TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »


Posted by Shahar on Jun-21-2003 15:33:

כן זה הכיף בטלנובלות שהכל מסובך... אבל במשחק החיים היה הרבה יותר פשוט ופחות מפתיע.. בטלנובלות בויוה באמת יש מתח וכל כמה פרקים אתה בטוח שאתה יודע כבר מי זה מי ואחרי כמה פרקים אתה מבין שממש טעית...


Posted by Scorchio on Jun-21-2003 17:35:

עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר
"יש לי חידה בפיזיקה
חתול תמיד נופל על הרגליים
ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה
אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?"


נו באמת

זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו

"מאיהלה תתעוררי, שכל לא קונים במכולת"


Posted by Elior on Jun-21-2003 17:50:

quote:
Originally posted by Scorchio
עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר
"יש לי חידה בפיזיקה
חתול תמיד נופל על הרגליים
ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה
אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?"


נו באמת

זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו

"מאיהלה תתעוררי, שכל לא קונים במכולת"


החתול יפול על הרגליים...
ושכל אל קונםי בכלל...


איזה טיפשםי יאללה


Posted by Sniper on Jun-21-2003 23:44:

ספיר הזאת אחת הפצצות!!!! איזה כוסית היא
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה
והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יש לה גוף מטורף!


Posted by Hell_Copter on Jun-22-2003 02:40:

quote:
Originally posted by Sniper
ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה
והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יש לה גוף מטורף!


יש לה באמת גוף מטורף!!!
אבל הפרצוף שלה לא משהו...
למרות שאלי חושב שהיא יפה


Posted by Scorchio on Jun-22-2003 06:59:

ענבר כוסית עולם

רק חבל שהעיניים שלה נראות כמו שני פנסי ערפל


Posted by Sniper on Jun-22-2003 07:49:

חחח רועי אחי ראיתי אותה פעם אחת ברמת אביב יענתו בקניון
ה' ישמורר איזה פצצה היא!!! ת'לא יודע כמה במציאות היא הרבה יותר..
ויש לה גם פנים דיי יפות


ובקשר לצח
באמת העיינים שלה מבאסות
אבל השאר אצלה ממש ממש ליגה!
איזה שפתייםם יואוווו, בדוגרי שאני חושב על זה גם הגבות מפריעות קצת


Posted by Shahar on Jun-22-2003 18:04:

איזה פרק בן בןןןןן זונה היה היוםםםםם
יאאאאא ראיתי אותו עם ידידה עוד שניה בכינו
אהבתייייייייייייייייייייי

[Edit]

http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by NaOren on Jun-22-2003 22:20:

quote:
Originally posted by Shahar

http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח



לא מצחיק כ"כ אחי...


Posted by Shahar on Jun-22-2003 22:51:

למה ? אהבתייייי
הפרק היה ענקקקק והשילוב של השיר.......היה מהמםםםםם


Posted by Hell_Copter on Jun-22-2003 23:19:

לא ראיתי כבר איזה שבוע פרק...
אם יצא מחר ב 2 וחצי אני יראה


Posted by Scorchio on Jun-23-2003 07:27:

quote:
Originally posted by Shahar
איזה פרק בן בןןןןן זונה היה היוםםםםם
יאאאאא ראיתי אותו עם ידידה עוד שניה בכינו
אהבתייייייייייייייייייייי

[Edit]

http://planet.nana.co.il/zizo12/Untitle.JPG

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חחחחחחחחחחח אחרי הפרק שהיא מתה חבר שלי התחליל לשלוח לכל הרשימת אייסיקיו שלו
"בצער רב וביגון קודר סוניה מתה בדמי ימיה"

אין נקרעתי מצחוק


Posted by Hell_Copter on Jun-23-2003 15:57:

quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחח אחרי הפרק שהיא מתה חבר שלי התחליל לשלוח לכל הרשימת אייסיקיו שלו
"בצער רב וביגון קודר סוניה מתה בדמי ימיה"

אין נקרעתי מצחוק


יש איזה ילדה בשכבה שלי שקוראים לה סוניה
ואחרי הפרק הזה ידידה שלי באה לחבר שלי ועושה לו שמעת שסוניה מתה?
הוא נכנס כזה לסרטים
חחחחחחחח


Posted by Shahar on Jun-23-2003 16:53:

באמאשלכם חזרתי עכשיו מהקניון אמרו האלה ממשחק החיים באים וזה...
איזה השפלה אנלא מאמין........
הם היו אמורים לחתום למי שקונה תספר..
היו שם בלחץ 20 אנשים שחיכו להם
רק ירון יעל ושירן באו
הם נראה לי התבאסו אחושרמוטה הם באו ממש לדקה.. השאירו להם כזה כיסאות לשבת והם אפילו לא ישבו חחחחחח
שירן הבת זונה הזאת חבר שלי עושה לה באמאשלך תחתמי היא אמרה רק על הספרים
אבל ירון יצא גבר בא התחבק איתנו וזה
ויעל סתם עמדה כזה בלי קשר.....
הם ניראו מזה מאוכזבים הם ציפו לאיזה 200 איש שיסתערו פתאום הם באו ראו 20 איש כזה עומדים ומסתכלים עליהם...........
ד"א שירן עשתה פן וכל כךךךך לאאאאאאא מתאים לה.... גועל נפש...הרס אותה ויש לה איזה משהו באף שמעוות אותה


Posted by MASTERsplinter on Jun-23-2003 17:36:

Jester





fun fun . .


