TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Henkie_henk on Jun-15-2001 12:36:

TooooF jukX

Posted by Opti on Jun-15-2001 13:11:

oh ja, ik vergeet nog een tekenfilmpie: Thundercats, kennen jullie m nig???met die gast, hoe heet ie? lionel(ritchie) ofzo??en dan pakte ie weer zn mesje en riep "Thundercats, thundercats, goooooooooooooooooooooo!!!!!!" en toen werd zn mesje ineens een zwaard ofzo...

Posted by Dj Lex on Jun-15-2001 13:14:

ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit allemaal voor mijn tijd. ik heb nooit zoveel gezien van de transformers enzo

Posted by Miss Proximus on Jun-15-2001 13:16:

ik moest altijd verplicht vpro kijken toen ik klein was, van die pedagogisch verantwoordde shit moct sowieso niet zo vaak tv kijken weet ik me te herinneren, bovendien woonde ik in zo'n gave buurt dat ik meestal buiten ergens hutten aan het bouwen was haha of in bomen klimmen of ruzi�n met me zus..wie het hardste kon schoppen (ik won altijd lol)

Posted by Dj Lex on Jun-15-2001 13:18:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik moest altijd verplicht vpro kijken toen ik klein was, van die pedagogisch verantwoordde shit moct sowieso niet zo vaak tv kijken weet ik me te herinneren, bovendien woonde ik in zo'n gave buurt dat ik meestal buiten ergens hutten aan het bouwen was haha of in bomen klimmen of ruzi�n met me zus..wie het hardste kon schoppen (ik won altijd lol)

haha wij deden ook coole spelletjes op de basisschool. poorten. Als je een bal door iemand ze benen speelde mocht iedereen die meedeed die gozer trappen tot ie bij een paal was. geweldig was dat

Posted by Miss Proximus on Jun-15-2001 13:21:

hmmm..ik dacht dat ik wat gepost had..maar kennlijk niet haha

n-e-wayz...cool h�? dat poorten, vooral als het iemand was die je niet mocht...v�t hard schoppen!! lolol haha..check me nieuwe "ondertitel" maar..haha ik ben een reldel rofl

Posted by Jukx on Jun-15-2001 13:31:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
oh ja, ik vergeet nog een tekenfilmpie: Thundercats, kennen jullie m nig???met die gast, hoe heet ie? lionel(ritchie) ofzo??en dan pakte ie weer zn mesje en riep "Thundercats, thundercats, goooooooooooooooooooooo!!!!!!" en toen werd zn mesje ineens een zwaard ofzo...

das toevallig!! zat net het liedje te luisteren....

thunder... thunder... thunder... THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
thundercats are on the move, thundercats are loose
feel the magic, feel the power blablablabla

je had ook nog She-ra (vrouwelijke variant op He-man) en "Jayce and the Wheeled Warriors" moet je ook gezien hebben, kan niet anders!

Posted by Opti on Jun-15-2001 13:31:

quote:
Originally posted by Dj Lex

haha wij deden ook coole spelletjes op de basisschool. poorten. Als je een bal door iemand ze benen speelde mocht iedereen die meedeed die gozer trappen tot ie bij een paal was. geweldig was dat

bij ons hette dat doodschoppertje, hehehehe

Posted by Jukx on Jun-15-2001 13:33:

quote:
Originally posted by Dj Lex
ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit allemaal voor mijn tijd. ik heb nooit zoveel gezien van de transformers enzo

wat heb jij voor opvoeding gehad joh!! dat soort dingen horen gewoon bij je algemene ontwikkeling hoor!

Posted by Opti on Jun-15-2001 13:46:

hehehe, Lex mocht vroeger nooit tv kijken, hij moets altijd naar pianolessen, hehehe

Posted by Opti on Jun-15-2001 13:49:

quote:
Originally posted by Jukx

das toevallig!! zat net het liedje te luisteren....

thunder... thunder... thunder... THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
thundercats are on the move, thundercats are loose
feel the magic, feel the power blablablabla

je had ook nog She-ra (vrouwelijke variant op He-man) en "Jayce and the Wheeled Warriors" moet je ook gezien hebben, kan niet anders!

she-ra kan ik me nog wel herinneren, maar Jayce & co??? weet niet meer joh, is lang geleden...

