TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
כן זה הכיף בטלנובלות שהכל מסובך... אבל במשחק החיים היה הרבה יותר פשוט ופחות מפתיע.. בטלנובלות בויוה באמת יש מתח וכל כמה פרקים אתה בטוח שאתה יודע כבר מי זה מי ואחרי כמה פרקים אתה מבין שממש טעית...
עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר
"יש לי חידה בפיזיקה
חתול תמיד נופל על הרגליים
ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה
אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?"
נו באמת
זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו
"מאיהלה תתעוררי, שכל לא קונים במכולת"
| quote: |
| Originally posted by Scorchio עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר "יש לי חידה בפיזיקה חתול תמיד נופל על הרגליים ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?" נו באמת זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו "מאיהלה תתעוררי, שכל לא קונים במכולת" |
ספיר הזאת אחת הפצצות!!!! איזה כוסית היא
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה
והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יש לה גוף מטורף!
| quote: |
| Originally posted by Sniper ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף יש לה גוף מטורף! |
ענבר כוסית עולם
רק חבל שהעיניים שלה נראות כמו שני פנסי ערפל
חחח רועי אחי ראיתי אותה פעם אחת ברמת אביב יענתו בקניון
ה' ישמורר איזה פצצה היא!!! ת'לא יודע כמה במציאות היא הרבה יותר..
ויש לה גם פנים דיי יפות
ובקשר לצח
באמת העיינים שלה מבאסות
אבל השאר אצלה ממש ממש ליגה!
איזה שפתייםם יואוווו, בדוגרי שאני חושב על זה גם הגבות מפריעות קצת
איזה פרק בן בןןןןן זונה היה היוםםםםם
יאאאאא ראיתי אותו עם ידידה עוד שניה בכינו
אהבתייייייייייייייייייייי
[Edit]
http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by Shahar http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
למה ? אהבתייייי
הפרק היה ענקקקק והשילוב של השיר.......היה מהמםםםםם
לא ראיתי כבר איזה שבוע פרק...
אם יצא מחר ב 2 וחצי אני יראה 
| quote: |
| Originally posted by Shahar איזה פרק בן בןןןןן זונה היה היוםםםםם יאאאאא ראיתי אותו עם ידידה עוד שניה בכינו אהבתייייייייייייייייייייי [Edit] http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio חחחחחחחחחחח אחרי הפרק שהיא מתה חבר שלי התחליל לשלוח לכל הרשימת אייסיקיו שלו "בצער רב וביגון קודר סוניה מתה בדמי ימיה" אין נקרעתי מצחוק |
באמאשלכם חזרתי עכשיו מהקניון אמרו האלה ממשחק החיים באים וזה...
איזה השפלה אנלא מאמין........
הם היו אמורים לחתום למי שקונה תספר..
היו שם בלחץ 20 אנשים שחיכו להם
רק ירון יעל ושירן באו
הם נראה לי התבאסו אחושרמוטה הם באו ממש לדקה.. השאירו להם כזה כיסאות לשבת והם אפילו לא ישבו חחחחחח
שירן הבת זונה הזאת חבר שלי עושה לה באמאשלך תחתמי היא אמרה רק על הספרים
אבל ירון יצא גבר בא התחבק איתנו וזה
ויעל סתם עמדה כזה בלי קשר.....
הם ניראו מזה מאוכזבים הם ציפו לאיזה 200 איש שיסתערו פתאום הם באו ראו 20 איש כזה עומדים ומסתכלים עליהם...........
ד"א שירן עשתה פן וכל כךךךך לאאאאאאא מתאים לה.... גועל נפש...הרס אותה ויש לה איזה משהו באף שמעוות אותה
fun fun . .
| quote: |
Originally posted by MASTERsplinter fun fun . . |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אני מוכן לשלם מליונים כדי להתחלף איתו שם.. |
Jחחח
חח רק עכשיו קראתי את כל ה - 4 עמודים אחרונים.. חח איזה קרועים... חחח ירון יזיידן עם ליה שתזיין על שאול.. בלה בלה בלה
חח קרעת אותי!
ויש איזה מיליוןןןן גירסאות לסוף..
אבל זה הכל חרטא שאנשים ממציאים
כמו בלחיי האהבה שאמרו שרונה ואלי מרקו אחים וכל מיני שטיות כאלה
גם פה יש את אלה שאומרים שאפי זה הבן של מישל
וכל מיני כאלה
ובאמת לא הבנתי את הקטע של אפי
בן כמה הזן זונה הזה?? דרך אגב אחללללה שחקן !!
הוא הכי תותח שם
אבל אני לא מבין מצד אחד הוא רואה שוקולד ומתלהב כמו ילד בן 9
ומצד שני יש לו שערות על החזה כמו אבא שלי !!1
וירו וליה.. דיי מעצבניםםםם !! כמו ילדים בכיתה ד'.. פוצי מוצי איזה חמודה את איזה יפה אתה.. חלללס תזדיינו בשקט !!
בסוף הם יזדיינו ויצא להם ילדה מטומטמת והיא תיהיה עם אפי..
אבלל ראסמיי שאחלה סידרה.. ממכרתת אחושרמוטה
אפרופו אחושרמוטה..(דרך אגב.. אף פעם לא הבנתי מה הקטע של המילה אפרופו.. כאילו מה הקשר??לא משנה)
אפרופו אחושרמוטה.. אז למרוקאים יש 2 חושים
אחושרמוטה
אחושילינג

| quote: |
Originally posted by MASTERsplinter fun fun . . |

חחחחחחחחחחחחחחח רק 20 אנשים היו שם איזה זין עצבני!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אישית יענו הייתי פורש מהסדרה מה זה 20 אנשים לעומת כמה שרואים את זה.
זיהוי שיר
אני יודע שאולי אני אמור לרשום את זה בזיהוי שירים..
אבל מישהו אוללללי יודע תשם של הטראק החדש..
יש שם קטע כזה חחחחחחחזק חבלל על הזמן !!!
"בום טראח נפל תותח.."
משהוו חזק.. אני חושב די גיי אפי
DJ Efi Feat. Michelle Shchori - Boom, trach Nafal totah

Also Known as
The kzizot song
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נימי יא דפוק מה זה השירים האלה שאתה מחזיק על המחשב שלך ?! 
ראסמי זה היה קטע מהמפגרים...
אפי הזה חתיכת ילד מוזר... ואיך בדיוק נשרפו הקציצות בחצי דקה שהן על האש??
והבתיה הזאת... איזה ראש בצורת בטטה... לא סובל אותה
כבר כמה ימים שלא יצא לי לראות
רק אתמול ראיתי את הסוף שבאים לקחת את אפי-אפרים
איזה קטע דבילי
ובכלל גם רצחו את תומר
WTF?!?!
מה יש לתסריטאים מה זה הקיצוץ שחקנים הזה
קודם גנגנה אחרי זה סוניה ועכשיו מה
בטח יהרגו גם את קובי או משהו כזה
ורועי אתה צודק באמת יש לה משהו דפוק בראש..

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.