TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wanted:Dj's!!!
Pages (3): « 1 2 [3]
zodra je die shoutcast shit onder de knie hebt mag je draaien wanneer je wilt bellie
Vraag anders als rv geen tijd ofzo heeft ff iemand anders van de guys,schijnt allemaal vrij simpel te zijn maar vraag mij niks want ik ben *pc-blond*
hmm der is nu ook een gast van TA aan t draaien,weet alleen niet wie
Maar hij draait lekker iig
hmmm was ik dat niet? trancenation aka Mr_Bonzai...
aka
Robert
yeps it was you and i luved it
Do it to me one more time
grinnik
misschien vanavond weer. wie weet. of misschien dat ik dronken word. wie weet...
dronken worden is ook lekker
| quote: |
| Originally posted by Donna dronken worden is ook lekker |
damn Rob,jij ookal?
| Originally posted by Donna dronken worden is ook lekker |
Elk weekend? jeetje wat een vermoeiende business man!
Komt snel een gebruiksaanwijzing voor het shoutcast gebruik,Nastra of 1 van ons zal t hier ff posten
Greetz
| Originally posted by Donna Komt snel een gebruiksaanwijzing voor het shoutcast gebruik,Nastra of 1 van ons zal t hier ff posten Greetz |

surryyy Bellie,komt er snel aan nu
Greetz bek
Beukende Dj-Bonzai @
'[ddB] bonzai livemixing hardhouse @ http://ddb.keves.com:8000/listen.pls
Heb gisteren geprobeerd met luisteren, maar dat klote buferen was gewoon om de 3 seconden! wel verrot....en ik heb nu ook mirc...en zo'n s/c progje..maar jah..ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat m'n viend eens kan (mag) draaien...we willen verhuizen zodat hij wat meer ruimte heeft voor z'n dj-gear..en ik weet niet wanneer er iets beschikbaar komt...sorry....maar suc6 verder en als ik snap hoe het werkt kom ik snel s chatten, owkay? 
Ik heb een shoutcast proggie Live365...is best goed te doen, vind ik......groeten
Wat voor connectie heb je miss p?
Cable, Upc/chello met een Terayon (?) modem..pc = Packard Bell, 800 Mhz, 64 Mb etc.....??? daaarom vind ik t zo raar dat ie t zo slecht doet..hoewel..eigenlijk mogen wij geen internet (van Upc haha) omdat wij een gedeelde kabelaansluiting hebben (met 9 man, hoewel we allemaal ons eige appartement hebben..dom h�?)..dus loopt de connectie op z'n teentjes..na jah..zodra we verhuisd zijn komt het allemaal goe want dan krijgen we eindelijk een EIGEN aansluiting...en de PC is n� al snel, moet je nagaan hoe ie dan loopt..als een torpedo! ha! 
hehe indeed,naja eigenlijk mag niemand internetten van upc daarom treiteren ze ook zo vaak
Maar zou idd kunnen dat door die 9 man de shit vertraagt word
hoewel ik soms ook last heb van die buffershit en als er dan een vette set gedraait word zijn de godvers hier niet echt van de lucht;p
Magoed take it nice and easy,#DDB loopt nie weg and is to stay
haha..gelukkig maar donna! heb ik nog wat extra's om naar vooruit te kijken, behalve een verhuizing! 
ha DjRv, je bent jarig, zie ik, gefeliciteerd!!!

| Originally posted by Optimus Trance ha DjRv, je bent jarig, zie ik, gefeliciteerd!!! ![]() |
*unsticked*