TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Msn
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by ADK nog zo'n TOPserie... KNIGHTRIDER ! welke jongen van ongeveer 10 jaar heeft er nou niet van gedroomd om ooit zo'n auto te hebben, KITT genaamd geweldige serie ik kijk het nu weer regelmatig (A-team en knightrider komen nu achter elkaar, 2 uur TOPVERMAAK) ADK |
| Originally posted by ADK nog zo'n TOPserie... KNIGHTRIDER ! welke jongen van ongeveer 10 jaar heeft er nou niet van gedroomd om ooit zo'n auto te hebben, KITT genaamd geweldige serie ik kijk het nu weer regelmatig (A-team en knightrider komen nu achter elkaar, 2 uur TOPVERMAAK) ADK |

Vergeet Airwolf nie he jongens!
en Baywatch natuurlijk!!!!!!!!!!!!
of zit ik dan weer helemaal in de verkeerde richting??
| Originally posted by KillSwitch Vergeet Airwolf nie he jongens! |
| Originally posted by moogwai Oh ja zeker Airwolf.... maar Airwolf heb ik op een of andere manier amper gezien op TV. Maar jullie kennen vast wel Aqualords - Moon Revolution... (trancedeuntje met de Airwolf theme). |
| Originally posted by Blik en Baywatch natuurlijk!!!!!!!!!!!! of zit ik dan weer helemaal in de verkeerde richting?? |
| Originally posted by ADK heel verkeerd... in die tijd dacht je daar nog niet aan... tegenwoordig... die Amy (o.i.d) van t A-team.. nou... niet slecht voor de jaren '80... en dat vrouwtje bij knightrider, die techneut(e).. ach.... maar vroeger dacht je daar dus NIET aan Macgyver is trouwens een ware TOPserie ja... die maakt van een touwtje, een paperclip, en een peer een landmijn waarvan de grootste jeep in de lucht vliegt... wat n vent ook mooi trouwens... bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 � 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage.. en wat staat daar ALTIJD in die garage.... een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT ��n keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie.... 'I don't want no blood from that crazy FOOL!!' ADK |
| Originally posted by ADK ook mooi trouwens... bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 � 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage.. en wat staat daar ALTIJD in die garage.... een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT ��n keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie.... 'I don't want no blood from that crazy FOOL!!' ADK |
| Originally posted by Blik jee man, ik wist niet dat je zo'n fan was, weet Suzannah dit allemaal?? |
| Originally posted by ADK heel verkeerd... in die tijd dacht je daar nog niet aan... tegenwoordig... die Amy (o.i.d) van t A-team.. nou... niet slecht voor de jaren '80... en dat vrouwtje bij knightrider, die techneut(e).. ach.... maar vroeger dacht je daar dus NIET aan Macgyver is trouwens een ware TOPserie ja... die maakt van een touwtje, een paperclip, en een peer een landmijn waarvan de grootste jeep in de lucht vliegt... wat n vent ook mooi trouwens... bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 � 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage.. en wat staat daar ALTIJD in die garage.... een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT ��n keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie.... 'I don't want no blood from that crazy FOOL!!' ADK |
hij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song
| Originally posted by cyberia hehe lol Macgyver is the man! hij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song |
| Originally posted by moogwai Ja dat was zeker moi.... Daar zat ik echt elke aflevering op te wachten |
[email protected]
Add me maar, eindelijk met iemand praten die wat over trance weet!

Ik doe ook mee:
[email protected]
Die was redelijk simpel te raden

| Originally posted by Jukx Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland) Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!! |
Onze Macgyver man Richard Dean Anderson is trouwens te zien in StarGate SG1
en das me toch een vette serie !
| Originally posted by moogwai Die aflevering kan ik me niet herinneren... maar Karma Chameleon ken ik zeker wel.. echt een vrolijk nummer, vind ik altijd wel leuk als ik 'm hoor bij Arbeidsvitaminen. Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas |
| Originally posted by Blik je bedoelt: karma karma karma chameleonnnnnnnn, they come and go thay come and goooooo..oooooo grappig liedje |
[email protected] van me b/f maar die is er toch nooit haha..maar jah..zie maar 
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)
| Originally posted by Cyrax Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM) |

| Originally posted by moogwai Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas |
Wow ff niet geweest en deze thread is alweer drie blz langer. Ga niet iedereen ze replys lezen, dus voeg me maar gewoon toe. ik heb er geen zin en tijd voor hehehe
| Originally posted by basvh wij moesten in de brugklas bij muziekles the sound of music meezingen, en dan vooral het liedje van "do a deer a female deer", ik heb nog traumas daarvan. ook een brugklas trauma is blokfluit spelen. |