TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- JaaaJaa de vakantie komt er weer aan.Waar gaat iedereen heen op vakantie!!
Pages (3): « 1 2 [3]
Nou, dat is hartstikke mooi. Ik wist niet dat je daar ook nog mensen kende. Dan wens ik je heeel veeelll plezier

THANX, jij ook een fijne vakantie
nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!!
| quote: |
| Originally posted by Donna nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!! |
mja, k vraag me alleen af of er zoveel vette tenten in schotland zijn,eigenlijk nooit in verdiept,naja we zien wel,en anders gaan we zwaardvechten op de schotse hooglanden *hehe*
| Originally posted by Donna mja, k vraag me alleen af of er zoveel vette tenten in schotland zijn,eigenlijk nooit in verdiept,naja we zien wel,en anders gaan we zwaardvechten op de schotse hooglanden *hehe* |
whaha sja dat zijn nou psies ook mijn gedachtes,maja maybe worden we wel verrast,zou t echt niet weten,maar ach we zouden toch niks gaan doen behalve een weekendje gatecrasher ofzo dus kep nix te verliezen
| Originally posted by Donna nouw we zouden nergens heen maar out of the blue zijn we invited door de girl van paul mendez om een paar dagen schotland te pakken en langs clubs gesjouwd te worden door hunnie dus nah dat worden zeker een paar dagen schotland,lijkt me fun!! |
Waar ik nou geen een klote van begrijp is als ik in een zoekmachine zoek naar de discotheek BCM in Magaluf, dan krijg ik de volgende link: www.bcm.as
Maar die bestaat niet (meer). Dus ik met al mijn wijsheid denken: Laat ik er .es van maken, maar dan kom je weer uit bij een of ander medisch centrum in Madrid.
Ik wil gewoon de dj's weten die daar komen.

Ja, idd tel 'em Rob. We willen weten wie er naast the judge in BCM draait. Er is nergens info te krijgen over die klote discotheken in mallorca. Terwijl er in salou (mn vaste stek van de laatste jaren) weer de vetste van de vetste dj's langskomen.
This sucked! 
grtz,
TNG
| Originally posted by Donna whaha sja dat zijn nou psies ook mijn gedachtes,maja maybe worden we wel verrast,zou t echt niet weten,maar ach we zouden toch niks gaan doen behalve een weekendje gatecrasher ofzo dus kep nix te verliezen |
| Paul Mendez? die draaide toch op Wildlife waar je jullie het dehele tijd over hadden!? En daar wordt je gewoon maar ff door uitgenodigd? |