Posted by tango on Jun-15-2001 13:56:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

bij ons hette dat doodschoppertje, hehehehe

Bij ons LTS voetbal (oftewel LTS'en!)

grtz,
TNG

Posted by Dj Lex on Jun-15-2001 14:20:

Hehe nou ik heb niet van die strenge ouders. Maar ja ik denk dat ik wel iets mis ja

Posted by -=WVG=- on Jun-15-2001 14:56:

quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

Ja, bij ons ook zo...vage naam eigenlijk maar ja, het was wel cool...
Verboden op school natuurlijk, maar we zagen altijd wel n mogelijkheid een spelletje LTS'uuh te spelen in de pauze

Posted by Dj Lex on Jun-15-2001 15:31:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ja, bij ons ook zo...vage naam eigenlijk maar ja, het was wel cool...
Verboden op school natuurlijk, maar we zagen altijd wel n mogelijkheid een spelletje LTS'uuh te spelen in de pauze

haha wij mochten ook nit meer op een gegeven moment. teveel huilende kinderen. Wij deden wel dat als iemand huilde dat we stopten met schoppen

Posted by Miss Proximus on Jun-15-2001 15:48:

jaaa??? wij gingen net zo lang door totdat ze niet meer konden huilen

Posted by Remy D on Jun-15-2001 15:54:

Haha kewl man, lekker schoppen en vaak was altijd dezelfde de lul. Hahaha wat een stumper was die jongen, best zielig eigenlijk als ik er nu aan terugdenk.

Posted by Remy D on Jun-15-2001 15:55:

Oja en Lex nog gefeliciteerd, een beetje laat maar beter dan nooit. Maar je zit inmiddels alweer bijna op 2500 . Nou ga zo door.

Posted by Opti on Jun-15-2001 16:21:

volgens mij zit Lex, als t zo doorgaat, na de zomer al op de 10.000!

Posted by Dj Lex on Jun-15-2001 16:47:

Nou jongens niet te optimistisch he. Hehe
Jezus Proximus, jij bent echt hard. gewoon doortrappen. Ohoh

Posted by basvh on Jun-15-2001 17:46:

op school deden wij altijd kerioten, een soort tikkertje. als jij dus de tikker was moest jij iemand anders proberen te tikken, als dat gelukt was moest hij samen met jouw hand in hand weer iemand anders proberen te tikken, als dat ook weer gelukt was moest degene ook weer hand in hand lopen, samen met de tikkers. wanneer het tikgroepje groter dan 4 man werd mocht je splitsen.

jaja de goeie oude tijd

Posted by Opti on Jun-15-2001 18:09:

quote:
Originally posted by basvh
op school deden wij altijd kerioten

lijkt wel turks woord

Posted by Blik on Jun-15-2001 18:17:

quote:
Originally posted by tango

grtz,
TNG

hehe, deden wij ook altijd bij onsmop de basisschool, is 5 jaar geleden nu......

Posted by Jukx on Jun-16-2001 00:33:

He, stelletje CULTUURBARBAREN!! Deze thread ging over oude tekenfilms en niet over "welke vorm van tikkertje" of wat voor ander infantiel onderwerp dan ook!!!

Posted by Blik on Jun-16-2001 11:39:

quote:
Originally posted by Jukx
He, stelletje CULTUURBARBAREN!! Deze thread ging over oude tekenfilms en niet over "welke vorm van tikkertje" of wat voor ander infantiel onderwerp dan ook!!!

nee, deze thread ging over Lex die 2000 posts gehaald heeft!!!!

totdat iemand oner GI-Joe begon te lullen en over de Transformers

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »