TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance of Techno
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus LoL raoel...b=n bedoel je? hallo...wat denk je wel niet van me haha |

| Originally posted by raoel ja dat bedoelde ik ![]() Heel goed voor een (dom) blondje. Nee hoor ik denk dat je hardstikke slim bent. Want je bent blond he. Jij was dat toch op die foto op qlimax tijdens picotto samen met "bellie" en "M5" geloof ik??? |
| Originally posted by Akira uhm...en wat vond je dan dom aan die post ?onderbouw dat is...het is gewoon een feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten van de poll kon verwachten... |
| wat een hoop gelul weer zeg dat trance te commercieel en te cheesy is zeg...dit was een pol niet weer zo'n eindeloze discussie die weer tot nergens leid. |
EN jukx dat kan je verwachten he dat iedereen op trance stemt dit heet niks voor niks TRANCEaddict forum , niet technoforum of weet ik veel wat...dus dat je daar verontwaardigd over bent dat je de eerste was die op techno stemde vind ik dus maar dom gelul. |
| HOu maar op over die progressive troep dat vind ik pas eentonige saaie zooi |

Ja je kan het beter gaan waarderen dat progressive want het wordt steeds populairder
zo? moet je per s� alles waarderen wat populair is dan? 
| Originally posted by Miss Proximus zo? moet je per s� alles waarderen wat populair is dan? |
haha....en ik maar denken dat ik �nders ben dan andere vrouwen (ze zijn over het algemeen maar dom en oninteressant rofl) nou..ik zet m'n typmachine nu uit hoor...even de stekker uit de oven halen en m'n pen opbergen in de toiletpot..laterz
| Originally posted by Miss Proximus haha....en ik maar denken dat ik �nders ben dan andere vrouwen (ze zijn over het algemeen maar dom en oninteressant rofl) nou..ik zet m'n typmachine nu uit hoor...even de stekker uit de oven halen en m'n pen opbergen in de toiletpot..laterz |
| Originally posted by Jukx beetje bot.. ik vind weglopen voor dit soort discussies gewoon weglopen voor de problemen... dit onderwerp is namelijk best wel "hot". |
| Originally posted by Jukx ik vind dit een beetje kortzichtig... net alsof het allemaal trance is waar we het over hebben op dit forum.... zelfs de live-sets/nummers die Swamper post zijn nieteens allemaal trance!! daar komt ook nog eens bij dat dit punt zo ontzettend onbelangrijk (en niet geheel serieus) was in mijn post dat je daar niet zo over hoeft op te winden. |
| Originally posted by Jukx Tja, wat dit nou voor een oerkreet is... ![]() zoiets zegt mn opa ook altijd als ik elektronsiche muziek opzet!! maarja... |
maar ja het is ook mijn mening

hehe
| Originally posted by Dj Lex Ja je kan het beter gaan waarderen dat progressive want het wordt steeds populairder |
| Originally posted by Akira Ik ga die discussie niet uit de weg maar aangezien deze discussie al meerdere keren is gevoerd en doordat er tot heden weing concrete bevestigingen zijn uit voortgekomen, heeft het in mijn ogen weinig zin.Maar natuurlijk is het je grootste recht om het te discussieren alleen ergde ik me op dat moment er aan. NOu ik gaf alleen een aansturing op het feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten had kunnen verwachten...en ik had het gevoel dat jij het heel raar vond dat er zulke resultaten uit de poll kwamen Inderdaad dit was een oerkreet.. maar ja het is ook mijn mening![]() ![]() ![]() heheOkay laten we het er maar over ophouden mischien was het inderdaad van mijn kant erg bot overgekomen...het was echter niet de bedoeling om jou persoonlijk aan te vallen |
| Originally posted by Jukx jezus, wij moeten echt in de politiek gaan!! |

jij vertegenwoordigd techno en ik de trance van onze dancepartij ROFL
en dan doe ik extreem hard haha....sieg hak whatever 
| Originally posted by Akira nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks |
hehe dan ga ik die dus niet d/l he. Ik zag hem staan ergens. hehe
Ik heb sowieso niets op met Dimitri.
Dus ik ga hem ook niet d/l
| Originally posted by Akira nee man ik vind het tot nu echt niks....laatst die liveset van john digweed gehoord 2x luisteren en ik had dat ding al meteen gedelete ik vind het gewoon echt niks |
Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord
| Originally posted by Dj Lex Ken Dimitri alleen van naam heb eigelijk nog nooit een set van hem gehoord |
| Originally posted by rellivisit Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen. |

ja ik vind dimitri dus ook echt PURE poep...maar ja die is toch geen progressive dj??
Ik ken inderaad ook mensne die hem goed vinden
| Originally posted by rellivisit Ik ook niet, maar stel nou dat je hem goed vind, over 2 jaar moet ie met pensioen. |