TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TREVLIG MIDSOMMAR!!! *kram kram*
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Glad midsommar!!! Sj�lv ska jag till Sm�gen i�r ![]() Brukar tillbringa midosmmar i bohusl�n. Var meningen att vi skulle till sthlm men pl�nboken ville inte riktigt det. Ska sova i bilen, ganska lugnt om man �r 2 pers och har en kombi (f�ller baks�tet och b�ddar gott!) |
| Originally posted by St_Andrew cool, jag ska nog till lysekil, n�stan samma st�lle ju |
Trevlig midsommar!!
Jaha d� var den h�r tr�den ig�ng igen...
I �r s� blir det grilla hos mig och sen party p� Stacys!!
PS Don't drink and drive!!!

Party blir det men inget �r best�mt om n�gon har n�t bra tips f�r dena v�nliga sj�l medela mig det hehehe det blir FEZT i alla fall
och som editerat f�rut Det �r F�RBJUDET att �ns t�nka p� att k�ra bil efter ett glas FY!!
SAY NO!! to drink and drive and say NO to drugs
Grillning, bira, polarna, sk�rg�rden och ett g�ng gymnasie
tjejer!
Vad mer kan man beg�ra?
| Originally posted by SWE_TRANCE Najs! Brukar vara i Lysekil faktistk, men ska testa Sm�gen nu i�r. Finns ganska stor risk att vi drar ner till Lysekil p� l�rdagen. Om du �r kvar d�r d� s� kan vi ju tr�ffas och ta en glass eller n�t |
vore najs =) ska nog upp till sm�gen ox�, ska tr�ffa en annnan tjej d�r som jag k�nner lite
jakla!
Glad till dig! (er?)
I wish i had a good excuse to live in Sweden. Anyone need a marriage?
|
| Originally posted by St_Andrew cool, jag ska nog till lysekil, n�stan samma st�lle ju |

om tv� timmar �ker jag till �land � ska fira lite midsommar =)
HA en trevlig midsommar ALLA h�r .. -kl�m-
St_Andrew: Skicka ett PM med ditt mobilnummer s� h�r jag av mig om jag �ker f�rbi Lysekil
Vart ska ni bo d�r?
Glad midsommar alla