgen dat er doormij iig niet meer geflamed gaat worden blijkt dat een klein stukje tekst toch weer aardig wat stof doet opwaaien
j/k

Maar ik bedoelde het goed en bedacht me later dat je het ook van een andere kant kon bekijken zoals proximuts bedoelde maar goed

Ik hoop dat de trouwerij leuk was en dat het feest nog goed lang doorgaat



hey jij mij proximuts noemen h�?

oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent je doet toch iets fout geloof ik (k)


Posted by TimeportE on Jun-20-2003 10:25:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent je doet toch iets fout geloof ik (k)

jah ben beetje inactief en af en toe post bui.. maar ja, het ligt dus aan mij..


Posted by New Wave on Jun-21-2003 21:15:

Ah, ik had daarnet een een reactie op het stukje van Josta geschreven maar aangezien de discussie niet meer verder gaat heb ik hem weg gehaald.
Als ik hem liet staan kreeg ik toch weer allemaal gezeur over me heen. Het was een hele serieuze post en dat zijn jullie totaal niet van mij gewent.

Josta als je hem alsnog wilt lezen dan mail je me maar


Posted by franzelare on Jun-22-2003 20:39:

zo dat was me het feestje wel weer!


ik hoop voor rene en cathelijne dat hun leven verder net zoon mooi feest mag zijn als het feest op vrijdag avond!

(voor de mensen die nieuwschierig zijn, er staan foto's op flock)


Posted by SnuggLe on Jun-23-2003 09:02:

Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S), en dat mensen meteen afgezeken worden als ze 1 opmerking tussendoor maken, die wel redelijk terecht is (..het is allemaal maar weer hoe je het interpreteert....en tot 10 tellen helpt wel eens...)


..... maar ik hoop in ieder geval dat de bruiloft leuk was! Heb wat foto's gezien van het feestje, en zag er leuk uit!


Posted by New Wave on Jun-23-2003 09:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S)


Persoonlijke dingen op het forum is niet zo'n ramp, gaat om de reactie van sommige mensen wat zo jammer is.


Posted by SnuggLe on Jun-23-2003 11:56:

quote:
Originally posted by New Wave
Persoonlijke dingen op het forum is niet zo'n ramp, gaat om de reactie van sommige mensen wat zo jammer is.


Daar ben ik het mee eens enzo


Posted by Donna on Jun-24-2003 15:44:

Hm,voel me niet echt aangesproken en ook geen zin om te kijken wil jullie dan bedoelen.


Posted by New Wave on Jun-24-2003 17:05:

quote:
Originally posted by Donna
Hm,voel me niet echt aangesproken.


Hoeft ook niet, ik heb geen namen genoemd
Tis alleen zo dat op sommige momenten mensen dingen zeggen die niet hoeven.
Ik wil dus geen link leggen naar de zeikerds hier, kan ik niet want ik ben 1 van de grootste


Posted by Miss Proximus on Jun-25-2003 11:53:

hah ik ben wel benieuwd dus kom maar op met die post Timmaaaaaaaaaaaaay

aangezien je niet meer op msn bent tegenwoordig (slet) doe ik zo mar ff het verzoekje

teehee!!!!


Posted by New Wave on Jun-25-2003 15:27:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hah ik ben wel benieuwd dus kom maar op met die post Timmaaaaaaaaaaaaay

aangezien je niet meer op msn bent tegenwoordig (slet) doe ik zo mar ff het verzoekje

teehee!!!!


Mwhehe, mwja ik behoor nu eindelijk tot de sector: "hard werkende mensen"
Als jij uit je bed komt sta ik al op de werkvloer en als jij van school bent sta ik der nog ik mail die post wel effe :P

kussie


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.