Posted by -CosmicFire- on Jun-23-2003 18:40:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter




fun fun . .


אני מוכן לשלם מליונים כדי להתחלף איתו שם..


Posted by MASTERsplinter on Jun-23-2003 19:24:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני מוכן לשלם מליונים כדי להתחלף איתו שם..



נעעעע..

זה רק בגלל שאתה פעוט..


Posted by divx-master2 on Jun-23-2003 23:52:

Jחחח

חח רק עכשיו קראתי את כל ה - 4 עמודים אחרונים.. חח איזה קרועים... חחח ירון יזיידן עם ליה שתזיין על שאול.. בלה בלה בלה

חח קרעת אותי!

ויש איזה מיליוןןןן גירסאות לסוף..

אבל זה הכל חרטא שאנשים ממציאים

כמו בלחיי האהבה שאמרו שרונה ואלי מרקו אחים וכל מיני שטיות כאלה
גם פה יש את אלה שאומרים שאפי זה הבן של מישל

וכל מיני כאלה

ובאמת לא הבנתי את הקטע של אפי

בן כמה הזן זונה הזה?? דרך אגב אחללללה שחקן !!
הוא הכי תותח שם

אבל אני לא מבין מצד אחד הוא רואה שוקולד ומתלהב כמו ילד בן 9
ומצד שני יש לו שערות על החזה כמו אבא שלי !!1

וירו וליה.. דיי מעצבניםםםם !! כמו ילדים בכיתה ד'.. פוצי מוצי איזה חמודה את איזה יפה אתה.. חלללס תזדיינו בשקט !!

בסוף הם יזדיינו ויצא להם ילדה מטומטמת והיא תיהיה עם אפי..

אבלל ראסמיי שאחלה סידרה.. ממכרתת אחושרמוטה
אפרופו אחושרמוטה..(דרך אגב.. אף פעם לא הבנתי מה הקטע של המילה אפרופו.. כאילו מה הקשר??לא משנה)
אפרופו אחושרמוטה.. אז למרוקאים יש 2 חושים
אחושרמוטה
אחושילינג



Posted by Hell_Copter on Jun-24-2003 00:51:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter




fun fun . .


ראיתי היום ב 2 וחצי את הפרק של אתמול וזאת התמונה האחרונה משם
מחר ב 2 וחצי אולי אני ישלים את הפרק של היום... נראה כבר


Posted by Scorchio on Jun-24-2003 10:00:

חחחחחחחחחחחחחחח רק 20 אנשים היו שם איזה זין עצבני!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אישית יענו הייתי פורש מהסדרה מה זה 20 אנשים לעומת כמה שרואים את זה.


Posted by divx-master2 on Jun-24-2003 17:42:

זיהוי שיר

אני יודע שאולי אני אמור לרשום את זה בזיהוי שירים..

אבל מישהו אוללללי יודע תשם של הטראק החדש..

יש שם קטע כזה חחחחחחחזק חבלל על הזמן !!!

"בום טראח נפל תותח.."

משהוו חזק.. אני חושב די גיי אפי


Posted by nimrod levi on Jun-24-2003 17:55:

DJ Efi Feat. Michelle Shchori - Boom, trach Nafal totah


Also Known as
The kzizot song


Posted by Narcotic Mind on Jun-24-2003 18:06:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נימי יא דפוק מה זה השירים האלה שאתה מחזיק על המחשב שלך ?!


Posted by Hell_Copter on Jun-25-2003 02:16:

ראסמי זה היה קטע מהמפגרים...

אפי הזה חתיכת ילד מוזר... ואיך בדיוק נשרפו הקציצות בחצי דקה שהן על האש??

והבתיה הזאת... איזה ראש בצורת בטטה... לא סובל אותה


Posted by warpedd_ on Jun-25-2003 07:08:

כבר כמה ימים שלא יצא לי לראות

רק אתמול ראיתי את הסוף שבאים לקחת את אפי-אפרים
איזה קטע דבילי

ובכלל גם רצחו את תומר
WTF?!?!

מה יש לתסריטאים מה זה הקיצוץ שחקנים הזה
קודם גנגנה אחרי זה סוניה ועכשיו מה
בטח יהרגו גם את קובי או משהו כזה

ורועי אתה צודק באמת יש לה משהו דפוק בראש..


Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.