TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
TooooF jukX
oh ja, ik vergeet nog een tekenfilmpie: Thundercats, kennen jullie m nig???met die gast, hoe heet ie? lionel(ritchie
) ofzo??en dan pakte ie weer zn mesje en riep "Thundercats, thundercats, goooooooooooooooooooooo!!!!!!" en toen werd zn mesje ineens een zwaard ofzo...

ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit allemaal voor mijn tijd. ik heb nooit zoveel gezien van de transformers enzo
ik moest altijd verplicht vpro kijken toen ik klein was, van die pedagogisch verantwoordde shit
moct sowieso niet zo vaak tv kijken weet ik me te herinneren, bovendien woonde ik in zo'n gave buurt dat ik meestal buiten ergens hutten aan het bouwen was haha of in bomen klimmen of ruzi�n met me zus..wie het hardste kon schoppen (ik won altijd lol) 
| quote: |
Originally posted by Miss Proximus ik moest altijd verplicht vpro kijken toen ik klein was, van die pedagogisch verantwoordde shit moct sowieso niet zo vaak tv kijken weet ik me te herinneren, bovendien woonde ik in zo'n gave buurt dat ik meestal buiten ergens hutten aan het bouwen was haha of in bomen klimmen of ruzi�n met me zus..wie het hardste kon schoppen (ik won altijd lol) |
hmmm..ik dacht dat ik wat gepost had..maar kennlijk niet haha
n-e-wayz...cool h�? dat poorten, vooral als het iemand was die je niet mocht...v�t hard schoppen!! lolol haha..check me nieuwe "ondertitel" maar..haha ik ben een reldel rofl 
| Originally posted by Optimus Trance oh ja, ik vergeet nog een tekenfilmpie: Thundercats, kennen jullie m nig???met die gast, hoe heet ie? lionel(ritchie ) ofzo??en dan pakte ie weer zn mesje en riep "Thundercats, thundercats, goooooooooooooooooooooo!!!!!!" en toen werd zn mesje ineens een zwaard ofzo...![]() ![]() |
| Originally posted by Dj Lex haha wij deden ook coole spelletjes op de basisschool. poorten. Als je een bal door iemand ze benen speelde mocht iedereen die meedeed die gozer trappen tot ie bij een paal was. geweldig was dat |

| Originally posted by Dj Lex ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit allemaal voor mijn tijd. ik heb nooit zoveel gezien van de transformers enzo |
hehehe, Lex mocht vroeger nooit tv kijken, hij moets altijd naar pianolessen, hehehe

| Originally posted by Jukx das toevallig!! zat net het liedje te luisteren.... thunder... thunder... thunder... THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! thundercats are on the move, thundercats are loose feel the magic, feel the power blablablabla je had ook nog She-ra (vrouwelijke variant op He-man) en "Jayce and the Wheeled Warriors" moet je ook gezien hebben, kan niet anders! |

| Originally posted by Optimus Trance bij ons hette dat doodschoppertje, hehehehe ![]() ![]() |

Hehe nou ik heb niet van die strenge ouders. Maar ja ik denk dat ik wel iets mis ja
| Originally posted by tango Bij ons LTS voetbal (oftewel LTS'en!) ![]() grtz, TNG |
| Originally posted by -=WVG=- Ja, bij ons ook zo...vage naam eigenlijk maar ja, het was wel cool... Verboden op school natuurlijk, maar we zagen altijd wel n mogelijkheid een spelletje LTS'uuh te spelen in de pauze |
jaaa??? wij gingen net zo lang door totdat ze niet meer konden huilen 
Haha kewl man, lekker schoppen en vaak was altijd dezelfde de lul. Hahaha wat een stumper was die jongen, best zielig eigenlijk als ik er nu aan terugdenk.
Oja en Lex nog gefeliciteerd, een beetje laat maar beter dan nooit. Maar je zit inmiddels alweer bijna op 2500
. Nou ga zo door. 
volgens mij zit Lex, als t zo doorgaat, na de zomer al op de 10.000

!
Nou jongens niet te optimistisch he. Hehe
Jezus Proximus, jij bent echt hard. gewoon doortrappen. Ohoh
op school deden wij altijd kerioten, een soort tikkertje. als jij dus de tikker was moest jij iemand anders proberen te tikken, als dat gelukt was moest hij samen met jouw hand in hand weer iemand anders proberen te tikken, als dat ook weer gelukt was moest degene ook weer hand in hand lopen, samen met de tikkers. wanneer het tikgroepje groter dan 4 man werd mocht je splitsen.
jaja de goeie oude tijd
| Originally posted by basvh op school deden wij altijd kerioten |

| Originally posted by tango Bij ons LTS voetbal (oftewel LTS'en!) ![]() grtz, TNG |
He, stelletje CULTUURBARBAREN!! Deze thread ging over oude tekenfilms en niet over "welke vorm van tikkertje" of wat voor ander infantiel onderwerp dan ook!!! 
| Originally posted by Jukx He, stelletje CULTUURBARBAREN!! Deze thread ging over oude tekenfilms en niet over "welke vorm van tikkertje" of wat voor ander infantiel onderwerp dan ook!!! |