TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום אני איתן->חדש בפורום
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Elior on Jul-03-2003 09:05:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה חבורה של שרוטיםםםםםםם

ואיתן...
באמת..מה נסגר ?
שמור את סיפורי הילדות לעצמך...

וואי..סטייה...אמ....

מומינים, כבר מאוס...גם יש לי סיוטים מזה
יש את ההופסים בערוץ הופ, מישהו רואה ? או נאדי ?


Posted by -CosmicFire- on Jul-03-2003 09:40:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מומינים, כבר מאוס...גם יש לי סיוטים מזה
יש את ההופסים בערוץ הופ, מישהו רואה ? או נאדי ?


אחותי הקטנה רואה את זה
חחח
יש שם קובידוביות או משהו כזה
אני כבר זוכר את השיר של זה בעל פה..
יהיה לנו כיף כיף כיף עד שנתעייף יף יף
משהו כזה


Posted by luckystrike on Jul-03-2003 11:27:

ברוך הבא אח שלו !

טה טה טה טה טה טה טה טה



נ.ב - נא להוסיף פוסט לט'רד של המיט דה קראו ...


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.